Logo Design byFlamingText.com
ΣΤΕΙΛΕ Π.Μ.
ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟ CHAT
ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ
10-12-2011 έως 17-12-2013
134.981 επισκέπτες
Παρόντες χρήστες
27 χρήστες είναι συνδεδεμένοι αυτήν την στιγμή:: 0 μέλη, 0 μη ορατοί και 27 επισκέπτες Κανένας
Περισσότεροι χρήστες υπό σύνδεση 228, στις Πεμ Φεβ 01, 2024 11:36 pm
Πρόσφατα Θέματα
» Προσλήψεις Αναπληρωτών 2017-18από Admin Τετ Οκτ 25, 2017 1:20 pm
» Προσλήψεις αναπληρωτών 2016-17
από Admin Πεμ Απρ 27, 2017 6:29 pm
» Αιτήσεις αναπληρωτών 2017-18
από Admin Παρ Απρ 14, 2017 8:29 pm
» Προσλήψεις αναπληρωτών στην Ενισχυτική Διδασκαλία
από Admin Τρι Δεκ 13, 2016 4:36 pm
» Αιτήσεις αναπληρωτών 2016-17
από Admin Δευ Οκτ 03, 2016 6:54 pm
» δίχρονα φωνήεντα
από Admin Τετ Ιουλ 06, 2016 4:19 pm
» Προσλήψεις αναπληρωτών 2015-16
από Admin Σαβ Απρ 09, 2016 2:45 pm
» μετάφραση στα αρχαία
από coniecit Κυρ Ιαν 31, 2016 6:35 pm
Τι αλλάζει στις μεταθέσεις δασκάλων - καθηγητών
ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ - ΠΕ 02 :: ΘΕΜΑΤΑ - TOPICS :: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑ :: ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Σελίδα 1 από 1
Τι αλλάζει στις μεταθέσεις δασκάλων - καθηγητών
Τον επανακαθορισμό των περιοχών μετάθεσης για τους εκπαιδευτικούς σχεδιάζει το υπουργείο Παιδείας, προκειμένου να λυθούν τα προβλήματα με τη μοριοδότησή τους, τα οποία προκλήθηκαν από την εφαρμογή του σχεδίου Καλλικράτης και τη σύσταση νέων δήμων. Επίσης, μετά τον προσδιορισμό των περιοχών μετάθεσης, θα χρειαστεί επανακαθορισμός και των ομάδων σχολείων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Πάντως, εν όψει των μεταθέσεων του έτους 2012 -13 δάσκαλων και καθηγητών, ο υφυπουργός Παιδείας Θ. Παπαθεοδώρου με εγκύκλιο προς τους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης θέτει υπόψη τα εξής:
Ο καθορισμός των υφιστάμενων περιοχών μετάθεσης βασίστηκε στην αυτοτελή υπαγωγή των πρώην καποδιστριακών δήμων σε μία περιοχή μετάθεσης. Μετά τις αλλαγές που σημειώθηκαν στη δομή των Δήμων και Κοινοτήτων της χώρας με την εφαρμογή του προγράμματος Καλλικράτης, σε ορισμένες περιοχές μετάθεσης που δεν ταυτίζονταν με τη διοικητική διαίρεση του νομού έχει προκύψει πρόβλημα επικάλυψής τους από τους νεοσύστατους δήμους, με συνακόλουθο πρόβλημα στη μοριοδότηση της συνυπηρέτησης και εντοπιότητας των εκπαιδευτικών στις μεταθέσεις.
Έτσι, ενώ πριν κάθε δήμος ανήκε σε μια περιοχή μετάθεσης, μετά τον Καλλικράτη, πολλοί από τους νεοσύστατους δήμους περιλαμβάνονται πλέον σε 2 ή 3 περιοχές μετάθεσης (δηλαδή, κάποιες δημοτικές ενότητες ανήκουν σε μία περιοχή και αλλες σε άλλη περιοχή μετάθεσης) κι έτσι δημιουργείται πρόβλημα στη μοριoδότηση των εκπαιδευτικών των προαναφερόμενων περιπτώσεων. Καθίσταται επομένως αναγκαίος ο επανακαθορισμός των περιοχών μετάθεσης προκειμένου να επιλυθεί το πρόβλημα αυτό.
Προτάσεις
Έπειτα από τα παραπάνω, ο υφυπουργός Παιδείας με την ίδια εγκύκλιο καλεί τους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης να καταθέσουν τις προτάσεις τους ύστερα από συνεργασία με τους Διευθυντές A/ θμιας και Β/ θμιας Εκπαίδευσης για την ανασυγκρότηση επανακαθορισμό των περιοχών μετάθεσης.
Ειδικότερα ανά βαθμίδα εκπαίδευσης να ληφθούν υπόψη:
Α/θμια εκπαίδευση: Στην περίπτωση που η περιοχή μετάθεσης ταυτίζεται με τον νομό δεν υπάρχει αναγκαιότητα αλλαγής της περιοχής η οποία και θα περιλαμβάνει όλους τους δήμους του νομού. Για τις περιοχές αυτές να μας αναφέρεται ότι παραμένουν ως έχουν. Στην περίπτωση που σε έναν νομό ή σε μία Δ /νση Α /θμιας Εκπαίδευσης υπάρχουν περισσότερες της μίας περιοχές μετάθεσης, είναι δυνατόν στις προτάσεις σας:
Να περιοριστείτε μόνο στην επίλυση του προβλήματος που δημιούργησαν οι καλλικρατικοί δήμοι, εντάσσοντας τους δήμους στους οποίους υπάρχει το πρόβλημα σε μία συγκεκριμένη περιοχή μετάθεσης. Είτε εάν κριθεί ότι πρέπει να αλλάξει η δομή των περιοχών μετάθεσης (π.χ. με ενοποίηση ή επανακαθορισμό), παρακαλούμε να μας στείλετε τεκμηριωμένες τις απόψεις σας για την αναγκαιότητα των όποιων αλλαγών, έχοντας γνώση των προβλημάτων που αυτές μπορεί να δημιουργήσουν στη λειτουργική κινητικότητα των εκπαιδευτικών, σε θέματα υπηρεσιακών μεταβολών, υπεραριθμιών και τοποθετήσεων.
Β/ θμια εκπαίδευση: Στις προτάσεις σας σε περίπτωση που δεν υπάρχει αναγκαιότητα αλλαγής των περιοχών μετάθεσης, να αναφερθούν ότι οι περιοχές παραμένουν ως έχουν. Σύμφωνα με την εγκύκλιο του κ. Παπαθεοδώρου: Στην περίπτωση που σε έναν νομό ή σε μία Δ/ νση Β/ θμιας Εκπαίδευσης υπάρχουν περισσότερες της μίας περιοχές μετάθεσης είναι δυνατόν: Είτε να περιοριστείτε μόνο στην επίλυση του προβλήματος που δημιούργησαν οι καλλικρατικοί δήμοι, εντάσσοντας τους δήμους στους οποίους υπάρχει το πρόβλημα σε μία συγκεκριμένη περιοχή μετάθεσης. Είτε, εάν κριθεί ότι πρέπει να αλλάξει n δομή των περιοχών μετάθεσης (π.χ. με ενοποίηση ή επανακαθορισμό), θέλου με τεκμηριωμένες τις απόψεις σας για την αναγκαιότητα των όποιων αλλαγών, έχοντας γνώση των προβλημάτων που αυτές μπορεί να δημιουργήσουν στη λειτουργική κινητικότητα των εκπαιδευτικών, σε θέματα υπηρεσιακών μεταβολών, υπεραριθμιών και τοποθετήσεων.
Πηγή: ΕΘΝΟΣ
edu4u.gr
Ο καθορισμός των υφιστάμενων περιοχών μετάθεσης βασίστηκε στην αυτοτελή υπαγωγή των πρώην καποδιστριακών δήμων σε μία περιοχή μετάθεσης. Μετά τις αλλαγές που σημειώθηκαν στη δομή των Δήμων και Κοινοτήτων της χώρας με την εφαρμογή του προγράμματος Καλλικράτης, σε ορισμένες περιοχές μετάθεσης που δεν ταυτίζονταν με τη διοικητική διαίρεση του νομού έχει προκύψει πρόβλημα επικάλυψής τους από τους νεοσύστατους δήμους, με συνακόλουθο πρόβλημα στη μοριοδότηση της συνυπηρέτησης και εντοπιότητας των εκπαιδευτικών στις μεταθέσεις.
Έτσι, ενώ πριν κάθε δήμος ανήκε σε μια περιοχή μετάθεσης, μετά τον Καλλικράτη, πολλοί από τους νεοσύστατους δήμους περιλαμβάνονται πλέον σε 2 ή 3 περιοχές μετάθεσης (δηλαδή, κάποιες δημοτικές ενότητες ανήκουν σε μία περιοχή και αλλες σε άλλη περιοχή μετάθεσης) κι έτσι δημιουργείται πρόβλημα στη μοριoδότηση των εκπαιδευτικών των προαναφερόμενων περιπτώσεων. Καθίσταται επομένως αναγκαίος ο επανακαθορισμός των περιοχών μετάθεσης προκειμένου να επιλυθεί το πρόβλημα αυτό.
Προτάσεις
Έπειτα από τα παραπάνω, ο υφυπουργός Παιδείας με την ίδια εγκύκλιο καλεί τους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης να καταθέσουν τις προτάσεις τους ύστερα από συνεργασία με τους Διευθυντές A/ θμιας και Β/ θμιας Εκπαίδευσης για την ανασυγκρότηση επανακαθορισμό των περιοχών μετάθεσης.
Ειδικότερα ανά βαθμίδα εκπαίδευσης να ληφθούν υπόψη:
Α/θμια εκπαίδευση: Στην περίπτωση που η περιοχή μετάθεσης ταυτίζεται με τον νομό δεν υπάρχει αναγκαιότητα αλλαγής της περιοχής η οποία και θα περιλαμβάνει όλους τους δήμους του νομού. Για τις περιοχές αυτές να μας αναφέρεται ότι παραμένουν ως έχουν. Στην περίπτωση που σε έναν νομό ή σε μία Δ /νση Α /θμιας Εκπαίδευσης υπάρχουν περισσότερες της μίας περιοχές μετάθεσης, είναι δυνατόν στις προτάσεις σας:
Να περιοριστείτε μόνο στην επίλυση του προβλήματος που δημιούργησαν οι καλλικρατικοί δήμοι, εντάσσοντας τους δήμους στους οποίους υπάρχει το πρόβλημα σε μία συγκεκριμένη περιοχή μετάθεσης. Είτε εάν κριθεί ότι πρέπει να αλλάξει η δομή των περιοχών μετάθεσης (π.χ. με ενοποίηση ή επανακαθορισμό), παρακαλούμε να μας στείλετε τεκμηριωμένες τις απόψεις σας για την αναγκαιότητα των όποιων αλλαγών, έχοντας γνώση των προβλημάτων που αυτές μπορεί να δημιουργήσουν στη λειτουργική κινητικότητα των εκπαιδευτικών, σε θέματα υπηρεσιακών μεταβολών, υπεραριθμιών και τοποθετήσεων.
Β/ θμια εκπαίδευση: Στις προτάσεις σας σε περίπτωση που δεν υπάρχει αναγκαιότητα αλλαγής των περιοχών μετάθεσης, να αναφερθούν ότι οι περιοχές παραμένουν ως έχουν. Σύμφωνα με την εγκύκλιο του κ. Παπαθεοδώρου: Στην περίπτωση που σε έναν νομό ή σε μία Δ/ νση Β/ θμιας Εκπαίδευσης υπάρχουν περισσότερες της μίας περιοχές μετάθεσης είναι δυνατόν: Είτε να περιοριστείτε μόνο στην επίλυση του προβλήματος που δημιούργησαν οι καλλικρατικοί δήμοι, εντάσσοντας τους δήμους στους οποίους υπάρχει το πρόβλημα σε μία συγκεκριμένη περιοχή μετάθεσης. Είτε, εάν κριθεί ότι πρέπει να αλλάξει n δομή των περιοχών μετάθεσης (π.χ. με ενοποίηση ή επανακαθορισμό), θέλου με τεκμηριωμένες τις απόψεις σας για την αναγκαιότητα των όποιων αλλαγών, έχοντας γνώση των προβλημάτων που αυτές μπορεί να δημιουργήσουν στη λειτουργική κινητικότητα των εκπαιδευτικών, σε θέματα υπηρεσιακών μεταβολών, υπεραριθμιών και τοποθετήσεων.
Πηγή: ΕΘΝΟΣ
edu4u.gr
Ενοποιήθηκαν οι περιοχές μετάθεσης σε όλη την Εύβοια
ΕΛΜΕ ΕΥΒΟΙΑΣ
Μιαούλη 2
Τηλ. 2221081257
elmeevias@yahoo.gr
Χαλκίδα 31/10/2012
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Ενώ περιμέναμε μετά από πρότασή μας και εισήγηση της ΔΙΔΕ Ν. Ευβοίας στην Περιφερειακή Διεύθυνση Στερεάς Ελλάδας, η οποία έγινε αποδεκτή, η Σκύρος να γίνει Ε΄ περιοχή μετάθεσης για το νομό Ευβοίας, προκαλώντας την οργή μας, πληροφορούμαστε πως το Υπουργείο Παιδείας αποφάσισε αιφνιδιαστικά να συγχωνεύσει/καταργήσει τις Α΄, Β΄, Γ΄ και Δ΄ Ευβοίας περιοχές μετάθεσης και να τις ενοποιήσει σε μια περιοχή μετάθεσης.
Η απόφαση αυτή της κεντρικής διοίκησης δημιουργεί πλήθος προβλήματα στις τοποθετήσεις και τις διαθέσεις των συναδέλφων, πολλοί εκ των οποίων ενδεχομένως θα κληθούν να καλύψουν σε καθημερινή βάση μεγάλο αριθμό χιλιομέτρων για να διδάξουν ή θα πρέπει να γίνουν εσωτερικοί μετανάστες εντός του νομού μια και πολλές από τις αποστάσεις είναι απαγορευτικές για να πραγματοποιούνται κάθε μέρα δεδομένης και της δεινής οικονομικής τους κατάστασης.
Επίσης θα αποθαρρύνει άλλους συναδέλφους, που υπηρετούν σε άλλους νομούς, να ζητήσουν μετάθεση στην Εύβοια, όταν ξέρουν ότι αυτή αποτελεί ενιαία περιοχή και δεν θα μπορούν να γνωρίζουν εκ των προτέρων που περίπου-βόρεια, νότια, κεντρικά-θα βρεθούν τοποθετημένοι. Όλα τα ενδεχόμενα γι΄αυτούς θα είναι ανοικτά, εκείνοι μπορεί να επιθυμούν π.χ. νότια Εύβοια και τελικώς να βρεθούν στη Βόρεια.
Τέλος, ζητάμε από το Υπουργείο Παιδείας να επανεξετάσει με την πρέπουσα ευαισθησία την περίπτωση της Εύβοιας, που αποτελεί μια ιδιαίτερη γεωγραφικά περίπτωση, δεδομένου ότι τα βορειότερα σχολεία απέχουν από τα νοτιότερα 330 χλμ. σχεδόν και διαθέτει ένα κακό, δύσκολο κι επικίνδυνο οδικό δίκτυο κι ένα νησί ακόμη, τη Σκύρο.
Οι εκπαιδευτικοί μας είναι ήδη ενδεείς και ταλαιπωρημένοι, δεν χρειάζεται να επιχειρούμε με τέτοιες αποφάσεις, να τους εξαθλιώνουμε ακόμη περισσότερο.
Για το Δ. Σ. της ΕΛΜΕ
Ο Πρόεδρος
Νικόλαος Σιόλιας
Η Γεν. Γραμματέας
Βασιλική Σπανού
Μιαούλη 2
Τηλ. 2221081257
elmeevias@yahoo.gr
Χαλκίδα 31/10/2012
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Ενώ περιμέναμε μετά από πρότασή μας και εισήγηση της ΔΙΔΕ Ν. Ευβοίας στην Περιφερειακή Διεύθυνση Στερεάς Ελλάδας, η οποία έγινε αποδεκτή, η Σκύρος να γίνει Ε΄ περιοχή μετάθεσης για το νομό Ευβοίας, προκαλώντας την οργή μας, πληροφορούμαστε πως το Υπουργείο Παιδείας αποφάσισε αιφνιδιαστικά να συγχωνεύσει/καταργήσει τις Α΄, Β΄, Γ΄ και Δ΄ Ευβοίας περιοχές μετάθεσης και να τις ενοποιήσει σε μια περιοχή μετάθεσης.
Η απόφαση αυτή της κεντρικής διοίκησης δημιουργεί πλήθος προβλήματα στις τοποθετήσεις και τις διαθέσεις των συναδέλφων, πολλοί εκ των οποίων ενδεχομένως θα κληθούν να καλύψουν σε καθημερινή βάση μεγάλο αριθμό χιλιομέτρων για να διδάξουν ή θα πρέπει να γίνουν εσωτερικοί μετανάστες εντός του νομού μια και πολλές από τις αποστάσεις είναι απαγορευτικές για να πραγματοποιούνται κάθε μέρα δεδομένης και της δεινής οικονομικής τους κατάστασης.
Επίσης θα αποθαρρύνει άλλους συναδέλφους, που υπηρετούν σε άλλους νομούς, να ζητήσουν μετάθεση στην Εύβοια, όταν ξέρουν ότι αυτή αποτελεί ενιαία περιοχή και δεν θα μπορούν να γνωρίζουν εκ των προτέρων που περίπου-βόρεια, νότια, κεντρικά-θα βρεθούν τοποθετημένοι. Όλα τα ενδεχόμενα γι΄αυτούς θα είναι ανοικτά, εκείνοι μπορεί να επιθυμούν π.χ. νότια Εύβοια και τελικώς να βρεθούν στη Βόρεια.
Τέλος, ζητάμε από το Υπουργείο Παιδείας να επανεξετάσει με την πρέπουσα ευαισθησία την περίπτωση της Εύβοιας, που αποτελεί μια ιδιαίτερη γεωγραφικά περίπτωση, δεδομένου ότι τα βορειότερα σχολεία απέχουν από τα νοτιότερα 330 χλμ. σχεδόν και διαθέτει ένα κακό, δύσκολο κι επικίνδυνο οδικό δίκτυο κι ένα νησί ακόμη, τη Σκύρο.
Οι εκπαιδευτικοί μας είναι ήδη ενδεείς και ταλαιπωρημένοι, δεν χρειάζεται να επιχειρούμε με τέτοιες αποφάσεις, να τους εξαθλιώνουμε ακόμη περισσότερο.
Για το Δ. Σ. της ΕΛΜΕ
Ο Πρόεδρος
Νικόλαος Σιόλιας
Η Γεν. Γραμματέας
Βασιλική Σπανού
Παρόμοια θέματα
» Νέα για μεταθέσεις
» "Καμπανάκι" για τις μεταθέσεις
» Σύλλογοι Καθηγητών ζητούν να σταματήσει ο εμπαιγμός από το Υπουργείο για τις μετατάξεις-μεταθέσεις
» Νόμος του Κράτος η αύξηση του ωραρίου των καθηγητών
» Το ωράριο των καθηγητών που ισχύει από το νέο σχολικό έτος
» "Καμπανάκι" για τις μεταθέσεις
» Σύλλογοι Καθηγητών ζητούν να σταματήσει ο εμπαιγμός από το Υπουργείο για τις μετατάξεις-μεταθέσεις
» Νόμος του Κράτος η αύξηση του ωραρίου των καθηγητών
» Το ωράριο των καθηγητών που ισχύει από το νέο σχολικό έτος
ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ - ΠΕ 02 :: ΘΕΜΑΤΑ - TOPICS :: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑ :: ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης