ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ - ΠΕ 02
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Logo Design by FlamingText.com
 Logo Design byFlamingText.com
 ΔΩΡΗΣΕ ΜΟΝΑΔΕΣ image
 ΣΤΕΙΛΕ Π.Μ. image
 ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟ CHAT image

image

ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ

10-12-2011 έως 17-12-2013

134.981 επισκέπτες
Παρόντες χρήστες
18 χρήστες είναι συνδεδεμένοι αυτήν την στιγμή:: 0 μέλη, 0 μη ορατοί και 18 επισκέπτες

Κανένας

Περισσότεροι χρήστες υπό σύνδεση 228, στις Πεμ Φεβ 01, 2024 11:36 pm
Πρόσφατα Θέματα
» Προσλήψεις Αναπληρωτών 2017-18
από Admin Τετ Οκτ 25, 2017 1:20 pm

» Προσλήψεις αναπληρωτών 2016-17
από Admin Πεμ Απρ 27, 2017 6:29 pm

» Αιτήσεις αναπληρωτών 2017-18
από Admin Παρ Απρ 14, 2017 8:29 pm

» Προσλήψεις αναπληρωτών στην Ενισχυτική Διδασκαλία
από Admin Τρι Δεκ 13, 2016 4:36 pm

» Αιτήσεις αναπληρωτών 2016-17
από Admin Δευ Οκτ 03, 2016 6:54 pm

» δίχρονα φωνήεντα
από Admin Τετ Ιουλ 06, 2016 4:19 pm

» Προσλήψεις αναπληρωτών 2015-16
από Admin Σαβ Απρ 09, 2016 2:45 pm

» μετάφραση στα αρχαία
από coniecit Κυρ Ιαν 31, 2016 6:35 pm

ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ

ΔΙΔΕ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ

ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟ
ΥΛΙΚΟ/DOWNLOAD


«Danke» και «merci» από το Δημοτικό

Πήγαινε κάτω

«Danke» και «merci» από το Δημοτικό Empty «Danke» και «merci» από το Δημοτικό

Δημοσίευση από Admin Παρ Μαρ 09, 2012 8:04 pm

«Danke» και «merci» από το Δημοτικό θα λένε τα Ελληνόπουλα

Γερμανικά ή γαλλικά, ως δεύτερη ξένη γλώσσα, μετά τα αγγλικά, θα έχουν τη δυνατότητα να διδάσκονται από το νέο σχολικό έτος οι μαθητές στο δημοτικό σχολείο, όπως ανακοίνωσε η υφυπουργός Παιδείας, Εύη Χριστοφιλοπούλου.

Τα γερμανικά, δε, θα επιστρέψουν ως γλώσσα επιλογής από την Α' Λυκείου.

Οι δηλώσεις έγιναν στο πλαίσιο της υπογραφής χάρτας συνεργασίας ανάμεσα στο υπουργείο Παιδείας και το Ινστιτούτο Γκαίτε. Στόχος της είναι η ελληνογερμανική συνεργασία σε μια σειρά από τομείς της εκπαίδευσης.

Ειδικότερα, η χάρτα, που αφορά 340.000 μαθητές και 2.500 καθηγητές, προβλέπει συνεργασία ανάμεσα στις δύο πλευρές για την επιμόρφωση γερμανικής γλώσσας όσον αφορά τους καθηγητές, την από κοινού διοργάνωση δωρεάν επιμορφωτικών σεμιναρίων, καθώς και τη συνεργασία για τη διδασκαλία της γερμανικής γλώσσας στα ελληνικά δημόσια σχολεία.

Προβλέπονται ακόμη επισκέψεις σχολείων στο Ινστιτούτο Γκαίτε, αλλά και επισκέψεις του Γκαίτε σε σχολεία (πρότυπα μαθήματα, εργαστήρια μαθητών, εκθέσεις, κινηματογραφικές προβολές και άλλες πολιτιστικές δραστηριότητες). Εκπαιδευτικό υλικό του Γκαίτε θα αναρτηθεί στο Ψηφιακό Σχολείο, ενώ θα παρέχονται υποτροφίες σε καθηγητές Γερμανικών της δημόσιας εκπαίδευσης.

Την ιδιαίτερη χαρά του για την υπογραφή της χάρτας εξέφρασε ο υπουργός Παιδείας, Γιώργος Μπαμπινιώτης, ο οποίος επικαλέστηκε την ιδιότητά του ως γλωσσολόγου, για να επισημάνει ότι «δεν έχουμε ακόμη τη γλωσσική πολυμορφία που απαιτεί μια σύνθετη παιδεία».

Ο κ. Μπαμπινιώτης υπογράμμισε ότι η χάρτα διευρύνει και εμβαθύνει το πεδίο γλωσσομάθειας και έκανε λόγο για μια σημαντική προσπάθεια, την οποία «αγκαλιάζει» το υπουργείο Παιδείας. Έκανε, παράλληλα, γνωστό ότι, στο πλαίσιο του εθνικού διαλόγου για την Παιδεία, είχε συζητηθεί η ίδρυση ενός αριθμού σχολείων ξένων σχολών.

Την ικανοποίησή της για τη συνεργασία εξέφρασε η Εύη Χριστοφιλοπούλου και αναφέρθηκε στη σημασία που αποδίδει η ίδια στη γλωσσομάθεια, όχι μόνο ως υφυπουργός Παιδείας, αλλά και ως εκπαιδευτικός και μητέρα. «Δώσαμε μάχη για τη γλωσσομάθεια» τόνισε.

«Η χάρτα συνεργασίας βοηθάει, εμβαθύνει, εμπλουτίζει τις ικανότητες και τα προσόντα που έχουν ήδη οι εκπαιδευτικοί μας για να βοηθήσουν τα παιδιά να γίνουν κοινωνοί της γερμανικής γλώσσας και των άλλων γλωσσών, να γίνουν κοινωνοί των αξιών, του πολιτισμού των χωρών της Ευρώπης» πρόσθεσε.

«Το ινστιτούτο Γκαίτε στην Αθήνα είναι το παλαιότερο στο εξωτερικό, είναι ο σκαπανέας της πολιτικής που συνδέει τις δυο χώρες» είπε από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος του Ινστιτούτου, Μπρούνο Γκρος.

protothema.gr
Admin
Admin
Admin

Θηλυκό Αριθμός μηνυμάτων : 2317
Ημερομηνία εγγραφής : 05/10/2011

https://filologoi02.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

«Danke» και «merci» από το Δημοτικό Empty Απ: «Danke» και «merci» από το Δημοτικό

Δημοσίευση από Admin Παρ Μαρ 09, 2012 8:09 pm

09-03-12 Υπογραφή χάρτας Συνεργασίας μεταξύ του Υπουργείου Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων και του Goethe-Institut

http://www.minedu.gov.gr/grafeio-typou/deltia-typoy/2012-03-09-15-03-50.html

Δελτίο Τύπου

Υπογραφή χάρτας Συνεργασίας μεταξύ του Υπουργείου Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων και του Goethe-Institut


Πραγματοποιήθηκε σήμερα, 9 Μαρτίου 2012, εκδήλωση για την υπογραφή της χάρτας συνεργασίας μεταξύ του Υπουργείου Παιδείας και του Goethe-Institut.

Στην εκδήλωση παραβρεθήκαν ο Υπουργός Παιδείας, Γεώργιος Μπαμπινιώτης, η Υφυπουργός Παιδείας, Εύη Χριστοφιλοπούλου, ο Γενικός Γραμματέας, Βασίλης Κουλαϊδής, ο Ειδικός Γραμματέας, Μιχάλης Κοντογιάννης, ο Επιτετραμμένος της Γερμανικής Πρεσβείας στην Αθήνα, κ. Guy Feaux de la Croix, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Κεντρικής Διοίκησης του Goethe-Institut στο Μόναχο, Δρ. Bruno Gross, και ο Διευθυντής του Goethe-Institut στην Αθήνα, Δρ. Matthias Makowski. Την εκδήλωση συντόνισε ο δημοσιογράφος Τάσος Τέλλογλου.

Τη χάρτα υπέγραψαν η Υφυπουργός Παιδείας, Εύη Χριστοφιλοπούλου και ο Διευθύνων Σύμβουλος του Goethe-Institut, Δρ. Bruno Gross.

Η χάρτα διευρύνει την ελληνογερμανική μορφωτική συνεργασία και στοχεύει στην περαιτέρω βελτίωση της εκπαίδευσης στο πεδίο των ξένων γλωσσών και ιδιαίτερα στην επαύξηση των προσόντων των καθηγητών της γερμανικής γλώσσας και στην ενίσχυση της ποιότητας της διδασκαλίας της γερμανικής γλώσσας στην Ελλάδα. Η χάρτα συνεργασίας αφορά 340.000 μαθητές και 2.000 καθηγητές.



Ο Υπουργός Παιδείας, Γεώργιος Μπαμπινιώτης, ανέφερε μεταξύ άλλων ότι η υπογραφή της χάρτας συνεργασίας είναι πολύ σημαντική, καθώς μέσω των προγραμμάτων επιμόρφωσης και των υποτροφιών για τους καθηγητές της Γερμανικής Γλώσσας, βελτιώνει το επίπεδο διδασκαλίας της Γερμανικής Γλώσσας στα Ελληνικά σχολεία.

Επίσης, ο κ. Μπαμπινιώτης τόνισε ότι «δεν μπορεί ως δεύτερη γλώσσα- μετά τη μητρική- να προωθείται μόνο η Αγγλική, όση δύναμη και αν έχει αυτή διεθνώς. Είναι λάθος ως πολιτική, ως σύλληψη, ως παιδεία και ως πολιτισμός να μην έχεις προσέγγιση σε αυτές τις μεγάλες γλώσσες, όπως είναι η Γερμανική, η Γαλλική, η Ιταλική, η Ισπανική. Εμάς μας ενδιαφέρουν και κάποιες άλλες γλώσσες και για αυτό το λόγο δημιουργήσαμε στο Πανεπιστήμιο Αθηνών το τμήμα Τουρκικών σπουδών. Αυτό δεν μπορεί να γίνει στα μικρά σχολεία, στο πλαίσιο της τριετούς διδασκαλίας μιας ξένης γλώσσας, αλλά ίσως η λύση θα ήταν η δημιουργία “Σχολείων Γλωσσών”, τα οποία θα έχουν το γενικό πρόγραμμα εκπαίδευσης, ενώ παράλληλα θα έχουν ενισχυμένη- και ως επιλογή και ως αριθμό ωρών και ως μέθοδο διδασκαλίας και ως εργαστήρια και ως πολιτισμική σχέση- τη διδασκαλία της ξένης γλώσσας».



Η Υφυπουργός, Εύη Χριστοφιλοπούλου, τόνισε ότι «είναι πολύ σημαντικό να αναπτύσσουμε τη γλωσσομάθεια και ότι παρά την κρίση, το Υπουργείο Παιδείας κατάφερε να διατηρήσει τη γλωσσομάθεια σε υψηλά επίπεδα, με τη διδασκαλία πέντε ξένων γλωσσών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Παράλληλα δόθηκε έμφαση κατά τη διάρκεια της πρώτης φάσης του μείζονος προγράμματος επιμόρφωσης, στους καθηγητές Αγγλικής, Γαλλικής και Γερμανικής Γλώσσας».

Επίσης, η κα Χριστοφιλοπούλου δήλωσε ότι το Υπουργείο προσανατολίζεται στη σύσταση κλάδων Γερμανικής και Γαλλικής γλώσσας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και ανακοίνωσε τη δυνατότητα από το επόμενο διδακτικό έτος της ταυτόχρονης διδασκαλίας της Γαλλικής και της Γερμανικής γλώσσας στο Δημοτικό σχολείο και την επιστροφή της Γερμανικής ως ξένης γλώσσας στην Α’ Λυκείου.

Τέλος, η Υφυπουργός τόνισε ότι «είναι χρέος μας να βοηθήσουμε τους καθηγητές της Γερμανικής γλώσσας, που σήμερα διδάσκουν με δυσκολίες στα σχολεία, γιατί στόχος μας είναι πρώτα ο μαθητής».



Ο Γενικός Γραμματέας, Βασίλης Κουλαϊδής υπογράμμισε τη σημασία της γλωσσομάθειας και τόνισε ότι «πέραν της αξίας της ως εργαλείου επικοινωνίας, η γνώση ξένων γλωσσών καθιστά τον πολίτη όχι μόνο κοινωνό του πολιτισμού της αντίστοιχης πολιτισμικής παράδοσης αλλά τον εφοδιάζει και με σημαντικές πρόσθετες νοητικές δεξιότητες. Τέλος, κανείς δεν πρέπει να παραγνωρίζει την αναπτυξιακή διάσταση και οικονομική σημασία της γλωσσομάθειας. Στη σημερινή εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία, το Υπουργείο Παιδείας κατέβαλε συντονισμένη και συστηματική προσπάθεια και πέτυχε τη βελτίωση της διδασκαλίας των ξένων γλωσσών στο Δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα. Η υπογραφή σήμερα της χάρτας, αποτελεί ένα ακόμη βήμα στην κατεύθυνση αυτή».



Ο Ειδικός Γραμματέας, Μιχάλης Κοντογιάννης, τόνισε ότι «η χάρτα αποτελεί μια πολύ σημαντική πρωτοβουλία, που ως απώτερο στόχο έχει τη βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης της Γερμανικής γλώσσας στα δημόσια σχολεία της χώρας μας. Η πρωτοβουλία αυτή, που εναρμονίζεται με τη γλωσσική πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης και σηματοδοτεί ένα ακόμη βήμα προόδου προς την κατεύθυνση της αναβάθμισης της ποιότητας της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Ταυτόχρονα αποτελεί έμπρακτη απόδειξη και της δικής μας ισχυρής βούλησης για την ενθάρρυνση της εκμάθησης γλωσσών, τη στήριξη της πολυγλωσσίας, την προαγωγή της γλωσσικής και πολιτιστικής πολυμορφίας στην κοινωνία, την αύξηση της διαπολιτισμικής κατανόησης και κατ` επέκταση την ανάπτυξη μιας υγιούς πολύγλωσσικής επικοινωνίας».
Admin
Admin
Admin

Θηλυκό Αριθμός μηνυμάτων : 2317
Ημερομηνία εγγραφής : 05/10/2011

https://filologoi02.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης