Logo Design by FlamingText.com
 Logo Design byFlamingText.com
 ΔΩΡΗΣΕ ΜΟΝΑΔΕΣ image
 ΣΤΕΙΛΕ Π.Μ. image
 ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟ CHAT image

image

ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ

10-12-2011 έως 17-12-2013

134.981 επισκέπτες
Παρόντες χρήστες
9 χρήστες είναι συνδεδεμένοι αυτήν την στιγμή:: 0 μέλη, 0 μη ορατοί και 9 επισκέπτες

Κανένας

Περισσότεροι χρήστες υπό σύνδεση 186, στις Τετ Σεπ 17, 2014 8:53 pm
Πρόσφατα Θέματα
» Προσλήψεις αναπληρωτών 2016-17
από Admin Πεμ Απρ 27, 2017 6:29 pm

» Αιτήσεις αναπληρωτών 2017-18
από Admin Παρ Απρ 14, 2017 8:29 pm

» Προσλήψεις αναπληρωτών στην Ενισχυτική Διδασκαλία
από Admin Τρι Δεκ 13, 2016 4:36 pm

» Αιτήσεις αναπληρωτών 2016-17
από Admin Δευ Οκτ 03, 2016 6:54 pm

» δίχρονα φωνήεντα
από Admin Τετ Ιουλ 06, 2016 4:19 pm

» Προσλήψεις αναπληρωτών 2015-16
από Admin Σαβ Απρ 09, 2016 2:45 pm

» μετάφραση στα αρχαία
από coniecit Κυρ Ιαν 31, 2016 6:35 pm

» Αναπληρωτές : Δικαιολογητικά που καταθέτετε κατά την πρόσληψή σας
από Admin Δευ Σεπ 28, 2015 10:22 pm

ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ

ΔΙΔΕ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ

ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟ
ΥΛΙΚΟ/DOWNLOAD


Η απόφαση για την Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη (ΠΔΣ)

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Η απόφαση για την Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη (ΠΔΣ)

Δημοσίευση από Admin Την / Το Τρι Νοε 13, 2012 8:28 pm


Απόφαση για τη διαδικασία λειτουργίας της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης υπέγραψε ο υφ. Παιδείας Θ. Παπαθεοδώρου , η οποία ορίζει τα εξής:


Άρθρο Μόνο
1. Η Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη (Π.Δ.Σ.), ως υποστηρικτικός θεσμός της εκπαίδευσης, ταυτίζεται με τον αντίστοιχο θεσμό της Ενισχυτικής Διδασκαλίας (Ε.Δ.). και απευθύνεται σε μαθητές, όλων των τύπων Λυκείων, οι οποίοι υστερούν στη σχολική τους επίδοση, με συνέπεια να μην μπορούν να παρακολουθούν και να συμμετέχουν αποδοτικά στην εκπαιδευτική διαδικασία, ή μαθητές που θέλουν να βελτιώσουν την απόδοσή τους. Σκοπός του προγράμματος είναι η επανένταξη των μαθητών στη μαθησιακή διαδικασία, η μείωση της μαθητικής διαρροής και η βελτίωση της απόδοσής τους και με απώτερο στόχο να αυξήσουν τις πιθανότητες πρόσβασής τους στην ανώτατη εκπαίδευση. Με αυτό τον τρόπο λαμβάνεται ιδιαίτερη μέριμνα, όπου παρατηρούνται υψηλά ποσοστά σχολικής αποτυχίας. Ως εκ τούτου, με τη λειτουργία της Π.Δ.Σ. δημιουργούνται συνθήκες πρόληψης και θεραπείας του κοινωνικού αποκλεισμού και αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης.
2. Το σχετικό πρόγραμμα αρχίζει να λειτουργεί με την κοινοποίηση της εγκυκλίου έναρξης από την Δ/νση ΣΕΠΕΔ, ΤΜΗΜΑ Ε΄ ΠΡΟΣΘΕΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ κάθε σχολικό έτος και λήγει με το πέρας των εξετάσεων. Ειδικά για τις ημέρες των εξετάσεων, επιτρέπεται η συνέχιση του προγράμματος ως προς το πλήθος των ωρών που ισχύει κατά την διάρκεια του διδακτικού έτους. Η Π.Δ.Σ. υλοποιείται στα βασικά μαθήματα των Λυκείων και των ΕΠΑΛ (όχι στα εργαστηριακά), καθώς και στα μαθήματα επιλογής ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ, ύστερα από απόφαση του Δ/ντη Δ.Δ.Ε και του οικείου ΠΥΣΔΕ.
3. Το πρόγραμμα Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης υλοποιείται κατά ομάδες Λυκείων (ΚΕΝΤΡΟ) της ίδιας εκπαιδευτικής περιφέρειας, με απόφαση του Διευθυντή Διεύθυνσης της οικείας Διεύθυνσης. Η συμμετοχή των μαθητών στο πρόγραμμα προτείνεται στην έναρξη της σχολικής χρονιάς από τον σύλλογο των διδασκόντων με παιδαγωγικά και κοινωνικά κριτήρια, ύστερα από σχετική εισήγηση του διδάσκοντος καθηγητή και σε συνδυασμό με τις αιτήσεις ενδιαφέροντος−συμμετοχής των μαθητών. Κατόπιν ο Δ/ντής Δ.Δ.Ε και το ΠΥΣΔΕ, αφού έχουν καλυφθεί οι ανάγκες του πρωινού προγράμματος, εγκρίνουν ΚΕΝΤΡΑ ΠΡΟΣΘΕΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ με τον αντίστοιχο αριθμό τμημάτων ανά μάθημα, ανάλογα με:
1) το διαθέσιμο εκπαιδευτικό προσωπικό και
2) τις προτάσεις για τον αριθμό μαθητών, των συλλόγων διδασκόντων των λυκείων της Διεύθυνσης. Σε περίπτωση που ο αριθμός τμημάτων υπολείπεται των αιτήσεων, οι μαθητές επιλέγονται από το Δ/ντή Δ.Δ.Ε και το ΠΥΣΔΕ με παιδαγωγικά και κοινωνικά κριτήρια, σε συνεργασία με τους αρμόδιους σχολικούς συμβούλους. Οι τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών στα ΚΕΝΤΡΑ Π.Δ.Σ. ακολουθούν τις κείμενες διατάξεις. Υπεύθυνοι των ΚΕΝΤΡΩΝ Π.Δ.Σ. δύνανται να ορίζονται:
Μόνιμοι Εκπαιδευτικοί Β ή Γ ή Δ βαθμού με απόφαση του Δ/ντή Δ.Δ.Ε. Οι Υπεύθυνοι ΚΕΝΤΡΩΝ Π.Δ.Σ. έχουν μειωμένο το υποχρεωτικό τους ωράριο κατά 4 ώρες.
Για την κάλυψη των αναγκών ειδικών κατηγοριών (σωφρονιστικά καταστήματα κ.τ.λ) προβλέπεται η δημιουργία ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΩΝ Π.Δ.Σ.
4. Το ημερήσιο πρόγραμμα Π.Δ.Σ καλύπτει 1−3 διδακτικές ώρες την ημέρα. Κάθε μαθητής μπορεί να παρακολουθήσει από ένα έως και όλα τα μαθήματα Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης. Το πλήθος των μαθητών ανά τμήμα είναι 5−20. Αλλαγή των παραπάνω ορίων είναι δυνατή ύστερα από τεκμηριωμένη απόφαση του Δ/ντή της οικείας Περιφερειακής Δ/νσης Εκπαίδευσης. Κάθε μάθημα του προγράμματος μπορεί να διδάσκεται μέχρι 4 ώρες εβδομαδιαίως, χωρίς να γίνεται υπέρβαση των ωρών του ωρολογίου προγράμματος στο αντίστοιχο μάθημα. Ο μαθητής που θα απουσιάσει αδικαιολόγητα από το πρόγραμμα για περισσότερες από το 50% των μηνιαίων ωρών του τμήματος, διαγράφεται από το τμήμα, μετά από ενημέρωση του γονέα ή κηδεμόνα του.
5. Το ειδικό ωρολόγιο και αναλυτικό πρόγραμμα, ανάλογα με τις μαθησιακές δυσκολίες των μαθητών και τις συνθήκες λειτουργίας των σχολείων, συντάσσεται, εφαρμόζεται, αξιολογείται και αναπροσαρμόζεται με απόφαση των οικείων Σχολικών Συμβούλων, έπειτα από σχετική εισήγηση των εκπαιδευτικών, οι οποίοι ασκούν διδασκαλία στα ΚΕΝΤΡΑ Π.Δ.Σ.
Το ωρολόγιο πρόγραμμα αναπτύσσεται εντός του σχολείου, το οποίο έχει οριστεί ως ΚΕΝΤΡΟ Π.Δ.Σ. σε βάρδιες που ικανοποιούν τα ωράρια των σχολικών μονάδων, που συμμετέχουν στην ομάδα Λυκείων.
6. Στα τμήματα Π.Δ.Σ. διδάσκουν μόνιμοι καθηγητές προς συμπλήρωση του διδακτικού τους ωραρίου, ή αναπληρωτές καθηγητές πλήρους ωραρίου προς συμπλήρωση το διδακτικού τους ωραρίου (1−4 ώρες). Η επιλογή για την διάθεση εκπαιδευτικού σε ΚΕΝΤΡΟ Ε.Δ. ή ΚΕΝΤΡΟ Π.Δ.Σ. αποτελεί αρμοδιότητα του Δ/ντή Δ.Δ.Ε. και του οικείου ΠΥΣΔΕ.
7. Οι διδάσκοντες στα τμήματα Π.Δ.Σ. ενημερώνουν τον Υπεύθυνο του ΚΕΝΤΡΟΥ Π.Δ.Σ. για την επίδοση των μαθητών και συνεργάζονται συνεχώς με τους σχολικούς συμβούλους. Κάθε τετράμηνο οι διδάσκοντες υποβάλλουν στο Υπεύθυνο του ΚΕΝΤΡΟΥ Π.Δ.Σ. σχετική έκθεση κατά μάθημα, η οποία κοινοποιείται και στον σχολικό σύμβουλο. Οι εκθέσεις συζητούνται σε ειδικές συναντήσεις, κάθε τετράμηνο, του Δ/ντή Δ.Δ.Ε, των Υπευθύνων των ΚΕΝΤΡΩΝ Π.Δ.Σ. και των σχολικών συμβούλων, όπου λαμβάνονται αποφάσεις για την καλύτερη απόδοση του Προγράμματος. Τέλος υποβάλλεται έκθεση (από τον Δ/ ντη Δ.Δ.Ε. και τους σχολικούς συμβούλους) στο τμήμα Π.Δ.Σ. και Ε.Δ. της Δ/νσης ΣΕΠΕΔ της Κ.Υ. και κοινοποίηση στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης. Είναι δυνατό να ζητηθούν οι παραπάνω εκθέσεις και σε οποιαδήποτε άλλη χρονική στιγμή κατά την λειτουργία του προγράμματος. Τέλος ο Δ/ντής Δ.Δ.Ε. ορίζει έναν Υπεύθυνο Αντισταθμιστικής Αγωγής (Π.Δ.Σ., Ε.Δ. κ.τ.λ.) σε επίπεδο Δ.Δ.Ε., ο οποίος θα είναι ο σύνδεσμος μεταξύ των υπευθύνων των ΚΕΝΤΡΩΝ Π.Δ.Σ., των σχολικών συμβούλων και του Δ/ντή Δ.Δ.Ε.
8. Η έναρξη του προγράμματος Ε.Δ. ορίζεται με σχετική εγκύκλιο της Δ/νσης ΣΕΠΕΔ/ΤΜΗΜΑ Ε΄. Στην ανωτέρω εγκύκλιο θα αναφέρονται και λεπτομέρειες για
τις εκθέσεις κ.τ.λ.

esos.gr

_________________


  ΦΟΡΟΥΜ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ   http://filologoi02.forumgreek.com   ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ (κλικ)



Like a Star @ heaven 

avatar
Admin
Admin

Θηλυκό Αριθμός μηνυμάτων : 2316
Ημερομηνία εγγραφής : 05/10/2011

http://filologoi02.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης