Logo Design by FlamingText.com
 Logo Design byFlamingText.com
 ΔΩΡΗΣΕ ΜΟΝΑΔΕΣ image
 ΣΤΕΙΛΕ Π.Μ. image
 ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟ CHAT image

image

ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ

10-12-2011 έως 17-12-2013

134.981 επισκέπτες
Παρόντες χρήστες
1 χρήστης είναι συνδεδεμένος αυτήν την στιγμή:: 0 μέλη, 0 μη ορατοί και 1 επισκέπτης

Κανένας

Περισσότεροι χρήστες υπό σύνδεση 186, στις Τετ Σεπ 17, 2014 8:53 pm
Πρόσφατα Θέματα
» Προσλήψεις αναπληρωτών 2016-17
από Admin Πεμ Απρ 27, 2017 6:29 pm

» Αιτήσεις αναπληρωτών 2017-18
από Admin Παρ Απρ 14, 2017 8:29 pm

» Προσλήψεις αναπληρωτών στην Ενισχυτική Διδασκαλία
από Admin Τρι Δεκ 13, 2016 4:36 pm

» Αιτήσεις αναπληρωτών 2016-17
από Admin Δευ Οκτ 03, 2016 6:54 pm

» δίχρονα φωνήεντα
από Admin Τετ Ιουλ 06, 2016 4:19 pm

» Προσλήψεις αναπληρωτών 2015-16
από Admin Σαβ Απρ 09, 2016 2:45 pm

» μετάφραση στα αρχαία
από coniecit Κυρ Ιαν 31, 2016 6:35 pm

» Αναπληρωτές : Δικαιολογητικά που καταθέτετε κατά την πρόσληψή σας
από Admin Δευ Σεπ 28, 2015 10:22 pm

ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ

ΔΙΔΕ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ

ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟ
ΥΛΙΚΟ/DOWNLOAD


20-01-13 Το Προεδρικό Διάταγμα για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

20-01-13 Το Προεδρικό Διάταγμα για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

Δημοσίευση από Admin Την / Το Κυρ Ιαν 20, 2013 6:56 pm


20-01-13 Το Προεδρικό Διάταγμα για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Δελτίο Τύπου


Ο Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος, απέστειλε για διαβούλευση στην Δ.Ο.Ε. , στην Ο.Λ.Μ.Ε. και στην Ο.Ι.Ε.ΛΕ. , το Σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος, για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που συντάχθηκε στο πλαίσιο των Νόμων 4024/2011 και 4072/2012, με βάση τις προτάσεις της Ειδικής Ομάδας Εργασίας που είχε συσταθεί για το λόγο αυτό.

Το περιεχόμενο του κειμένου αυτού αποτελεί μέρος της ευρύτερης στρατηγικής για την αξιολόγηση, που αφορά στο σύνολο των εκπαιδευτικών διαδικασιών. Βασικός σκοπός είναι η βελτίωσης της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας της Εκπαίδευσης, η ορθολογική διαχείριση των πόρων, η κατάλληλη αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού, η υποστήριξη της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών και η ανάπτυξη σχέσεων και δικτύων συνεργασίας, μεταξύ των συντελεστών της Εκπαιδευτικής Κοινότητας. Τελικός στόχος της αξιολόγησης είναι η ανταπόκριση του εκπαιδευτικού συστήματος στις αυξανόμενες απαιτήσεις της Εκπαίδευσης σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.

Οι ως άνω Ομοσπονδίες καλούνται να στείλουν γραπτώς έως το τέλος Ιανουαρίου τις απόψεις τους, ώστε να ακολουθήσουν συναντήσεις και ανταλλαγή απόψεων με τον Υπουργό, πριν την οριστική διαμόρφωση του Π.Δ.



Για να κατεβάσετε το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.

Για να κατεβάσετε το Σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος, για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης πατήστε εδώ.

_________________


  ΦΟΡΟΥΜ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ   http://filologoi02.forumgreek.com   ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ (κλικ)



Like a Star @ heaven 

avatar
Admin
Admin

Θηλυκό Αριθμός μηνυμάτων : 2316
Ημερομηνία εγγραφής : 05/10/2011

http://filologoi02.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: 20-01-13 Το Προεδρικό Διάταγμα για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

Δημοσίευση από karneadis Την / Το Κυρ Ιαν 20, 2013 10:52 pm

Συνάδελφοι μελέτησα διεξοδικά το επικείμενο Π.Δ για την αξιολόγηση μας. Κατ΄αρχήν να σημειώσω ότι πρόκειται για μια διαδικασία που είναι καλοδεχούμενη από την εκπαιδευτική κοινότητα. Ωστόσο εγείρονται οριμένα ερωτήματα, τα οποία φαντάζομαι ότι θα αποτελέσουν- ή τουλάχιστον πρέπει να αποτελέσουν- αντικείμενο συζήτησης τις αμέσως επόμενες ημέρες : Ερώτημα 1ο : Για ποιους λόγους απουσιάζει εμφανώς από το σχέδιο του ΠΔ η οποιαδήποτε αναφορά στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ ιδιαίτερα ως προς την αξιολόγηση των νεοδιόριστων-δόκιμων εκπαιδευτικών; Τα αποκτώμενα μόρια του διαγωνισμού ή έστω μέρος αυτών δεν πρέπει να συνυπολογίζονται επί κάποιου συντελεστή και να προσμετρώνται συνακόλουθα στην τελική αξιολογική κρίση; Ερώτημα 2ο : Στην διαδικασία αξιολόγησης του εκπαιδευτικού προσωπικού μιας σχολικής μονάδας δεν κρίνεται σκόπιμο να συνεκτιμάται ένα πλήθος από εξωτερικούς παράγοντες που σχετίζονται άμεσα με την εκπαιδευτική διαδικασία; Για παράδειγμα, υπάρχουν σχολικές μονάδες με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, λαμβανομένης υπόψη της ιδιάζουσας γεωγραφικής τους θέσης με άμεσο αντίκτυπο στην σχολική επίδοση και στη μαθησιακή ετοιμότητα των μαθητών. Αυτές λοιπόν οι υπαρκτές σταθερές που επηρεάζουν σαφώς το προσφερόμενο διδακτικό έργο, κάνουν ηχηρή την απουσία τους από το σχέδιο ΠΔ. Καλό λοιπόν θα είναι η ΟΛΜΕ, η οποία θα κληθεί να καταθέσει τη γνώμη της, να ασχοληθεί με ουσιώδη διαδικαστικά ζητήματα και όχι να αναλωθεί σε τυχόν ενστάσεις κυρίως συνδικαλιστικού τύπου. Ίδωμεν...

karneadis

Αριθμός μηνυμάτων : 77
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2012

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης