Logo Design by FlamingText.com
 Logo Design byFlamingText.com
 ΔΩΡΗΣΕ ΜΟΝΑΔΕΣ image
 ΣΤΕΙΛΕ Π.Μ. image
 ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟ CHAT image

image

ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ

10-12-2011 έως 17-12-2013

134.981 επισκέπτες
Παρόντες χρήστες
3 χρήστες είναι συνδεδεμένοι αυτήν την στιγμή:: 0 μέλη, 0 μη ορατοί και 3 επισκέπτες

Κανένας

Περισσότεροι χρήστες υπό σύνδεση 186, στις Τετ Σεπ 17, 2014 8:53 pm
Πρόσφατα Θέματα
» Προσλήψεις αναπληρωτών 2016-17
από Admin Πεμ Απρ 27, 2017 6:29 pm

» Αιτήσεις αναπληρωτών 2017-18
από Admin Παρ Απρ 14, 2017 8:29 pm

» Προσλήψεις αναπληρωτών στην Ενισχυτική Διδασκαλία
από Admin Τρι Δεκ 13, 2016 4:36 pm

» Αιτήσεις αναπληρωτών 2016-17
από Admin Δευ Οκτ 03, 2016 6:54 pm

» δίχρονα φωνήεντα
από Admin Τετ Ιουλ 06, 2016 4:19 pm

» Προσλήψεις αναπληρωτών 2015-16
από Admin Σαβ Απρ 09, 2016 2:45 pm

» μετάφραση στα αρχαία
από coniecit Κυρ Ιαν 31, 2016 6:35 pm

» Αναπληρωτές : Δικαιολογητικά που καταθέτετε κατά την πρόσληψή σας
από Admin Δευ Σεπ 28, 2015 10:22 pm

ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ

ΔΙΔΕ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ

ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟ
ΥΛΙΚΟ/DOWNLOAD


Νέα Παιδεία - Ενημερωτικό Δελτίο Ιουνίου

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Νέα Παιδεία - Ενημερωτικό Δελτίο Ιουνίου

Δημοσίευση από Admin Την / Το Σαβ Ιουν 02, 2012 9:59 am

Αγαπητοί φίλοι,

Σας στέλνουμε το ενημερωτικό δελτίο του Ιουνίου 2012 μαζί με τα περιεχόμενα του τεύχους 142 της Νέας Παιδείας.

Θα βρείτε ένα ενδιαφέρον αφιέρωμα στη διδασκαλία της Ιστορίας.

Κυρίως όμως, ένα κείμενο της ομάδας σύνταξης του Νέου Προγράμματος Σπουδών για το μάθημα της Ιστορίας, που απορρίφθηκε σιωπηλά και αναιτιολόγητα.


Καλή ανάγνωση.
Φιλικά,

Κ. Αγγελάκος
Διευθυντής της Νέας Παιδείας
Επικ. καθηγητής
Ν. Μερκούρη
Υπεύθυνη αλληλογραφίας
Φιλόλογος

ΝΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΤΕΥΧΟΥΣ 142

www.neapaideia-glossa.gr


ΚΥΡΙΟ ΑΡΘΡΟ : Αγωγή Παιδείας

ΣΧΟΛΙΑ

1.Γ. Μπασλής: Επείγουσα ανάγκη διδασκαλίας του διαλέγεσθαι
2.Α. Στέφος: Σενάριο (!) για συνέντευξη υποψηφίων Σχολικών Συμβούλων Β/θμιας Εκπαίδευσης
3.Στ. Κερασίδης: Είναι το σημερινό Λύκειο μια χαμένη υπόθεση;
4.Σύνδεσμος Φιλολόγων Δράμας: Για το Πρόγραμμα Σπουδών της Τοπικής Ιστορίας
5.Β. Τσάφος: Ιστορική εκπαίδευση και ιστορική μνήμη: Η Ιστορία στην υπηρεσία του φανατισμού
6.Κ. Αγγελάκος: Ιδεοληπτικές συμπεριφορές στην Νεοελληνική γλώσσα των Πανελληνίων Εξετάσεων

ΟΙ ΣΕΛΙΔΕΣ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

1.Μαρία Νέζη, Αλέξανδρος Καΐρης, Έφη Λαλιώτου, Διονύσης Λαμπρινίδης, Χαρά Νάτσινα, Κατερίνα Τρίμη-Κύρου: Καινοτομία και πειραματικό σχολείο. Βίοι παράλληλοι; Η αποτίμηση μιας δράσης στο Βαρβάκειο Πειραματικό Γυμνάσιο
2.Δραστηριότητες Πειραματικού Λυκείου Αγίων Αναργύρων
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Αγίων Αναργύρων: σύντομος απολογισμός

ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΡΙΤΙΚΟΥ(ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΟΥ) ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΥ
Κώστας Μπαλάσκας: Μεταρρυθμιστική Φλυαρία και Εκπαιδευτική Αφασία

ΜΕΓΑΛΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ:
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


ΣΤΟ ΤΕΥΧΟΣ ΑΥΤΟ ΤΙΘΕΤΑΙ ΕΝΑ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ:
ΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΠΕΡΡΙΨΑΝ ΣΙΩΠΗΛΑ ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ;
Η ΝΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΚΑΤ’ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ-ΣΤΑΘΜΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
1.Εισαγωγικό σημείωμα: Κώστας Αγγελάκος, Η διδασκαλία της Ιστορίας θυσία στο βωμό ιδεολογικών σκοπιμοτήτων και προσωπικών τακτικών
2.Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων Προγράμματος Σπουδών Κοινωνικών Επιστημών - Ιστορίας για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση: Το χρονικό μιας προσπάθειας για την αναμόρφωση της διδασκαλίας της Ιστορίας στην υποχρεωτική εκπαίδευση
3.Βασίλης Συμεωνίδης: Διδάσκοντας Ιστορία στα σχολεία της Φινλανδίας
4.Άγγελος Παλληκίδης: Προτάσεις για τη διδασκαλία της Ιστορίας στην Ελληνική Εκπαίδευση
5.Βασιλική Σακκά: Στάσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών που διδάσκουν ιστορία στο Λύκειο: σκέψεις πάνω στα αποτελέσματα έρευνας του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου
6.Μαρία Καβαλιέρου: Από τη προσέγγιση της «μεγάλης αφήγησης» στη διαδικασία της ιστορικής ερμηνείας. Οι σύγχρονες θεωρίες μάθησης και η συμβολή τους στην ιστορική έρευνα
7.Δήμητρα Καμαρινού: Η καλλιέργεια της κατανόησης του ιστορικού χρόνου στους μαθητές Δημοτικού – Γυμνασίου
8.Γκίκα Έλενα-Μπελογιάννη Μαίρη: Η ιστορική έρευνα στο σχολείο ως βιωματικής δράση: Η σχολική ζωή του Βαρβακείου 1934-2000

ΕΝΘΕΤΟ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
Πορτελάνος Σταμάτης: Το μάθημα των Θρησκευτικών στην εποχή της μετανεωτερικότητας -“θρησκευτικός γραμματισμός” στο νέο Πρόγραμμα Σπουδών

Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ-Γράφει η Νατάσα Μερκούρη
Το φινλανδικό εκπαιδευτικό σύστημα: ισότητα αντί ανταγωνισμού

ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΤΙΚΕΣ
Η όψη και το φρονείν στο Σοφοκλή - Γράφει ο Ματθαίος Μοϊάνος


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Admin στις Σαβ Ιουν 02, 2012 11:45 am, 1 φορά
avatar
Admin
Admin

Θηλυκό Αριθμός μηνυμάτων : 2316
Ημερομηνία εγγραφής : 05/10/2011

http://filologoi02.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Νέα Παιδεία - Ενημερωτικό Δελτίο Ιουνίου

Δημοσίευση από ΙΝΩ Την / Το Σαβ Ιουν 02, 2012 10:31 am

Admin δεν το βρίσκω το άρθρο για την ιστορία.Κάνε παράθεση σε παρακαλώ.

ΙΝΩ

Αριθμός μηνυμάτων : 492
Ημερομηνία εγγραφής : 09/11/2011

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Νέα Παιδεία - Ενημερωτικό Δελτίο Ιουνίου

Δημοσίευση από Admin Την / Το Σαβ Ιουν 02, 2012 11:10 am

ΙΝΩ έγραψε:Admin δεν το βρίσκω το άρθρο για την ιστορία.Κάνε παράθεση σε παρακαλώ.


Δεν έχει αναρτηθεί ακόμη στο Διαδίκτυο. Κυκλοφορεί μόνο το περιοδικό σε έντυπη μορφή. Παραπάνω μας έστειλαν τα περιεχόμενα του νέου τεύχους για να πάρουμε μια ιδέα.
avatar
Admin
Admin

Θηλυκό Αριθμός μηνυμάτων : 2316
Ημερομηνία εγγραφής : 05/10/2011

http://filologoi02.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Νέα Παιδεία - Ενημερωτικό Δελτίο Ιουνίου

Δημοσίευση από ΙΝΩ Την / Το Σαβ Ιουν 02, 2012 11:52 am

Καλώς ,ευχαριστώ.

ΙΝΩ

Αριθμός μηνυμάτων : 492
Ημερομηνία εγγραφής : 09/11/2011

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης