Logo Design byFlamingText.com
ΣΤΕΙΛΕ Π.Μ.
ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟ CHAT
ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ
10-12-2011 έως 17-12-2013
134.981 επισκέπτες
Παρόντες χρήστες
18 χρήστες είναι συνδεδεμένοι αυτήν την στιγμή:: 0 μέλη, 0 μη ορατοί και 18 επισκέπτες :: 1 μηχανή αναζήτησηςΚανένας
Περισσότεροι χρήστες υπό σύνδεση 228, στις Πεμ Φεβ 01, 2024 11:36 pm
Πρόσφατα Θέματα
» Προσλήψεις Αναπληρωτών 2017-18από Admin Τετ Οκτ 25, 2017 1:20 pm
» Προσλήψεις αναπληρωτών 2016-17
από Admin Πεμ Απρ 27, 2017 6:29 pm
» Αιτήσεις αναπληρωτών 2017-18
από Admin Παρ Απρ 14, 2017 8:29 pm
» Προσλήψεις αναπληρωτών στην Ενισχυτική Διδασκαλία
από Admin Τρι Δεκ 13, 2016 4:36 pm
» Αιτήσεις αναπληρωτών 2016-17
από Admin Δευ Οκτ 03, 2016 6:54 pm
» δίχρονα φωνήεντα
από Admin Τετ Ιουλ 06, 2016 4:19 pm
» Προσλήψεις αναπληρωτών 2015-16
από Admin Σαβ Απρ 09, 2016 2:45 pm
» μετάφραση στα αρχαία
από coniecit Κυρ Ιαν 31, 2016 6:35 pm
ΑΨΥΧΟΛΟΓΗΤΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ...
3 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
ΑΨΥΧΟΛΟΓΗΤΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ...
Συνάδελφοι μου προκάλεσε αλγεινή εντύπωση η αποπομπή του μαθήματος της "Ψυχολογίας" ως επιλεγόμενο μάθημα (δίωρο) από την Α΄Λυκείου. Το μάθημα εισήχθη στο αναλυτικό πρόγραμμα για πρώτη φορά κατά το σχολικό έτος 2007/8 και γινόταν αντικείμενο επιλογής από πολλούς μαθητές, ως κάτι νεωτερικό πέρα από τα τετριμμένα της σχολικής πράξης. Μάλιστα ως υποστηρικτικό του βιβλίου του μαθητή υπήρχε και αντίστοιχο τετράδιο εργασιών.
Προσωπική μου εκτίμηση - το σχολικό έτος 2007/8 δίδαξα το μάθημα σε 14 μαθητές Α΄Λυκείου ως ωρομίσθιος - είναι ότι η Ψυχολογία αποτελούσε μια ξεχωριστή και άκρως ενδιαφέρουσα επιλογή για μαθητές αυτής της ηλικίας, διότι μέσω αυτής μπορούσαν να κατανοούν και να ερμηνεύουν καλύτερα στοιχεία της ατομικής τους συμπεριφοράς και ταυτόχρονα να αναπτύσσουν καλύτερες διαπροσωπικές σχέσεις με τους συμμαθητές τους... Το καταθέτω ως αντικείμενο προβληματισμού...
Προσωπική μου εκτίμηση - το σχολικό έτος 2007/8 δίδαξα το μάθημα σε 14 μαθητές Α΄Λυκείου ως ωρομίσθιος - είναι ότι η Ψυχολογία αποτελούσε μια ξεχωριστή και άκρως ενδιαφέρουσα επιλογή για μαθητές αυτής της ηλικίας, διότι μέσω αυτής μπορούσαν να κατανοούν και να ερμηνεύουν καλύτερα στοιχεία της ατομικής τους συμπεριφοράς και ταυτόχρονα να αναπτύσσουν καλύτερες διαπροσωπικές σχέσεις με τους συμμαθητές τους... Το καταθέτω ως αντικείμενο προβληματισμού...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την karneadis στις Πεμ Ιουλ 26, 2012 5:39 pm, 1 φορά
karneadis- Αριθμός μηνυμάτων : 77
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2012
Απ: ΑΨΥΧΟΛΟΓΗΤΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ...
Συμφωνώ απόλυτα. Η αφαίρεση του μαθήματος της ψυχολογίας από το σχολικό πρόγραμμα αποτελεί όχι μόνο οπισθοδρόμηση αλλά και ένδειξη απώλειας ενδιαφέροντος για τους παιδαγωγικούς σκοπούς και την αγωγή των μαθητών στο σημερινό σχολείο. Πέρα απ΄αυτά επρόκειτο για ένα μάθημα που αγαπούσαν τα παιδιά γιατί άγγιζε συγχρόνως τη γνώση και την ψυχή τους και συντελούσε στην κατανόηση της πραγματικότητας. Δυστυχώς για άλλη μια φορά στην ανευθυνότητα των υπευθύνων καμία διαμαρτυρία δεν ειπώθηκε. Συγχαρητηήρια στο συνάδελφο που έθιξε το θέμα.
rigas- Αριθμός μηνυμάτων : 11
Ημερομηνία εγγραφής : 28/11/2011
Απ: ΑΨΥΧΟΛΟΓΗΤΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ...
Επομένως, μιλάμε για απώλεια ωρών. Το λέω, επειδή και αυτό μας ενδιαφέρει στην παρούσα φάση.
faz- Αριθμός μηνυμάτων : 85
Ημερομηνία εγγραφής : 29/11/2011
Απ: ΑΨΥΧΟΛΟΓΗΤΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ...
Ακριβώς! Θα μπορούσαμε ,ίσως, να το προσθέσουμε στα αιτήματά μας.
rigas- Αριθμός μηνυμάτων : 11
Ημερομηνία εγγραφής : 28/11/2011
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης