Logo Design byFlamingText.com
ΣΤΕΙΛΕ Π.Μ.
ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟ CHAT
ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ
10-12-2011 έως 17-12-2013
134.981 επισκέπτες
Παρόντες χρήστες
25 χρήστες είναι συνδεδεμένοι αυτήν την στιγμή:: 0 μέλη, 0 μη ορατοί και 25 επισκέπτες Κανένας
Περισσότεροι χρήστες υπό σύνδεση 228, στις Πεμ Φεβ 01, 2024 11:36 pm
Πρόσφατα Θέματα
» Προσλήψεις Αναπληρωτών 2017-18από Admin Τετ Οκτ 25, 2017 1:20 pm
» Προσλήψεις αναπληρωτών 2016-17
από Admin Πεμ Απρ 27, 2017 6:29 pm
» Αιτήσεις αναπληρωτών 2017-18
από Admin Παρ Απρ 14, 2017 8:29 pm
» Προσλήψεις αναπληρωτών στην Ενισχυτική Διδασκαλία
από Admin Τρι Δεκ 13, 2016 4:36 pm
» Αιτήσεις αναπληρωτών 2016-17
από Admin Δευ Οκτ 03, 2016 6:54 pm
» δίχρονα φωνήεντα
από Admin Τετ Ιουλ 06, 2016 4:19 pm
» Προσλήψεις αναπληρωτών 2015-16
από Admin Σαβ Απρ 09, 2016 2:45 pm
» μετάφραση στα αρχαία
από coniecit Κυρ Ιαν 31, 2016 6:35 pm
Εκπαιδευτικά σενάρια βασισμένα στις ΤΠΕ
Σελίδα 1 από 1
Εκπαιδευτικά σενάρια βασισμένα στις ΤΠΕ
Μαΐου 7th, 2012 από Πρώτο Πειραματικό (Συντάκτης: Λάμπρος Πόλκας)
Από τις 21/3/2012 έως τις 21/12/2012 εκπονείται στο 1ο Γ. Λύκειο Αθηνών από τον εκπαιδευτικό φιλόλογο του σχολείου Λάμπρο Πόλκα ευρωπαϊκό πρόγραμμα του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας με τίτλο «Δημιουργία πρωτότυπης μεθοδολογίας εκπαιδευτικών σεναρίων βασισμένων σε ΤΠΕ και δημιουργία εκπαιδευτικών σεναρίων για τα μαθήματα της Ελληνικής Γλώσσας στην Α’ /θμια και Β’ /θμια εκπαίδευση –Οριζόντια Πράξη, στους άξονες προτεραιότητας 1-2-3 του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» (MIS 296579 (κωδ. 5.175).
Στο πλαίσιο του έργου αυτού ο φιλόλογος εκπαιδευτικός:
-σχεδιάζει εκπαιδευτικά σενάρια και μαθησιακές δραστηριότητες, σύμφωνα με συγκεκριμένες, επιστημονικές προδιαγραφές, για τη διδασκαλία του μαθήματος της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και γραμματείας στις τάξεις Α και Β λυκείου.
-Εφαρμόζει πιλοτικά και αξιολογεί αντιπροσωπευτικό αριθμό σεναρίων σε συνθήκες πραγματικής τάξης (Α & Β Λυκείου), με βάση τη σχεδιασμένη μεθοδολογία, στη διδασκαλία του μαθήματος αρχαίας ελληνικής γλώσσας και γραμματείας με τις ΤΠΕ.
Στον σχεδιασμό, την εφαρμογή και την αξιολόγηση των σεναρίων διδασκαλίας με τις ΤΠΕ λαμβάνονται υπόψη και προϋποτίθενται:
-η εξακτίνωση της διδασκαλίας των αρχαίων ελληνικών σε όσο, κατά το δυνατόν, ευρύτερο φάσμα των φιλολογικών μαθημάτων, σε συνεργασία του κου Λάμπρου Πόλκα με φιλολόγους συναδέλφους του τού 1ου Γ. Λυκείου Αθηνών.
-Η εξ αποστάσεως συνεργασία του φιλολόγου εκπαιδευτικού, με την ιδιότητα του παιδαγωγικού υπευθύνου, με άλλους φιλολόγους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν φιλολογικά μαθήματα στο Λύκειο και συμμετέχουν στο ίδιο έργο, μέσω συστήματος διαχείρισης μάθησης Moodle, με τον τίτλο «Διάλογος: διαδικτυακή κοινότητα εκπαιδευτικών». Το εν λόγω σύστημα φιλοξενείται στο Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας και έχει δημιουργηθεί για την εξυπηρέτηση των στόχων του έργου.
Στιγμιότυπο από περιβάλλον του «Διάλογος»:
Από τις 21/3/2012 έως τις 21/12/2012 εκπονείται στο 1ο Γ. Λύκειο Αθηνών από τον εκπαιδευτικό φιλόλογο του σχολείου Λάμπρο Πόλκα ευρωπαϊκό πρόγραμμα του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας με τίτλο «Δημιουργία πρωτότυπης μεθοδολογίας εκπαιδευτικών σεναρίων βασισμένων σε ΤΠΕ και δημιουργία εκπαιδευτικών σεναρίων για τα μαθήματα της Ελληνικής Γλώσσας στην Α’ /θμια και Β’ /θμια εκπαίδευση –Οριζόντια Πράξη, στους άξονες προτεραιότητας 1-2-3 του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» (MIS 296579 (κωδ. 5.175).
Στο πλαίσιο του έργου αυτού ο φιλόλογος εκπαιδευτικός:
-σχεδιάζει εκπαιδευτικά σενάρια και μαθησιακές δραστηριότητες, σύμφωνα με συγκεκριμένες, επιστημονικές προδιαγραφές, για τη διδασκαλία του μαθήματος της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και γραμματείας στις τάξεις Α και Β λυκείου.
-Εφαρμόζει πιλοτικά και αξιολογεί αντιπροσωπευτικό αριθμό σεναρίων σε συνθήκες πραγματικής τάξης (Α & Β Λυκείου), με βάση τη σχεδιασμένη μεθοδολογία, στη διδασκαλία του μαθήματος αρχαίας ελληνικής γλώσσας και γραμματείας με τις ΤΠΕ.
Στον σχεδιασμό, την εφαρμογή και την αξιολόγηση των σεναρίων διδασκαλίας με τις ΤΠΕ λαμβάνονται υπόψη και προϋποτίθενται:
-η εξακτίνωση της διδασκαλίας των αρχαίων ελληνικών σε όσο, κατά το δυνατόν, ευρύτερο φάσμα των φιλολογικών μαθημάτων, σε συνεργασία του κου Λάμπρου Πόλκα με φιλολόγους συναδέλφους του τού 1ου Γ. Λυκείου Αθηνών.
-Η εξ αποστάσεως συνεργασία του φιλολόγου εκπαιδευτικού, με την ιδιότητα του παιδαγωγικού υπευθύνου, με άλλους φιλολόγους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν φιλολογικά μαθήματα στο Λύκειο και συμμετέχουν στο ίδιο έργο, μέσω συστήματος διαχείρισης μάθησης Moodle, με τον τίτλο «Διάλογος: διαδικτυακή κοινότητα εκπαιδευτικών». Το εν λόγω σύστημα φιλοξενείται στο Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας και έχει δημιουργηθεί για την εξυπηρέτηση των στόχων του έργου.
Στιγμιότυπο από περιβάλλον του «Διάλογος»:
Απ: Εκπαιδευτικά σενάρια βασισμένα στις ΤΠΕ
Οδηγός για τον εκπαιδευτικό
Ο Πληροφορικός Γραμματισμός στο Γυμνάσιο
Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Πληροφορική
.........................
Ειδικό Μέρος:
Προτάσεις εφαρμογής του Π.Σ. και
προτεινόμενα εκπαιδευτικά σενάρια
http://dide.fth.sch.gr/lessons/tpe_gymn_odigos.pdf
Πρόγραμμα Σπουδών για τον Πληροφορικό
Γραμματισμό στο Γυμνάσιο
http://dide.fth.sch.gr/lessons/tpe_gymn_ps.pdf
Παρόμοια θέματα
» ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ- Διδακτικά Σενάρια
» Τα σενάρια για την αναβολή των Πανελλαδικών
» Πολιτιστικά - Εκπαιδευτικά προγράμματα
» ONLINE ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ TEST
» Εκπαιδευτικά Βίντεο-Πάμε Ελλάδα
» Τα σενάρια για την αναβολή των Πανελλαδικών
» Πολιτιστικά - Εκπαιδευτικά προγράμματα
» ONLINE ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ TEST
» Εκπαιδευτικά Βίντεο-Πάμε Ελλάδα
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης