Logo Design byFlamingText.com
ΣΤΕΙΛΕ Π.Μ.
ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟ CHAT
ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ
10-12-2011 έως 17-12-2013
134.981 επισκέπτες
Παρόντες χρήστες
34 χρήστες είναι συνδεδεμένοι αυτήν την στιγμή:: 0 μέλη, 0 μη ορατοί και 34 επισκέπτες Κανένας
Περισσότεροι χρήστες υπό σύνδεση 228, στις Πεμ Φεβ 01, 2024 11:36 pm
Πρόσφατα Θέματα
» Προσλήψεις Αναπληρωτών 2017-18από Admin Τετ Οκτ 25, 2017 1:20 pm
» Προσλήψεις αναπληρωτών 2016-17
από Admin Πεμ Απρ 27, 2017 6:29 pm
» Αιτήσεις αναπληρωτών 2017-18
από Admin Παρ Απρ 14, 2017 8:29 pm
» Προσλήψεις αναπληρωτών στην Ενισχυτική Διδασκαλία
από Admin Τρι Δεκ 13, 2016 4:36 pm
» Αιτήσεις αναπληρωτών 2016-17
από Admin Δευ Οκτ 03, 2016 6:54 pm
» δίχρονα φωνήεντα
από Admin Τετ Ιουλ 06, 2016 4:19 pm
» Προσλήψεις αναπληρωτών 2015-16
από Admin Σαβ Απρ 09, 2016 2:45 pm
» μετάφραση στα αρχαία
από coniecit Κυρ Ιαν 31, 2016 6:35 pm
ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ...ΑΜΑΡΤΙΑ ΤΟΥΣ!
3 απαντήσεις
ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ - ΠΕ 02 :: ΘΕΜΑΤΑ - TOPICS :: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑ :: ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Σελίδα 1 από 1
ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ...ΑΜΑΡΤΙΑ ΤΟΥΣ!
Συνάδελφοι αυτό που συμβαίνει με τη β΄ανάθεση του μαθήματος της Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες δεν έχει... ιστορικό προηγούμενο!!! Επ΄ευκαιρία των εορταστικών διακοπών λοιπόν, είπα να κάνω μια 'βολτίτσα" στο επίσημο σάϊτ του ΕΚΠΑ και συγκεκριμένα στα προγράμματα σπουδών των συναδέλφων Θεολόγων, Αγγλικής, Γαλλικής, Γερμανικής φιλολογίας, Νομικών και Πολιτικών επιστημών. Ήτοι σε ειδικότητες που παίρνουν την Ιστορία ως β΄ανάθεση. Διαπιστώνω λοιπόν μετά λύπης, ότι στα περισσότερα προγράμματα εξ΄αυτών απουσιάζει παντελώς η Ιστορία ως γνωστικό αντικείμενο, ή όπου αυτή υφίσταται, διαπιστώνεται σοβαρή απόκλιση ως προς τη συνάφεια του αντικειμένου με τη διδασκαλία του μαθήματος στο σχολείο. Δείτε μερικά τρανταχτά παραδείγματα για του λόγου το αληθές : Παράδειγμα 1ο : Στο ωρολόγιο πρόγραμμα της Α΄Γυμνασίου έχει οριστεί ως διδασκόμενο αντικείμενο η Αρχαία Ιστορία και της Α΄Λυκείου η Ιστορία του αρχαίου κόσμου αντίστοιχα. Και τα δυο μαθήματα δίδονται ως β΄ ανάθεση σε ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ13 και επιπλέον ΠΕ1 για την πρώτη περίπτωση ( της Α΄Γυμνασίου ). Που είναι το τραγελαφικό; Στα προγράμματα σπουδών των παραπάνω ειδικοτήτων δεν υπάρχει πουθενά (!!!) η αρχαία ιστορία και ο αρχαίος κόσμος... Παράδειγμα 2ο : Στο ωρολόγιο πρόγραμμα της Β΄Λυκείου διδάσκεται ως γνωστικό αντικείμενο η Ιστορία Μεσαιωνικού και νεότερου κόσμου ως μάθημα γενικής παιδείας. Το μάθημα έχει δοθεί ως β΄ανάθεση σε ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07 και ΠΕ13 που αγνοούν παντελώς αυτή την ιστορική περίοδο, την στιγμή που οι ΠΕ1 τουλάχιστον έχουν διδαχθεί Βυζαντινή Ιστορία που είναι πιο συναφής με το περιεχόμενο του μαθήματος... Παράδειγμα 3ο : Αν όλα τα προηγούμενα θεωρούνται... ανεπαίσθητα, τι να πει κανείς όταν μάθημα πανελλαδικών εξετάσεων όπως τα Θέματα Νεοελληνικής Ιστορίας Γ΄Λυκείου θεωρητικής κατεύθυνσης, διδάσκονται ως β΄ανάθεση από ξενόγλωσσους, θεματική που είτε δεν την επέλεξαν ποτέ ως μάθημα επιλογής κατά την διάρκεια των σπουδών τους, είτε δεν τους ήταν ποτέ προσφερόμενη...
Κατάθεση πρότασης για την αναβάθμιση του μαθήματος στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: Οριστική και αμετάκλητη άρση ανάθεσης της Ιστορίας σε οποιαδήποτε άλλη ειδικότητα εκτός ΠΕ02, αύξηση ωρών διδασκαλίας του μαθήματος εξίσου σε γυμνασιακή και λυκειακή βαθμίδα, ένταξη του μαθήματος στα εργαστηριακά γνωστικά αντικείμενα. Θέλω τη γνώμη σας περί τούτου.
Κατάθεση πρότασης για την αναβάθμιση του μαθήματος στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: Οριστική και αμετάκλητη άρση ανάθεσης της Ιστορίας σε οποιαδήποτε άλλη ειδικότητα εκτός ΠΕ02, αύξηση ωρών διδασκαλίας του μαθήματος εξίσου σε γυμνασιακή και λυκειακή βαθμίδα, ένταξη του μαθήματος στα εργαστηριακά γνωστικά αντικείμενα. Θέλω τη γνώμη σας περί τούτου.
karneadis- Αριθμός μηνυμάτων : 77
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2012
Απ: ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ...ΑΜΑΡΤΙΑ ΤΟΥΣ!
Συμφωνώ και επαυξάνω,αλλά πώς θα το πετύχουμε;
ΙΝΩ- Αριθμός μηνυμάτων : 492
Ημερομηνία εγγραφής : 09/11/2011
Απ: ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ...ΑΜΑΡΤΙΑ ΤΟΥΣ!
ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΗΓΗ....ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΜΑΣ
mimelismoni- Αριθμός μηνυμάτων : 84
Ημερομηνία εγγραφής : 29/12/2011
Απ: ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ...ΑΜΑΡΤΙΑ ΤΟΥΣ!
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ, ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΟΙ ΕΧΟΝΤΕΣ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΩΣ ΒΑΣΗ ΝΑ ΕΠΙΔΙΩΞΟΥΜΕ ΜΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΤΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ, ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΠ.ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ (ΑΝ ΔΕΧΤΟΥΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ) ΠΟΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ?ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΣΤΙΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ Β ΑΝΑΘΕΣΗΣ, ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΟΤΙ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΩΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΣΧΟΛΩΝ, ΠΡΟΤΡΕΠΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΜΟΡΦΗ ΔΙΑΜΡΤΥΡΙΑΣ.ΤΙ ΛΕΤΕ?
mimelismoni- Αριθμός μηνυμάτων : 84
Ημερομηνία εγγραφής : 29/12/2011
Απ: ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ...ΑΜΑΡΤΙΑ ΤΟΥΣ!
Συνάδελφοι μπορεί να σας δεχτούν.Καλό είναι να τους δείτε.Θα σας στείλω το κείμενο και το ψήφισμα.Όταν το κανονίσετε στείλτε μου π.μ.
ΙΝΩ- Αριθμός μηνυμάτων : 492
Ημερομηνία εγγραφής : 09/11/2011
Παρόμοια θέματα
» Τι απαντά το υπουργείο Παιδείας για τους ενιαίους πίνακες αναπληρωτών και τους διορισμούς
» Απάντηση Υπουργείου στους Τρίτεκνους εκπαιδευτικούς σε αίτημά τους για τους μόνιμους διορισμούς (Ν.3848/2010)
» museumbox - ΙΣΤΟΡΙΑ
» Ιστορία Κατεύθυνσης
» ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ -ΠΕΦ
» Απάντηση Υπουργείου στους Τρίτεκνους εκπαιδευτικούς σε αίτημά τους για τους μόνιμους διορισμούς (Ν.3848/2010)
» museumbox - ΙΣΤΟΡΙΑ
» Ιστορία Κατεύθυνσης
» ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ -ΠΕΦ
ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ - ΠΕ 02 :: ΘΕΜΑΤΑ - TOPICS :: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑ :: ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης