Logo Design byFlamingText.com
ΣΤΕΙΛΕ Π.Μ.
ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟ CHAT
ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ
10-12-2011 έως 17-12-2013
134.981 επισκέπτες
Παρόντες χρήστες
29 χρήστες είναι συνδεδεμένοι αυτήν την στιγμή:: 0 μέλη, 0 μη ορατοί και 29 επισκέπτες Κανένας
Περισσότεροι χρήστες υπό σύνδεση 228, στις Πεμ Φεβ 01, 2024 11:36 pm
Πρόσφατα Θέματα
» Προσλήψεις Αναπληρωτών 2017-18από Admin Τετ Οκτ 25, 2017 1:20 pm
» Προσλήψεις αναπληρωτών 2016-17
από Admin Πεμ Απρ 27, 2017 6:29 pm
» Αιτήσεις αναπληρωτών 2017-18
από Admin Παρ Απρ 14, 2017 8:29 pm
» Προσλήψεις αναπληρωτών στην Ενισχυτική Διδασκαλία
από Admin Τρι Δεκ 13, 2016 4:36 pm
» Αιτήσεις αναπληρωτών 2016-17
από Admin Δευ Οκτ 03, 2016 6:54 pm
» δίχρονα φωνήεντα
από Admin Τετ Ιουλ 06, 2016 4:19 pm
» Προσλήψεις αναπληρωτών 2015-16
από Admin Σαβ Απρ 09, 2016 2:45 pm
» μετάφραση στα αρχαία
από coniecit Κυρ Ιαν 31, 2016 6:35 pm
Αξιολόγηση στα Πιλοτικά Γυμνάσια
Σελίδα 1 από 1
Αξιολόγηση στα Πιλοτικά Γυμνάσια
23/05/2012 ΟΛΜΕ
ΘΕΜΑ: Σχετικά με την αξιολόγηση των μαθητών στα Πιλοτικά Γυμνάσια
Κυρία Υπουργέ,
Σε σχέση με το προεδρικό διάταγμα που κοινοποιήθηκε στα πιλοτικά σχολεία στις 3/5/12 αρ. πρωτ. 49602/Γ2, ΦΕΚ Α 97/2012 με θέμα «Αξιολόγηση των μαθητών Α, Β, Γ τάξεων των Γυμνασίων για την πιλοτική εφαρμογή του Νέου Προγράμματος Σπουδών», και το οποίο παρελήφθη στις 8/5/12, δεκατέσσερις μ ό ν ο ημέρες πριν την έναρξη των εξετάσεων, διαπιστώνονται τα παρακάτω:
Α) Η καθυστερημένη ενημέρωση για τόσο σημαντικές αλλαγές-προσθήκες στον τρόπο εξέτασης των μαθητών δυσχεραίνει ποικιλοτρόπως το έργο των εκπαιδευτικών που εργάζονται στα πιλοτικά σχολεία. Για να μπορούν να είναι δίκαιοι απέναντι στους μαθητές τους αλλά και συνεπείς με τις επιστημονικές και παιδαγωγικές τους αρχές θεωρείται απαραίτητη προϋπόθεση να γνωρίζουν για τις όποιες αλλαγές από την έναρξη της σχολικής χρονιάς για να μπορούν να προγραμματίσουν τη διδασκαλία τους ανάλογα με τις ανάγκες του μαθήματος και των μαθητών.
Β) Ενώ το ηχητικό υλικό που συνοδεύει τα βιβλία δεν έχει παραχθεί και συνεπώς σταλεί, απαιτείται αιφνιδίως η εξέταση των μαθητών στη δεξιότητα της κατανόησης του προφορικού λόγου. Είναι βασική και απαράβατη αρχή της μεθοδολογίας των ξένων γλωσσών οι μαθητές να εξετάζονται σε ό,τι έχουν διδαχθεί.
Γ) Η σύνταξη της εξέτασης, όπως αυτή προδιαγράφεται στο Π.Δ., απαιτεί εξ ορισμού συνεργασία ομάδας εξειδικευμένου προσωπικού, όπως ακριβώς γίνεται στις εξετάσεις των πτυχίων που διοργανώνει το Υπουργείο Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης (Κ.Π.Γ.) καθώς και ξένα πανεπιστήμια.
Δ) Η χρησιμοποίηση αδίδακτων κειμένων τόσο στην ενότητα κατανόησης του γραπτού όσο και του προφορικού λόγου αυξάνει την υποκειμενικότητα στην αξιολόγηση των μαθητών.
Με βάση τα παραπάνω, επισημαίνουμε πως διαφαίνεται μια προχειρότητα στο σχεδιασμό της πιλοτικής εφαρμογής του νέου προγράμματος σπουδών, το οποίο πρόγραμμα επιβλήθηκε αιφνιδιαστικά χωρίς να έχουν καν ενημερωθεί οι σύλλογοι διδασκόντων στην αρχή της τρέχουσας, εξαιρετικά δύσκολης, σχολικής χρονιάς (σοβαρές ελλείψεις βιβλίων, υποχρηματοδότηση της εκπαίδευσης κ.λπ.) και συνεχίζοντας να αναστατώνει τόσο τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς όσο και τους μαθητές κινδυνεύει να ακυρώσει στην πράξη τα θετικά του στοιχεία.
Ζητάμε από το Υπουργείο Παιδείας να ανακαλέσει την εφαρμογή του σχετικού Π.Δ. για τη φετινή χρονιά και οι εξετάσεις στα Πιλοτικά Γυμνάσια να πραγματοποιηθούν με τις διατάξεις που ίσχυαν μέχρι σήμερα.
ΘΕΜΑ: Σχετικά με την αξιολόγηση των μαθητών στα Πιλοτικά Γυμνάσια
Κυρία Υπουργέ,
Σε σχέση με το προεδρικό διάταγμα που κοινοποιήθηκε στα πιλοτικά σχολεία στις 3/5/12 αρ. πρωτ. 49602/Γ2, ΦΕΚ Α 97/2012 με θέμα «Αξιολόγηση των μαθητών Α, Β, Γ τάξεων των Γυμνασίων για την πιλοτική εφαρμογή του Νέου Προγράμματος Σπουδών», και το οποίο παρελήφθη στις 8/5/12, δεκατέσσερις μ ό ν ο ημέρες πριν την έναρξη των εξετάσεων, διαπιστώνονται τα παρακάτω:
Α) Η καθυστερημένη ενημέρωση για τόσο σημαντικές αλλαγές-προσθήκες στον τρόπο εξέτασης των μαθητών δυσχεραίνει ποικιλοτρόπως το έργο των εκπαιδευτικών που εργάζονται στα πιλοτικά σχολεία. Για να μπορούν να είναι δίκαιοι απέναντι στους μαθητές τους αλλά και συνεπείς με τις επιστημονικές και παιδαγωγικές τους αρχές θεωρείται απαραίτητη προϋπόθεση να γνωρίζουν για τις όποιες αλλαγές από την έναρξη της σχολικής χρονιάς για να μπορούν να προγραμματίσουν τη διδασκαλία τους ανάλογα με τις ανάγκες του μαθήματος και των μαθητών.
Β) Ενώ το ηχητικό υλικό που συνοδεύει τα βιβλία δεν έχει παραχθεί και συνεπώς σταλεί, απαιτείται αιφνιδίως η εξέταση των μαθητών στη δεξιότητα της κατανόησης του προφορικού λόγου. Είναι βασική και απαράβατη αρχή της μεθοδολογίας των ξένων γλωσσών οι μαθητές να εξετάζονται σε ό,τι έχουν διδαχθεί.
Γ) Η σύνταξη της εξέτασης, όπως αυτή προδιαγράφεται στο Π.Δ., απαιτεί εξ ορισμού συνεργασία ομάδας εξειδικευμένου προσωπικού, όπως ακριβώς γίνεται στις εξετάσεις των πτυχίων που διοργανώνει το Υπουργείο Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης (Κ.Π.Γ.) καθώς και ξένα πανεπιστήμια.
Δ) Η χρησιμοποίηση αδίδακτων κειμένων τόσο στην ενότητα κατανόησης του γραπτού όσο και του προφορικού λόγου αυξάνει την υποκειμενικότητα στην αξιολόγηση των μαθητών.
Με βάση τα παραπάνω, επισημαίνουμε πως διαφαίνεται μια προχειρότητα στο σχεδιασμό της πιλοτικής εφαρμογής του νέου προγράμματος σπουδών, το οποίο πρόγραμμα επιβλήθηκε αιφνιδιαστικά χωρίς να έχουν καν ενημερωθεί οι σύλλογοι διδασκόντων στην αρχή της τρέχουσας, εξαιρετικά δύσκολης, σχολικής χρονιάς (σοβαρές ελλείψεις βιβλίων, υποχρηματοδότηση της εκπαίδευσης κ.λπ.) και συνεχίζοντας να αναστατώνει τόσο τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς όσο και τους μαθητές κινδυνεύει να ακυρώσει στην πράξη τα θετικά του στοιχεία.
Ζητάμε από το Υπουργείο Παιδείας να ανακαλέσει την εφαρμογή του σχετικού Π.Δ. για τη φετινή χρονιά και οι εξετάσεις στα Πιλοτικά Γυμνάσια να πραγματοποιηθούν με τις διατάξεις που ίσχυαν μέχρι σήμερα.
Παρόμοια θέματα
» Ποια Γυμνάσια και Λύκεια καταργούνται ή συγχωνεύονται και που ιδρύονται Λυκειακές τάξεις
» Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Λογοτεχνίας
» Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών-απολύσεις
» 20-01-13 Το Προεδρικό Διάταγμα για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών
» Αξιολόγηση Ερευνητικής Εργασίας – Βαθμολογία Μαθητών
» Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Λογοτεχνίας
» Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών-απολύσεις
» 20-01-13 Το Προεδρικό Διάταγμα για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών
» Αξιολόγηση Ερευνητικής Εργασίας – Βαθμολογία Μαθητών
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης