Logo Design byFlamingText.com
ΣΤΕΙΛΕ Π.Μ.
ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟ CHAT
ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ
10-12-2011 έως 17-12-2013
134.981 επισκέπτες
Παρόντες χρήστες
27 χρήστες είναι συνδεδεμένοι αυτήν την στιγμή:: 0 μέλη, 0 μη ορατοί και 27 επισκέπτες Κανένας
Περισσότεροι χρήστες υπό σύνδεση 228, στις Πεμ Φεβ 01, 2024 11:36 pm
Πρόσφατα Θέματα
» Προσλήψεις Αναπληρωτών 2017-18από Admin Τετ Οκτ 25, 2017 1:20 pm
» Προσλήψεις αναπληρωτών 2016-17
από Admin Πεμ Απρ 27, 2017 6:29 pm
» Αιτήσεις αναπληρωτών 2017-18
από Admin Παρ Απρ 14, 2017 8:29 pm
» Προσλήψεις αναπληρωτών στην Ενισχυτική Διδασκαλία
από Admin Τρι Δεκ 13, 2016 4:36 pm
» Αιτήσεις αναπληρωτών 2016-17
από Admin Δευ Οκτ 03, 2016 6:54 pm
» δίχρονα φωνήεντα
από Admin Τετ Ιουλ 06, 2016 4:19 pm
» Προσλήψεις αναπληρωτών 2015-16
από Admin Σαβ Απρ 09, 2016 2:45 pm
» μετάφραση στα αρχαία
από coniecit Κυρ Ιαν 31, 2016 6:35 pm
Υπόμνημα ΟΛΜΕ στον Υπουργό
Σελίδα 1 από 1
Υπόμνημα ΟΛΜΕ στον Υπουργό
19-03-2012 Υπόμνημα του ΔΣ της ΟΛΜΕ στον Υπουργό Παιδείας που δόθηκε κατά τη σημερινή συνάντηση
Υπόμνημα του ΔΣ της ΟΛΜΕ
(δόθηκε στον Υπουργό Παιδείας κατά τη συνάντηση με το ΔΣ της ΟΛΜΕ)
Η λύση των προβλημάτων της δημόσιας εκπαίδευσης απαιτεί την ανατροπή αυτής της πολιτικής
Κύριε Υπουργέ,
Οι τραγικές επιπτώσεις της πολιτικής της κυβέρνησης και της τρόικας στον τομέα της παιδείας είναι πλέον φανερές. Δυστυχώς, και η παρούσα κυβέρνηση επιμένει στην ίδια πολιτική και στη νομοθετική προώθηση αρνητικών αλλαγών σε όλα τα επίπεδα της εκπαίδευσης χωρίς καμία ουσιαστική συζήτηση και διαπραγμάτευση με τους φορείς της εκπαιδευτικής κοινότητας. Αυτή η πολιτική έχει ήδη σοβαρές επιπτώσεις στο παρεχόμενο εκπαιδευτικό έργο.
Η ελλιπής χρηματοδότηση των σχολείων οδηγεί στην προμήθεια πετρελαίου και φυσικού αερίου με το σταγονόμετρο, ενώ παράλληλα οι γονείς υποχρεώνονται, παρά τη δυσμενή συγκυρία, να αναλάβουν σημαντικό μέρος των εξόδων.
Ετοιμάζονται νέες συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολικών μονάδων, ενώ η πολιτεία αρνείται να αντιμετωπίσει τις συνέπειες που έχουν δημιουργήσει οι προηγούμενες καταργήσεις (υποχρεωτική μετακίνηση μαθητών/μαθητριών χωρίς κάλυψη των εξόδων).
Οι εργασιακές σχέσεις μας επιχειρείται να επιδεινωθούν ακόμη περισσότερο με την αύξηση του διδακτικού ωραρίου, με την αξιολόγηση-χειραγώγηση και τη σύνδεσή της με το μισθό, και με τις υποχρεωτικές μετακινήσεις εκτός των ορίων του νομού, σε όλη τη χώρα.
Επίσης, μέσω του συστήματος αξιολόγησης και της κατάργησης σχολικών μονάδων και υποστηρικτικών δομών είναι φανερό πως προωθούνται απολύσεις για χιλιάδες συναδέλφους μας.
Επιπλέον, η κυβέρνηση έχει εκδηλώσει την πρόθεσή της, παρά την καθολική αντίδραση των εκπαιδευτικών φορέων, να προωθήσει άμεσα με νόμους:
την αυταρχική διοικητική αναδιάρθρωση της εκπαίδευσης που έχει σχεδιάσει, με τη μετατροπή των διευθυντών των σχολικών μονάδων σε μάνατζερ, την παράλληλη περιθωριοποίηση του συλλόγου διδασκόντων, την κατάργηση ζωτικής σημασίας υποστηρικτικών εκπαιδευτικών δομών (ΚΕΔΔΥ κ.λπ.) και τη συγχώνευση των διευθύνσεων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,
αντιεκπαιδευτικές αλλαγές για το «νέο σχολείο» (προγράμματα Γυμνασίου, νέο Λύκειο, Τεχνολογικό Λύκειο), που στηρίζονται στη λογική της παροχής αποσπασματικών γνώσεων και δεξιοτήτων, στην εδραίωση των “αξιών” του σχολείου της αγοράς και της κατάρτισης, σε συνάφεια με τις αντίστοιχες αντιεκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις του “επιχειρηματικού” πανεπιστήμιου που θεσμοθετήθηκαν με το νέο νόμο για την τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Διαβάστε περισσότερα … εδώ
http://olme-attik.att.sch.gr/new/?p=2658
http://olme-attik.att.sch.gr/new/wp-content/uploads/2012/03/ypomnimabab190312.pdf
Υπόμνημα του ΔΣ της ΟΛΜΕ
(δόθηκε στον Υπουργό Παιδείας κατά τη συνάντηση με το ΔΣ της ΟΛΜΕ)
Η λύση των προβλημάτων της δημόσιας εκπαίδευσης απαιτεί την ανατροπή αυτής της πολιτικής
Κύριε Υπουργέ,
Οι τραγικές επιπτώσεις της πολιτικής της κυβέρνησης και της τρόικας στον τομέα της παιδείας είναι πλέον φανερές. Δυστυχώς, και η παρούσα κυβέρνηση επιμένει στην ίδια πολιτική και στη νομοθετική προώθηση αρνητικών αλλαγών σε όλα τα επίπεδα της εκπαίδευσης χωρίς καμία ουσιαστική συζήτηση και διαπραγμάτευση με τους φορείς της εκπαιδευτικής κοινότητας. Αυτή η πολιτική έχει ήδη σοβαρές επιπτώσεις στο παρεχόμενο εκπαιδευτικό έργο.
Η ελλιπής χρηματοδότηση των σχολείων οδηγεί στην προμήθεια πετρελαίου και φυσικού αερίου με το σταγονόμετρο, ενώ παράλληλα οι γονείς υποχρεώνονται, παρά τη δυσμενή συγκυρία, να αναλάβουν σημαντικό μέρος των εξόδων.
Ετοιμάζονται νέες συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολικών μονάδων, ενώ η πολιτεία αρνείται να αντιμετωπίσει τις συνέπειες που έχουν δημιουργήσει οι προηγούμενες καταργήσεις (υποχρεωτική μετακίνηση μαθητών/μαθητριών χωρίς κάλυψη των εξόδων).
Οι εργασιακές σχέσεις μας επιχειρείται να επιδεινωθούν ακόμη περισσότερο με την αύξηση του διδακτικού ωραρίου, με την αξιολόγηση-χειραγώγηση και τη σύνδεσή της με το μισθό, και με τις υποχρεωτικές μετακινήσεις εκτός των ορίων του νομού, σε όλη τη χώρα.
Επίσης, μέσω του συστήματος αξιολόγησης και της κατάργησης σχολικών μονάδων και υποστηρικτικών δομών είναι φανερό πως προωθούνται απολύσεις για χιλιάδες συναδέλφους μας.
Επιπλέον, η κυβέρνηση έχει εκδηλώσει την πρόθεσή της, παρά την καθολική αντίδραση των εκπαιδευτικών φορέων, να προωθήσει άμεσα με νόμους:
την αυταρχική διοικητική αναδιάρθρωση της εκπαίδευσης που έχει σχεδιάσει, με τη μετατροπή των διευθυντών των σχολικών μονάδων σε μάνατζερ, την παράλληλη περιθωριοποίηση του συλλόγου διδασκόντων, την κατάργηση ζωτικής σημασίας υποστηρικτικών εκπαιδευτικών δομών (ΚΕΔΔΥ κ.λπ.) και τη συγχώνευση των διευθύνσεων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,
αντιεκπαιδευτικές αλλαγές για το «νέο σχολείο» (προγράμματα Γυμνασίου, νέο Λύκειο, Τεχνολογικό Λύκειο), που στηρίζονται στη λογική της παροχής αποσπασματικών γνώσεων και δεξιοτήτων, στην εδραίωση των “αξιών” του σχολείου της αγοράς και της κατάρτισης, σε συνάφεια με τις αντίστοιχες αντιεκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις του “επιχειρηματικού” πανεπιστήμιου που θεσμοθετήθηκαν με το νέο νόμο για την τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Διαβάστε περισσότερα … εδώ
http://olme-attik.att.sch.gr/new/?p=2658
http://olme-attik.att.sch.gr/new/wp-content/uploads/2012/03/ypomnimabab190312.pdf
Απ: Υπόμνημα ΟΛΜΕ στον Υπουργό
Ενστάσεις ΟΛΜΕ για νέο λύκειο
Ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ, Ν.Παπαχρήστος τόνισε ότι το κλίμα της συζήτησης με τον νέο υπουργό ήταν καλό και πρόσθεσε ότι οι καθηγητές κατέθεσαν τις ενστάσεις τους για το νέο λύκειο, ζητώντας συγχρόνως διάλογο με το υπουργείο.
«Επιμείναμε στην άποψή μας» είπε ο κ. Παπαχρήστος «να μη προχωρήσει το νομοθέτημα του νέου λυκείου και του τεχνολογικού λυκείου».
Όσον αφορά στο εξεταστικό, η ΟΛΜΕ υποστηρίζει μεν την ελεύθερη πρόσβαση, αλλά στο μέλλον όταν θα εισέρχονται στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ισάριθμοι υποψήφιοι από γενικά και τεχνικά λύκεια. Μέχρι τότε, υποστηρίζει την πανελλαδική εξέταση σε λιγότερα μαθήματα.
Σε ανακοίνωση που το ΔΣ της ΟΛΜΕ εξέδωσε, λίγο μετά το τέλος της συζήτησης με τον κ. Μπαμπινιώτη, τονίζεται μεταξύ άλλων: «ζητήσαμε να μην προχωρήσουν νομοθετικές ρυθμίσεις για τα εκπαιδευτικά ζητήματα (Γενικό- Τεχνολογικό Λύκειο), που θα υπονομεύσουν το μέλλον της δημόσιας εκπαίδευσης για πολλά χρόνια. Τονίσαμε πως οι αλλαγές αυτές δεν έχουν τη συναίνεση της εκπαιδευτικής κοινότητας και είναι σε αντιεκπαιδευτική κατεύθυνση. Παρουσιάσαμε αναλυτικά τις θέσεις της Ομοσπονδίας για την εκπαιδευτική πολιτική».
«Ο υπουργός Παιδείας άκουσε τις προτάσεις της Ομοσπονδίας, αλλά δεν δεσμεύτηκε ότι θα ικανοποιηθούν τα αιτήματα της Ομοσπονδίας στα κεντρικά θέματα (αύξηση δαπανών, "πάγωμα" αξιολόγησης, κατάργηση του Ν. 4024/11 κ.λπ.). Ο υπουργός Παιδείας και η κυβέρνηση φαίνεται ότι επιμένουν σε μία fast track διαδικασία για την εισαγωγή στη Βουλή και ψήφιση του νομοσχεδίου για τις εκπαιδευτικές αλλαγές στο Λύκειο και το σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια. Οι εκπαιδευτικοί δηλώνουμε αντίθετοι σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο, στο οποίο ο κλάδος μας θα αντιδράσει άμεσα» καταλήγει η ανακοίνωση.
in.gr
Ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ, Ν.Παπαχρήστος τόνισε ότι το κλίμα της συζήτησης με τον νέο υπουργό ήταν καλό και πρόσθεσε ότι οι καθηγητές κατέθεσαν τις ενστάσεις τους για το νέο λύκειο, ζητώντας συγχρόνως διάλογο με το υπουργείο.
«Επιμείναμε στην άποψή μας» είπε ο κ. Παπαχρήστος «να μη προχωρήσει το νομοθέτημα του νέου λυκείου και του τεχνολογικού λυκείου».
Όσον αφορά στο εξεταστικό, η ΟΛΜΕ υποστηρίζει μεν την ελεύθερη πρόσβαση, αλλά στο μέλλον όταν θα εισέρχονται στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ισάριθμοι υποψήφιοι από γενικά και τεχνικά λύκεια. Μέχρι τότε, υποστηρίζει την πανελλαδική εξέταση σε λιγότερα μαθήματα.
Σε ανακοίνωση που το ΔΣ της ΟΛΜΕ εξέδωσε, λίγο μετά το τέλος της συζήτησης με τον κ. Μπαμπινιώτη, τονίζεται μεταξύ άλλων: «ζητήσαμε να μην προχωρήσουν νομοθετικές ρυθμίσεις για τα εκπαιδευτικά ζητήματα (Γενικό- Τεχνολογικό Λύκειο), που θα υπονομεύσουν το μέλλον της δημόσιας εκπαίδευσης για πολλά χρόνια. Τονίσαμε πως οι αλλαγές αυτές δεν έχουν τη συναίνεση της εκπαιδευτικής κοινότητας και είναι σε αντιεκπαιδευτική κατεύθυνση. Παρουσιάσαμε αναλυτικά τις θέσεις της Ομοσπονδίας για την εκπαιδευτική πολιτική».
«Ο υπουργός Παιδείας άκουσε τις προτάσεις της Ομοσπονδίας, αλλά δεν δεσμεύτηκε ότι θα ικανοποιηθούν τα αιτήματα της Ομοσπονδίας στα κεντρικά θέματα (αύξηση δαπανών, "πάγωμα" αξιολόγησης, κατάργηση του Ν. 4024/11 κ.λπ.). Ο υπουργός Παιδείας και η κυβέρνηση φαίνεται ότι επιμένουν σε μία fast track διαδικασία για την εισαγωγή στη Βουλή και ψήφιση του νομοσχεδίου για τις εκπαιδευτικές αλλαγές στο Λύκειο και το σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια. Οι εκπαιδευτικοί δηλώνουμε αντίθετοι σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο, στο οποίο ο κλάδος μας θα αντιδράσει άμεσα» καταλήγει η ανακοίνωση.
in.gr
Απ: Υπόμνημα ΟΛΜΕ στον Υπουργό
19-03-12 Δηλώσεις μετά τη συνάντηση του Υπουργού Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Καθηγητή Γ. Μπαμπινιώτη με την Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης
Δελτίο Τύπου
Δηλώσεις μετά τη συνάντηση του Υπουργού Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Καθηγητή Γ. Μπαμπινιώτη με την Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης
Ο Υπουργός Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Καθηγητής Γ. Μπαμπινιώτης μετέβη στα γραφεία της ΟΛΜΕ και συναντήθηκε με εκπροσώπους της Ομοσπονδίας. Μετά το τέλος της συνάντησης και απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων, ο Υπουργός και ο Πρόεδρος της ΟΛΜΕ κ. Παπαχρήστος έκαναν τις ακόλουθες δηλώσεις:
Υπουργός:
«Είχα μια πολύ ουσιαστική και ειλικρινή συζήτηση με τους φυσικούς μου συνομιλητές, τους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Έχει προηγηθεί και αντίστοιχη συζήτηση με τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και βεβαίως με τους Πρυτάνεις. Θέλω να τονίσω ότι θίξαμε καίρια θέματα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Είναι πολύ σημαντικό να ακούς από το στόμα των ανθρώπων που είναι μέσα στη μαχόμενη εκπαίδευση και μιλούν με χιλιάδες ανθρώπους τα πραγματικά προβλήματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν. Μιλήσαμε και για θέματα που θα αντιμετωπιστούν σε σχέση με το Νέο Λύκειο, τις εισαγωγικές εξετάσεις, αλλά δεν ήταν αυτό το κύριο θέμα μας. Η ΟΛΜΕ έχει έναν προβληματισμό και έχει εκδώσει μια σειρά από απόψεις και τεκμηριώσεις για το θέμα. Ο ίδιος δουλεύω πάνω σε αυτά τα θέματα, όπως ξέρετε, μέσα από τον εθνικό διάλογο σε διαφορετικούς χρόνους, και είχαμε μία ανταλλαγή απόψεων που για μένα φώτισε πολλά σημεία. Ελπίζω, πιστεύω, προσδοκώ να συνεχίσουμε αυτή τη συνεργασία, για να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε κάποια θέματα για τα οποία πρέπει να υπάρξει συμφωνία και σύγκλιση απόψεων μεταξύ μας.»
Για την αξιολόγηση:
«Συζητήσαμε αυτό το μεγάλο θέμα, για το οποίο η προσωπική μου άποψη είναι ότι βέβαια πρέπει να υπάρχει αξιολόγηση αλλά το πώς και με ποιες μορφές και με ποιους στόχους είναι ένα θέμα που αξίζει να συζητηθεί. Επίσης συζητήσαμε το θέμα των προγραμμάτων, το θέμα της δομής και της λειτουργίας του Λυκείου, το θέμα των εκπαιδευτικών οι οποίοι με αλλαγές που γίνονται μπορούν να βρεθούν χωρίς αντικείμενο ή με μειωμένες ώρες. Μια σειρά από πραγματικά προβλήματα ετέθησαν, και πιστεύω ότι αυτή η ενημέρωση που είχα σήμερα θα με βοηθήσει όσο καιρό θα έχω αυτή την ευθύνη να πάρω σωστές αποφάσεις και να εισηγηθώ τεκμηριωμένα διάφορα ζητήματα της γενικής εκπαίδευσης.»
Για το Νέο Λύκειο:
«Αυτό είναι ένα ώριμο νομοθέτημα. Να θυμίσω ότι έχει ξεκινήσει δύο χρόνια πριν με τον εθνικό διάλογο για την παιδεία. Συνεχίστηκε και με τη σύγκλιση των δύο μεγάλων κομμάτων και ενός τρίτου κόμματος. Νομίζω ότι είναι πολύ ώριμο για να αντιμετωπιστεί. Δεν γνωρίζω πραγματικά τι έχει πει ο κύριος Σαμαράς. Ωστόσο, νομίζω ότι έχει τη στήριξη, θα έχει τη στήριξη από τα μεγάλα κόμματα.»
Πρόεδρος της ΟΛΜΕ:
«Αξιοποιώντας το καλό κλίμα που επικράτησε στη συνάντηση, η Ομοσπονδία κατέθεσε ενστάσεις που είχε το προηγούμενο διάστημα σχετικά με το Νέο Λύκειο και ζήτησε διάλογο σε βάθος, έτσι ώστε οι αποδεδειγμένες δυσλειτουργίες που είχαμε διαπιστώσει να πάψουν να υπάρχουν. Υπ’ αυτήν την έννοια εμείς επιμείναμε στην άποψή μας προς τον κύριο Υπουργό να μην προχωρήσει η κυβέρνηση στη νομοθέτηση του Νέου Λυκείου και στο Τεχνολογικό Λύκειο. Αναγνωρίζουμε τις καλές του προθέσεις, αλλά η έλλειψη διαλόγου που υπήρχε το προηγούμενο διάστημα μας προβληματίζει. Εξάλλου πολλά σημαντικά προβλήματα υπάρχουν στην ατζέντα. Όσον αφορά το εξεταστικό η άποψη της Ομοσπονδίας είναι η ελεύθερη πρόσβαση στα πανεπιστήμια. Μέχρι όμως να πετύχουμε τη σωστή αναλογία μεταξύ γενικών λυκείων και τεχνολογικών λυκείων όσον αφορά τους μαθητές, προτείνουμε ένα σύστημα πέραν των εξετάσεων της Γ΄ Λυκείου σε μικρό αριθμό μαθημάτων. Είμαστε δηλαδή υπέρ της αποδέσμευσης των εξετάσεων από την εκπαιδευτική διαδικασία στο Λύκειο.»
Δελτίο Τύπου
Δηλώσεις μετά τη συνάντηση του Υπουργού Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Καθηγητή Γ. Μπαμπινιώτη με την Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης
Ο Υπουργός Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Καθηγητής Γ. Μπαμπινιώτης μετέβη στα γραφεία της ΟΛΜΕ και συναντήθηκε με εκπροσώπους της Ομοσπονδίας. Μετά το τέλος της συνάντησης και απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων, ο Υπουργός και ο Πρόεδρος της ΟΛΜΕ κ. Παπαχρήστος έκαναν τις ακόλουθες δηλώσεις:
Υπουργός:
«Είχα μια πολύ ουσιαστική και ειλικρινή συζήτηση με τους φυσικούς μου συνομιλητές, τους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Έχει προηγηθεί και αντίστοιχη συζήτηση με τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και βεβαίως με τους Πρυτάνεις. Θέλω να τονίσω ότι θίξαμε καίρια θέματα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Είναι πολύ σημαντικό να ακούς από το στόμα των ανθρώπων που είναι μέσα στη μαχόμενη εκπαίδευση και μιλούν με χιλιάδες ανθρώπους τα πραγματικά προβλήματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν. Μιλήσαμε και για θέματα που θα αντιμετωπιστούν σε σχέση με το Νέο Λύκειο, τις εισαγωγικές εξετάσεις, αλλά δεν ήταν αυτό το κύριο θέμα μας. Η ΟΛΜΕ έχει έναν προβληματισμό και έχει εκδώσει μια σειρά από απόψεις και τεκμηριώσεις για το θέμα. Ο ίδιος δουλεύω πάνω σε αυτά τα θέματα, όπως ξέρετε, μέσα από τον εθνικό διάλογο σε διαφορετικούς χρόνους, και είχαμε μία ανταλλαγή απόψεων που για μένα φώτισε πολλά σημεία. Ελπίζω, πιστεύω, προσδοκώ να συνεχίσουμε αυτή τη συνεργασία, για να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε κάποια θέματα για τα οποία πρέπει να υπάρξει συμφωνία και σύγκλιση απόψεων μεταξύ μας.»
Για την αξιολόγηση:
«Συζητήσαμε αυτό το μεγάλο θέμα, για το οποίο η προσωπική μου άποψη είναι ότι βέβαια πρέπει να υπάρχει αξιολόγηση αλλά το πώς και με ποιες μορφές και με ποιους στόχους είναι ένα θέμα που αξίζει να συζητηθεί. Επίσης συζητήσαμε το θέμα των προγραμμάτων, το θέμα της δομής και της λειτουργίας του Λυκείου, το θέμα των εκπαιδευτικών οι οποίοι με αλλαγές που γίνονται μπορούν να βρεθούν χωρίς αντικείμενο ή με μειωμένες ώρες. Μια σειρά από πραγματικά προβλήματα ετέθησαν, και πιστεύω ότι αυτή η ενημέρωση που είχα σήμερα θα με βοηθήσει όσο καιρό θα έχω αυτή την ευθύνη να πάρω σωστές αποφάσεις και να εισηγηθώ τεκμηριωμένα διάφορα ζητήματα της γενικής εκπαίδευσης.»
Για το Νέο Λύκειο:
«Αυτό είναι ένα ώριμο νομοθέτημα. Να θυμίσω ότι έχει ξεκινήσει δύο χρόνια πριν με τον εθνικό διάλογο για την παιδεία. Συνεχίστηκε και με τη σύγκλιση των δύο μεγάλων κομμάτων και ενός τρίτου κόμματος. Νομίζω ότι είναι πολύ ώριμο για να αντιμετωπιστεί. Δεν γνωρίζω πραγματικά τι έχει πει ο κύριος Σαμαράς. Ωστόσο, νομίζω ότι έχει τη στήριξη, θα έχει τη στήριξη από τα μεγάλα κόμματα.»
Πρόεδρος της ΟΛΜΕ:
«Αξιοποιώντας το καλό κλίμα που επικράτησε στη συνάντηση, η Ομοσπονδία κατέθεσε ενστάσεις που είχε το προηγούμενο διάστημα σχετικά με το Νέο Λύκειο και ζήτησε διάλογο σε βάθος, έτσι ώστε οι αποδεδειγμένες δυσλειτουργίες που είχαμε διαπιστώσει να πάψουν να υπάρχουν. Υπ’ αυτήν την έννοια εμείς επιμείναμε στην άποψή μας προς τον κύριο Υπουργό να μην προχωρήσει η κυβέρνηση στη νομοθέτηση του Νέου Λυκείου και στο Τεχνολογικό Λύκειο. Αναγνωρίζουμε τις καλές του προθέσεις, αλλά η έλλειψη διαλόγου που υπήρχε το προηγούμενο διάστημα μας προβληματίζει. Εξάλλου πολλά σημαντικά προβλήματα υπάρχουν στην ατζέντα. Όσον αφορά το εξεταστικό η άποψη της Ομοσπονδίας είναι η ελεύθερη πρόσβαση στα πανεπιστήμια. Μέχρι όμως να πετύχουμε τη σωστή αναλογία μεταξύ γενικών λυκείων και τεχνολογικών λυκείων όσον αφορά τους μαθητές, προτείνουμε ένα σύστημα πέραν των εξετάσεων της Γ΄ Λυκείου σε μικρό αριθμό μαθημάτων. Είμαστε δηλαδή υπέρ της αποδέσμευσης των εξετάσεων από την εκπαιδευτική διαδικασία στο Λύκειο.»
Παρόμοια θέματα
» Συνάντηση μελών διοικητικού συμβουλίου ΠΑΣΑΦ με Υπουργό Κ.Αρβανιτόπουλο
» Φροντιστήρια:5 ζητήματα στον Υπουργό
» Απάντηση Υπ. Παιδείας σε Υπόμνημα του Συλλόγου ΠΑΣΑΦ
» Υπόμνημα προς τον υπ. Παιδείας για τα φιλολογικά μαθήματα από τους Σχολικούς Συμβούλους Κρήτης
» Συνάντηση APF με Υπουργό για μετατάξεις-αποσπάσεις
» Φροντιστήρια:5 ζητήματα στον Υπουργό
» Απάντηση Υπ. Παιδείας σε Υπόμνημα του Συλλόγου ΠΑΣΑΦ
» Υπόμνημα προς τον υπ. Παιδείας για τα φιλολογικά μαθήματα από τους Σχολικούς Συμβούλους Κρήτης
» Συνάντηση APF με Υπουργό για μετατάξεις-αποσπάσεις
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης