Logo Design byFlamingText.com
ΣΤΕΙΛΕ Π.Μ.
ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟ CHAT
ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ
10-12-2011 έως 17-12-2013
134.981 επισκέπτες
Παρόντες χρήστες
29 χρήστες είναι συνδεδεμένοι αυτήν την στιγμή:: 0 μέλη, 0 μη ορατοί και 29 επισκέπτες :: 1 μηχανή αναζήτησηςΚανένας
Περισσότεροι χρήστες υπό σύνδεση 228, στις Πεμ Φεβ 01, 2024 11:36 pm
Πρόσφατα Θέματα
» Προσλήψεις Αναπληρωτών 2017-18από Admin Τετ Οκτ 25, 2017 1:20 pm
» Προσλήψεις αναπληρωτών 2016-17
από Admin Πεμ Απρ 27, 2017 6:29 pm
» Αιτήσεις αναπληρωτών 2017-18
από Admin Παρ Απρ 14, 2017 8:29 pm
» Προσλήψεις αναπληρωτών στην Ενισχυτική Διδασκαλία
από Admin Τρι Δεκ 13, 2016 4:36 pm
» Αιτήσεις αναπληρωτών 2016-17
από Admin Δευ Οκτ 03, 2016 6:54 pm
» δίχρονα φωνήεντα
από Admin Τετ Ιουλ 06, 2016 4:19 pm
» Προσλήψεις αναπληρωτών 2015-16
από Admin Σαβ Απρ 09, 2016 2:45 pm
» μετάφραση στα αρχαία
από coniecit Κυρ Ιαν 31, 2016 6:35 pm
Συγκροτήθηκε Επιτροπή για την αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών/Συνέντευξη Τύπου/Ανακοίνωση ΟΛΜΕ
2 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Συγκροτήθηκε Επιτροπή για την αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών/Συνέντευξη Τύπου/Ανακοίνωση ΟΛΜΕ
Επιτροπή η οποία εισηγηθεί , μετά από διάλογο με τους εμπλεκόμενους φορείς, την διαδικασία και τους όρους αξιολόγησης των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, συγκροτεί ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος , όπως ενημερώθηκε το esos από το γραφείο του υπουργού.
Τα μέλη της Επιτροπής θα παρουσιάσουν ο υπουργός και ο υφυπουργός Παιδείας Θ. Παπαθεοδώρου αύριο Πέμπτη σε συνέντευξη τύπου που θα παραχωρήσουν στους εκπαιδευτικούς συντάκτες (Το esos θα είναι εκεί για να σας ενημερώσει άμεσα με ρεπορτάζ για ότι ειπωθεί).
Για τη συγκρότηση της Επιτροπής , όπως δήλωσε στο esos ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ Ν. Παπαχρήστος, ενημερώθηκε σήμερα και η ΟΛΜΕ. Σε ερώτηση του esos από ποια πρόσωπα θα απαρτίζεται η Επιτροπής ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ μας είπε πως το υπουργείο Παιδείας δεν έκανε τέτοια ενημέρωση.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Απ: Συγκροτήθηκε Επιτροπή για την αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών/Συνέντευξη Τύπου/Ανακοίνωση ΟΛΜΕ
Αρχίζει σύντομα η αξιολόγηση
Το εναρκτήριο λάκτισμα για την αξιολόγηση και στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση δίνει η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες της «Κ», ο υπουργός κ. Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος υπέγραψε τη σχετική υπουργική απόφαση για την έναρξη της διαδικασίας. Ταυτόχρονα, οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι από πανεπιστήμιο της Ευρώπης ή των ΗΠΑ θα επιλεγεί ο νέος πρόεδρος της Αρχής για την Αξιολόγηση των ΑΕΙ (ΑΔΙΠ).
Ειδικότερα, υπεγράφησαν οι υπουργικές αποφάσεις για τη συγκρότηση των επιτροπών αξιολόγησης για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Μέσα από διάλογο με τους αρμόδιους συνδικαλιστικούς φορείς, οι επιτροπές θα καθορίσουν τα κριτήρια αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, ενώ το σχετικό Προεδρικό Διάταγμα προγραμματίζεται να εκδοθεί μέσα στον Οκτώβριο ώστε να αρχίσει η αξιολόγηση. Στελέχη του υπουργείου μιλώντας στην «Κ» εστίασαν στην αποφασιστικότητα της ηγεσίας, η αξιολόγηση να γίνει με ουσιαστικά κριτήρια παρότι είναι δεδομένο ότι θα προκληθεί ένταση λόγω των αντιδράσεων των εκπαιδευτικών ομοσπονδιών. Το βασικότερο σημείο τριβής είναι εάν τα αποτελέσματα της αξιολόγησης για κάθε εκπαιδευτικό συνδεθούν με τη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξή του. «Η σύνδεση της μισθολογικής και βαθμολογικής εξέλιξης με την αξιολόγηση αποτελεί κόκκινη γραμμή και εχθρική ενέργεια κατά του κλάδου και δεν γίνεται αποδεκτή» αναφέρει η Διδασκαλική Ομοσπονδία, που ήδη εξήγγειλε «προειδοποιητική» 24ωρη απεργία για τις 12/9, δηλαδή μία ημέρα μετά το πρώτο κουδούνι της νέας σχολικής χρονιάς.
Από την άλλη, στην τριτοβάθμια εκπαίδευση τις επόμενες ημέρες θα ανακοινωθεί ο πρόεδρος της Αρχής για τη Διασφάλιση και Πιστοποίηση της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (ΑΔΙΠ). Σύμφωνα με πληροφορίες της «Κ», η ηγεσία του υπουργείου έχει καταλήξει σε τρεις Ελληνες, επιφανείς πανεπιστημιακούς του εξωτερικού, οι οποίοι διαθέτουν εμπειρία και στη διοίκηση πανεπιστημίων καθώς και στην αξιολόγηση ιδρυμάτων. Οι δύο υποψήφιοι έχουν θέση σε πανεπιστήμια των ΗΠΑ και ο τρίτος σε ευρωπαϊκό. Με τη νέα της σύνθεση, η ΑΔΙΠ θα οργανώσει την αξιολόγηση στα ΑΕΙ, από την οποία θα προκύψουν οι καταργήσεις και συγχωνεύσεις ιδρυμάτων που θα διαμορφώσουν τον νέο χάρτη της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (το σχέδιο «Αθηνά» όπως το ονομάζει το υπ. Παιδείας). Στο πλαίσιο αυτό στελέχη του υπουργείου, μιλώντας στην «Κ», εμμέσως πλην σαφώς επιχείρησαν να διασκεδάσουν τις ανησυχίες της προηγούμενης ηγεσίας της ΑΔΙΠ, που στην πρόσφατη έκθεσή της επισημαίνει τον κίνδυνο της απώλειας ευρωπαϊκών κονδυλίων λόγω της διακοπής των εξωτερικών αξιολογήσεων στα ΑΕΙ -από τα 520 τμήματα και σχολές πανεπιστημίων και ΤΕΙ, μόλις τα 171 έχουν ολοκληρώσει την εξωτερική αξιολόγηση, που αποτελεί προϋπόθεση για τη χρηματοδότησή τους στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2007-2013 και για την έγκριση προγραμμάτων σπουδών, κυρίως μεταπτυχιακών.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Απ: Συγκροτήθηκε Επιτροπή για την αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών/Συνέντευξη Τύπου/Ανακοίνωση ΟΛΜΕ
22-08-2012 Συνέντευξη Τύπου για την Αξιολόγηση
Δελτίο Τύπου
Συνέντευξη Τύπου
Ο Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού κ. Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος θα παραχωρήσει Συνέντευξη Τύπου, αύριο Πέμπτη 23 Αυγούστου και ώρα 13.00 στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού (Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Αίθουσα «ΕΛΛΗ ΠΑΠΠΑ») με θέμα: «Οι διαδικασίες και το χρονοδιάγραμμα Αξιολόγησης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης».
Απ: Συγκροτήθηκε Επιτροπή για την αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών/Συνέντευξη Τύπου/Ανακοίνωση ΟΛΜΕ
Αρβανιτόπουλος Κωνσταντίνος
Από τη συνέντευξη τύπου για την αξιολόγηση
Απ: Συγκροτήθηκε Επιτροπή για την αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών/Συνέντευξη Τύπου/Ανακοίνωση ΟΛΜΕ
Είπε ο Υπουργός στη συνέντευξη: η αξιολόγηση θα εφαρμοστεί από το 2013. Οι εκπαιδευτικοί που έχουν παραπάνω προσόντα, έχουν κάνει δηλ.μεταπτυχιακά κτλ , πρέπει να πάρουν ένα bonus. (ΝΕΤ)
23/08/2012
Δηλώσεις του υπουργού παιδείας για την αξιολόγηση στην εκπαίδευση
Ο Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού κ. Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος έδωσε σήμερα συνέντευξη τύπου σχετικά με τις διαδικασίες και το χρονοδιάγραμμα αξιολόγησης πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Στην εισαγωγική του ομιλία ο κ. Αρβανιτόπουλος τόνισε μεταξύ άλλων:
«Είναι κοινός τόπος πως το εκπαιδευτικό μας σύστημα παρουσιάζει παθογένειες και στρεβλώσεις, αποτέλεσμα αδράνειας πολλών ετών. Κάθε χρόνο γίνεται αγώνας δρόμου για να έχουν οι μαθητές όλα τα βιβλία, τα σχολικά εγχειρίδια, για να καλυφθούν τα κενά σε σχολικές μονάδες, εκεί όπου υπάρχουν υπεράριθμοι καθηγητές, και σε άλλα όπου υποαπασχολούνται, την ώρα που υπάρχουν νεόδμητα σχολεία που είναι άδεια και σχολεία παλιά που στοιβάζουν μαθητές.
Σε όλες του λοιπόν τις εκφάνσεις το υπάρχον σύστημα δεν έχει αξιολογηθεί.
Όπως δεσμευτήκαμε στις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης, μετά από 30 χρόνια προχωράμε σε μία διαδικασία αξιολόγησης υποδομών, διαδικασιών, βιβλίων και εκπαιδευτικών. Στο πλαίσιο αυτό συστήνουμε μία Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων η οποία θα λάβει υπόψη της την διεθνή εμπειρία, προσαρμοσμένη στην ελληνική εμπειρία, προχωράμε σε διαβούλευση με τους αρμόδιους φορείς και τους εκπροσώπους της Εκπαιδευτικής Κοινότητας, αλλά κυρίως δημιουργούμε ένα καθολικό πεδίο έρευνας και συμμετοχής των 156.812 μονίμων εκπαιδευτικών και των αναπληρωτών σε αυτή την διαδικασία, μέσα από τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου για τη μέθοδο και τον φορέα αξιολόγησης.»
Ο Υπουργός επεσήμανε ό,τι «η αξιολόγηση είναι μια συνεχής, αέναη διαδικασία. Αυτό το οποίο πρέπει να διασφαλίσουμε και θα το διασφαλίσουμε, είναι η αξιολόγηση να γίνεται με ένα τρόπο αδιάβλητο και αντικειμενικό. Και αυτό μπορεί για παράδειγμα, να γίνει από μια Αρχή, όπως θεσμοθετήσαμε την Αρχή για την Διασφάλιση της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (ΑΔΙΠ), από μία ανάλογη Αρχή, η οποία θα διασφαλίζει την αντικειμενικότητα και το αδιάβλητο της διαδικασίας.»
Όπως σημείωσε ο κ. Αρβανιτόπουλος «Η διαδικασία, θα ολοκληρωθεί μέχρι τα μέσα Οκτωβρίου, προκειμένου εκδοθεί το Προεδρικό Διάταγμα. Κάλεσε δε την Εκπαιδευτική Κοινότητα να συμμετέχει μαζικά στη διαδικασία αυτή.»
Παράλληλα προσδιόρισε πως «Στόχος είναι να εντοπιστούν και να αντιμετωπιστούν οι δυσλειτουργίες του συστήματος, καθώς και να εξοπλιστούν οι εκπαιδευτικοί με τα απαραίτητα «επιμορφωτικά» εργαλεία για να ανταποκριθούν στις σύγχρονες ανάγκες της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Η αξιολόγηση δεν συνδέεται με απολύσεις, αλλά με τα κίνητρα βελτίωσης του κοινωνικού έργου που παρέχουν. Χωρίς την αξιολόγηση δομών, διαδικασιών, στελεχιακού δυναμικού δεν μπορείς να προχωρήσεις σε βελτιώσεις, δεν μπορείς να καταγράψεις και να αποτυπώσεις τα προβλήματα, για να μπορέσεις να δώσεις λύσεις και να προχωρήσεις στην αναβάθμιση του Εκπαιδευτικού Συστήματος.»
diorismos.gr
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Admin στις Πεμ Αυγ 23, 2012 8:40 pm, 1 φορά
Απ: Συγκροτήθηκε Επιτροπή για την αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών/Συνέντευξη Τύπου/Ανακοίνωση ΟΛΜΕ
23-08-2012 Για τη συγκρότηση Επιτροπής για την Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και του εκπαιδευτικού
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Για τη συγκρότηση Επιτροπής για την Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και του εκπαιδευτικού
Ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Παιδείας η συγκρότηση Επιτροπής που θα καταθέσει τις προτάσεις της στην πολιτική ηγεσία για τον τρόπο αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου και του εκπαιδευτικού.
Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ εκφράζει την απόλυτη αντίθεσή του στη σύνδεση της αξιολόγησης με το μισθό και συνακόλουθα με τη μισθολογική καθήλωση των εκπαιδευτικών. Ήδη, από το Νοέμβριο του 2011 υπάρχει Νόμος του Ελληνικού Κράτους (ν.4024/11), σύμφωνα με τον οποίον οι προαγωγές των Δ.Υ. – και των εκπαιδευτικών – γίνονται με ποσόστωση!!! Ιδιαίτερα η μετάβαση από το βαθμό Γ στο βαθμό Β είναι «γολγοθάς» για τους εκπαιδευτικούς, αφού τέσσερις στους δέκα εκπαιδευτικούς που κρίνονται θα απορρίπτονται ούτως ή άλλως ανεξάρτητα από την απόδοσή τους, γιατί δεν θα έχουν «πιάσει» την ποσόστωση του 60%. Επίσης μόνο ένα μικρό ποσοστό των εκπαιδευτικών θα λαμβάνει το Α’ βαθμό, ανεξάρτητα από την αξιολόγησή του.
Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας να μας αποδείξει την επιστημονικότητα της συγκεκριμένης διάταξης.
Είναι προφανές λοιπόν ότι η αξιολόγηση γίνεται με καθαρά δημοσιονομικά κριτήρια και στόχο έχει τη μισθολογική καθήλωση και τις απολύσεις μέσω της «εφεδρείας» όσο το δυνατόν περισσότερων εκπαιδευτικών. Εξωφρενική επίσης είναι η διάταξη του νόμου που προβλέπει ότι ο εκπαιδευτικούς που δεν «πιάνει» την ποσόστωση προαγωγής «τιμωρείται» και δεν έχει δικαίωμα να διεκδικήσει την προαγωγή ούτε την επόμενη χρονιά.
Επίσης σύμφωνα με τα μνημόνια που ψηφίστηκαν και τις δηλώσεις των τότε αρμόδιων Υπουργών οι σχεδιαζόμενες απολύσεις στο δημόσιο συνδέονται με την αξιολόγηση. Την ίδια ώρα στα ΜΜΕ διοχετεύτηκε η «πληροφορία» πως οι επιδόσεις των μαθητών θα καθορίζουν την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Είναι προφανές, ότι παρά το γεγονός πως όλοι όσοι ασχολούνται με την εκπαίδευση γνωρίζουν πολύ καλά τις κοινωνικές παραμέτρους της σχολικής επίδοσης, η πολιτική αυτή στοχεύει ξεκάθαρα -μέσα από την καθιέρωση της αξιολόγησης- στην απόλυτη χειραγώγηση των εκπαιδευτικών.
Από την άλλη μεριά, η λεγόμενη αξιολόγηση ή αυτοαξιολόγηση των σχολείων θα οδηγήσουν στην κατηγοριοποίηση και τελικά στο κλείσιμο αρκετών από αυτά. Τόσο η κατεύθυνση της εφαρμοζόμενης τροϊκανής πολιτικής, όσο και η διεθνής εμπειρία όπου αυτή εφαρμόστηκε εκεί οδηγούν.
Είναι πλέον σαφές πως δεν οδηγεί αυτή η πολιτική σε διαδικασίες για το πώς θα βελτιωθεί το δημόσιο σχολείο. Το δημόσιο σχολείο με την πολιτική των κυβερνήσεων και της τρόικας -μέσω των μνημονίων- επιχειρείται να διαλυθεί: δραματική και συνεχής μείωση δαπανών, συγχωνεύσεις – καταργήσεις σχολείων και υποστηρικτικών εκπαιδευτικών δομών, μαθητές χωρίς βιβλία, κατάργηση βιβλιοθηκών, κατάργηση ενισχυτικής διδασκαλίας και ΠΔΣ κ.λπ.
Ως συνδικαλιστικό κίνημα θα αντισταθούμε για να μην περάσει η αξιολόγηση – χειραγώγηση των εκπαιδευτικών, που φέρνει την υποταγή, τη διάσπαση του κλάδου, τη μισθολογική καθήλωση, την άρση της μονιμότητας και τις απολύσεις.
Ζητάμε την ακώλυτη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη των εκπαιδευτικών και την κατάργηση της σχετικής διάταξης του ν.4024/11 που συνδέει αξιολόγηση με μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Για τη συγκρότηση Επιτροπής για την Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και του εκπαιδευτικού
Ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Παιδείας η συγκρότηση Επιτροπής που θα καταθέσει τις προτάσεις της στην πολιτική ηγεσία για τον τρόπο αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου και του εκπαιδευτικού.
Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ εκφράζει την απόλυτη αντίθεσή του στη σύνδεση της αξιολόγησης με το μισθό και συνακόλουθα με τη μισθολογική καθήλωση των εκπαιδευτικών. Ήδη, από το Νοέμβριο του 2011 υπάρχει Νόμος του Ελληνικού Κράτους (ν.4024/11), σύμφωνα με τον οποίον οι προαγωγές των Δ.Υ. – και των εκπαιδευτικών – γίνονται με ποσόστωση!!! Ιδιαίτερα η μετάβαση από το βαθμό Γ στο βαθμό Β είναι «γολγοθάς» για τους εκπαιδευτικούς, αφού τέσσερις στους δέκα εκπαιδευτικούς που κρίνονται θα απορρίπτονται ούτως ή άλλως ανεξάρτητα από την απόδοσή τους, γιατί δεν θα έχουν «πιάσει» την ποσόστωση του 60%. Επίσης μόνο ένα μικρό ποσοστό των εκπαιδευτικών θα λαμβάνει το Α’ βαθμό, ανεξάρτητα από την αξιολόγησή του.
Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας να μας αποδείξει την επιστημονικότητα της συγκεκριμένης διάταξης.
Είναι προφανές λοιπόν ότι η αξιολόγηση γίνεται με καθαρά δημοσιονομικά κριτήρια και στόχο έχει τη μισθολογική καθήλωση και τις απολύσεις μέσω της «εφεδρείας» όσο το δυνατόν περισσότερων εκπαιδευτικών. Εξωφρενική επίσης είναι η διάταξη του νόμου που προβλέπει ότι ο εκπαιδευτικούς που δεν «πιάνει» την ποσόστωση προαγωγής «τιμωρείται» και δεν έχει δικαίωμα να διεκδικήσει την προαγωγή ούτε την επόμενη χρονιά.
Επίσης σύμφωνα με τα μνημόνια που ψηφίστηκαν και τις δηλώσεις των τότε αρμόδιων Υπουργών οι σχεδιαζόμενες απολύσεις στο δημόσιο συνδέονται με την αξιολόγηση. Την ίδια ώρα στα ΜΜΕ διοχετεύτηκε η «πληροφορία» πως οι επιδόσεις των μαθητών θα καθορίζουν την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Είναι προφανές, ότι παρά το γεγονός πως όλοι όσοι ασχολούνται με την εκπαίδευση γνωρίζουν πολύ καλά τις κοινωνικές παραμέτρους της σχολικής επίδοσης, η πολιτική αυτή στοχεύει ξεκάθαρα -μέσα από την καθιέρωση της αξιολόγησης- στην απόλυτη χειραγώγηση των εκπαιδευτικών.
Από την άλλη μεριά, η λεγόμενη αξιολόγηση ή αυτοαξιολόγηση των σχολείων θα οδηγήσουν στην κατηγοριοποίηση και τελικά στο κλείσιμο αρκετών από αυτά. Τόσο η κατεύθυνση της εφαρμοζόμενης τροϊκανής πολιτικής, όσο και η διεθνής εμπειρία όπου αυτή εφαρμόστηκε εκεί οδηγούν.
Είναι πλέον σαφές πως δεν οδηγεί αυτή η πολιτική σε διαδικασίες για το πώς θα βελτιωθεί το δημόσιο σχολείο. Το δημόσιο σχολείο με την πολιτική των κυβερνήσεων και της τρόικας -μέσω των μνημονίων- επιχειρείται να διαλυθεί: δραματική και συνεχής μείωση δαπανών, συγχωνεύσεις – καταργήσεις σχολείων και υποστηρικτικών εκπαιδευτικών δομών, μαθητές χωρίς βιβλία, κατάργηση βιβλιοθηκών, κατάργηση ενισχυτικής διδασκαλίας και ΠΔΣ κ.λπ.
Ως συνδικαλιστικό κίνημα θα αντισταθούμε για να μην περάσει η αξιολόγηση – χειραγώγηση των εκπαιδευτικών, που φέρνει την υποταγή, τη διάσπαση του κλάδου, τη μισθολογική καθήλωση, την άρση της μονιμότητας και τις απολύσεις.
Ζητάμε την ακώλυτη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη των εκπαιδευτικών και την κατάργηση της σχετικής διάταξης του ν.4024/11 που συνδέει αξιολόγηση με μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη.
Απ: Συγκροτήθηκε Επιτροπή για την αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών/Συνέντευξη Τύπου/Ανακοίνωση ΟΛΜΕ
8) Συνάδελφοι ας αποφύγουμε σε πρώτη φάση αφορισμούς και δαιμονοποιήσεις. Σίγουρα η χρονική συγκυρία ανακίνησης του ζητήματος δεν είναι ευνοϊκή και ενδεχομένως κρύβει πολλά σκοτεινά σημεία. Εφόσον όμως ανακινείται θέμα αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου, τότε κατά την άποψη μου, το Υπουργείο οφείλει να προβεί σε γενική και συνολική αξιολόγηση του συνόλου των συντελεστών του εκπαιδευτικού συστήματος. Διότι διαφορετικά η όποια αποσπασματική και μονομερής αξιολόγηση, θα χάσει την όποια αντικειμενικότητα, αξιοπιστία και εγκυρότητα της. Στοιχεία που εκ των πραγμάτων συναποτελούν μια ορθή αξιολόγηση. Όταν μιλώ λοιπόν για το σύνολο των συντελεστών της εκπαιδευτκής διαδικασίας, εννοώ ασφαλώς όχι μόνο τον δάσκαλο, αλλά ένα πλήθος από παράγοντες, όπως: την ίδια τη δομή, λειτουργία και αποδοτικότητα του εκπαιδευτικού συστήματος, τα προγράμματα σπουδών, τα διδακτικά βιβλία ως εργαλεία στα χέρια του εκπαιδευτικού, τις εργασιακές συνθήκες και τις απολαβές του διδάσκοντος, την σχέση του σχολείου με την ευρύτερη κοινωνία και το σημαντικότερο ίσως όλων, ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟ ΠΡΟΣΔΟΚΑ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ. Τον επιτυχημένο/αναβαθμισμένο δάσκαλο, εκπρόσωπο του μορφωτικού αγαθού, ή αντίθετα τον εξαρτημένο και ανασφαλή δάσκαλο με μειωμένη αυτοεκτίμηση συναρτώμενη με τις χαμηλές του επιδόσεις σε μια τέτοιου τύπου αξιολόγηση; Σε κάθε περίπτωση λοιπόν, αν μιλάμε σοβαρά για αξιολόγηση, αυτή πρέπει να είναι συνολική και να μην ακουμπά μόνο τον εκπαιδευτικό, ο οποίος αποτελεί ένα υποσύστημα ενός ευρύτερου συστήματος...
karneadis- Αριθμός μηνυμάτων : 77
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2012
Απ: Συγκροτήθηκε Επιτροπή για την αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών/Συνέντευξη Τύπου/Ανακοίνωση ΟΛΜΕ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΥΠΟ: ΑΠΟΔΕΛΤΙΩΣΗ 24/8/2012 / ΘΕΜΑ: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
~Bonus για τους "καλούς" εκπαιδευτικούς
~Αξιολόγηση χωρίς συνέπειες
~Αντιδράσεις από την ΟΛΜΕ
~Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών και με μισθολογικό μπόνους
~Αξιολόγηση και μετά απόλυση
~ΟΛΜΕ:Τα μνημόνια και η αξιολόγηση διαλύουν τη δημόσια παιδεία
~Το 2013 η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών
~Στα θρανία δάσκαλοι και καθηγητές
ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΕΔΩ
Απ: Συγκροτήθηκε Επιτροπή για την αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών/Συνέντευξη Τύπου/Ανακοίνωση ΟΛΜΕ
Γ.ΣΑΛΤΕΡΗΣ: Για την αξιολόγηση
Ο Σχολικός Σύμβουλος Γ. Σαλτερής τον οποίο ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος τοποθέτησε στην Επιτροπή που θα συντάξει το Σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών , ως Ειδικός Γραμματέας της Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμβούλων, είχε δημοσιοποιήσει το ακόλουθο κείμενο το οποίο φέρει την υπογραφή του:
Πανελλήνια Ένωση Σχολικών Συμβούλων
Βασικές θέσεις
Εισαγωγικές παρατηρήσεις
ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΔΩ
Παρόμοια θέματα
» ΟΛΜΕ:Δελτίο Τύπου για το ωράριο των Εκπαιδευτικών/Μελέτη στοιχείων για την Εκπαίδευση
» Ανακοίνωση Ν.Παιδείας για το θάνατο του Α.Δημαρά/Συνέντευξη Ιστορικού στον Κ.Αγγελάκο
» Μπράτης:κοινοποίηση εγκυκλίου για παραίτηση εκπαιδευτικών για λόγους υγείας/Ανακοίνωση ΔΟΕ
» Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών-απολύσεις
» 20-01-13 Το Προεδρικό Διάταγμα για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών
» Ανακοίνωση Ν.Παιδείας για το θάνατο του Α.Δημαρά/Συνέντευξη Ιστορικού στον Κ.Αγγελάκο
» Μπράτης:κοινοποίηση εγκυκλίου για παραίτηση εκπαιδευτικών για λόγους υγείας/Ανακοίνωση ΔΟΕ
» Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών-απολύσεις
» 20-01-13 Το Προεδρικό Διάταγμα για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης