ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ - ΠΕ 02
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Logo Design by FlamingText.com
 Logo Design byFlamingText.com
 ΔΩΡΗΣΕ ΜΟΝΑΔΕΣ image
 ΣΤΕΙΛΕ Π.Μ. image
 ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟ CHAT image

image

ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ

10-12-2011 έως 17-12-2013

134.981 επισκέπτες
Παρόντες χρήστες
17 χρήστες είναι συνδεδεμένοι αυτήν την στιγμή:: 0 μέλη, 0 μη ορατοί και 17 επισκέπτες

Κανένας

Περισσότεροι χρήστες υπό σύνδεση 228, στις Πεμ Φεβ 01, 2024 11:36 pm
Πρόσφατα Θέματα
» Προσλήψεις Αναπληρωτών 2017-18
από Admin Τετ Οκτ 25, 2017 1:20 pm

» Προσλήψεις αναπληρωτών 2016-17
από Admin Πεμ Απρ 27, 2017 6:29 pm

» Αιτήσεις αναπληρωτών 2017-18
από Admin Παρ Απρ 14, 2017 8:29 pm

» Προσλήψεις αναπληρωτών στην Ενισχυτική Διδασκαλία
από Admin Τρι Δεκ 13, 2016 4:36 pm

» Αιτήσεις αναπληρωτών 2016-17
από Admin Δευ Οκτ 03, 2016 6:54 pm

» δίχρονα φωνήεντα
από Admin Τετ Ιουλ 06, 2016 4:19 pm

» Προσλήψεις αναπληρωτών 2015-16
από Admin Σαβ Απρ 09, 2016 2:45 pm

» μετάφραση στα αρχαία
από coniecit Κυρ Ιαν 31, 2016 6:35 pm

ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ

ΔΙΔΕ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ

ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟ
ΥΛΙΚΟ/DOWNLOAD


Εξοικονόμηση 50εκ. ευρώ /1065 μόνιμοι σε ΠΕ και ΔΕ: Ανακοίνωση ΔΟΕ/Η άλλη άποψη για τη Συνάντηση Υπ.Παιδείας με ΔΟΕ

Πήγαινε κάτω

Εξοικονόμηση 50εκ. ευρώ /1065 μόνιμοι σε ΠΕ και ΔΕ: Ανακοίνωση ΔΟΕ/Η άλλη άποψη για τη Συνάντηση Υπ.Παιδείας με ΔΟΕ Empty Εξοικονόμηση 50εκ. ευρώ /1065 μόνιμοι σε ΠΕ και ΔΕ: Ανακοίνωση ΔΟΕ/Η άλλη άποψη για τη Συνάντηση Υπ.Παιδείας με ΔΟΕ

Δημοσίευση από Admin Τετ Ιουλ 18, 2012 5:33 pm


Αθήνα 18/7/2012

Προς

1. Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.

2. Μ.Μ.Ε.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

για τη συνάντηση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με την

πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας

Σήμερα Τετάρτη 18 Ιουλίου, πραγματοποιήθηκε συνάντηση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με τον Υπουργό Παιδείας κ. Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο και τον Υφυπουργό κ. Θεόδωρο Παπαθεοδώρου, μετά από πρόσκληση του Υπουργείου.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έκανε αναφορά σε όλα τα μεγάλα ζητήματα της εκπαίδευσης και ζήτησε από τον Υπουργό να αναλάβει πρωτοβουλίες και να δώσει λύσεις.

Συγκεκριμένα, τέθηκε το πλαίσιο αιτημάτων στους εξής άξονες:

Οικονομικά:

- Αύξηση δαπανών για την Παιδεία στο 5% του ΑΕΠ

- Οικονομική στήριξη σχολικών επιτροπών

- Μισθοί αξιοπρέπειας για τους εκπαιδευτικούς

- Άμεση και ουσιαστική οικονομική αναβάθμιση των νέων εκπαιδευτικών

- Αφορολόγητο στα 12.000€

- Όχι στη φοροεπιδρομή κατά των εργαζομένων

Υγειονομική περίθαλψη:

- Πλήρη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη για όλους τους εργαζόμενους

- Κατάργηση της «συμμετοχής» των εργαζόμενων για φάρμακα και εξετάσεις

Αξιολόγηση:

- Ακώλυτη βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη των εκπαιδευτικών

- Κατάργηση των Νόμων 3848/10 και 4024/11

- Καμιά κατηγοριοποίηση μαθητών και σχολείων

- Καμιά αξιολόγηση - χειραγώγηση

Αναπληρωτές:

- Να καταργηθεί η τιμωρητική διάταξη για όσους αρνήθηκαν να διοριστούν την προηγούμενη χρονιά και να τους δοθεί η δυνατότητα ένταξης στους πίνακες αναπληρωτών

- Να δοθεί το επίδομα θέσης στους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς και να επιστραφεί αναδρομικά όπου κρατήθηκε

- Να προβλεφθεί η συνυπηρέτηση αναπληρωτών

- Προσμέτρηση της προϋπηρεσίας για τους αναπληρωτές και μετά το 2010, κατάργηση της ρύθμισης του Ν.3848/10


Ειδική Αγωγή:

- Άμεση πραγματοποίηση διαγωνισμού ΑΣΕΠ για μόνιμους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή

Προσχολική Αγωγή:

- Δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή για όλα τα παιδιά

- Βελτίωση των υποδομών

- Αναβάθμιση του ρόλου της νηπιαγωγού

- Θεσμοθέτηση διδακτικού ωραρίου νηπιαγωγών στα πλαίσια του ωραρίου των εκπαιδευτικών Π.Ε.

Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση:

- Επαναλειτουργία της μετεκπαίδευσης με στόχο τη στήριξη των εκπαιδευτικών και της εκπαίδευσης

- Επαναχορήγηση των εκπαιδευτικών αδειών

Υποσιτισμός μαθητών:

- Προγράμματα για την κοινωνική στήριξη των μαθητών και των οικογενειών τους

Υπηρεσιακές μεταβολές:

- Έγκαιρη πραγματοποίηση μόνιμων διορισμών, αποσπάσεων, προσλήψεων αναπληρωτών

- Κατάργηση υποχρεωτικής διετίας παραμονής στην οργανική θέση

Διανομή βιβλίων:

- Έγκαιρη αποστολή τους στις σχολικές μονάδες

Ελληνόγλωσση εκπαίδευση εξωτερικού:

- Όχι στην απαξίωσή της, στήριξη και ενίσχυση των δομών της



Ο Υπουργός Παιδείας έκανε αναφορά στη γενικότερη οικονομικοκοινωνική κατάσταση της χώρας καθώς και στην κατάσταση της εκπαίδευσης, τονίζοντας το σημαντικό έργο που επιτελούν οι εκπαιδευτικοί.

Δήλωσε πως:


- Στόχος του Υπουργείου είναι η αξιοποίηση των πόρων του ΕΣΠΑ με δεδομένη την αδυναμία αξιοποίησης πόρων από τον κρατικό προϋπολογισμό.

- Καταβάλλεται προσπάθεια πραγματοποίησης όλων των υπηρεσιακών μεταβολών των εκπαιδευτικών εντός των χρονικών ορίων. Τα βιβλία και οι εκπαιδευτικοί θα βρίσκονται στα σχολεία με την έναρξη της σχολικής χρονιάς.

- Η αξιολόγηση θα είναι δομών και διαδικασιών. Δε θα είναι τιμωρητική και δε θα συνδέεται με απολύσεις. Δε θα υπάρξουν μονομερείς αποφάσεις ούτε αιφνιδιασμοί. Οτιδήποτε αποφασιστεί θα γίνει μετά από διάλογο.

- Ο υποσιτισμός των μαθητών είναι υπαρκτό θέμα. Αναζητούνται λύσεις χωρίς να δημιουργούνται κοινωνικές διακρίσεις. Θα γίνει σχεδιασμός που θα γνωστοποιηθεί.

- Για τις εκπαιδευτικές άδειες, τους διορισμούς, τα επιδόματα θέσης αναπληρωτών, τη συνυπηρέτηση και την προϋπηρεσία μετά το 2010, θα εκδοθεί σύντομα ανακοίνωση αφού γίνει πρώτα επεξεργασία των αιτημάτων από τις υπηρεσίες του Υπουργείου.

- Τα 50 εκατομμύρια ευρώ που θα περικοπούν από τον προϋπολογισμό του Υπουργείου Παιδείας θα εξοικονομηθούν από περιστολή δαπανών των υπηρεσιών του και δε θα επιβαρυνθούν περαιτέρω οι εκπαιδευτικοί και το σχολείο.

- Θα δοθεί χρονική παράταση για τη ρύθμιση της αξιολόγησης στην εκπαίδευση

- Θα γίνουν 1065 μόνιμοι διορισμοί σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. θα παρακολουθεί όλα τα ζητήματα και θα βρίσκεται σε διαρκή ετοιμότητα ώστε να παρέμβει σε κάθε περίπτωση που τα εκπαιδευτικά θέματα θα δρομολογηθούν σε αντιεκπαιδευτική κατεύθυνση.

Από τη Δ.Ο.Ε.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Admin στις Πεμ Ιουλ 19, 2012 8:24 pm, 1 φορά
Admin
Admin
Admin

Θηλυκό Αριθμός μηνυμάτων : 2317
Ημερομηνία εγγραφής : 05/10/2011

https://filologoi02.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Εξοικονόμηση 50εκ. ευρώ /1065 μόνιμοι σε ΠΕ και ΔΕ: Ανακοίνωση ΔΟΕ/Η άλλη άποψη για τη Συνάντηση Υπ.Παιδείας με ΔΟΕ Empty Απ: Εξοικονόμηση 50εκ. ευρώ /1065 μόνιμοι σε ΠΕ και ΔΕ: Ανακοίνωση ΔΟΕ/Η άλλη άποψη για τη Συνάντηση Υπ.Παιδείας με ΔΟΕ

Δημοσίευση από Admin Πεμ Ιουλ 19, 2012 8:18 pm

Η άλλη άποψη για το τι είπε ο Υπουργός στο ΔΣ της ΔΟΕ (διορισμοί, αναπληρωτές, δαπάνες, αξιολόγηση κλπ)

Των εκπροσώπων
των Παρεμβάσεων – Κινήσεων – Συσπειρώσεων
στο Δ.Σ της ΔΟΕ
Νικολάρα Λάμπρου
Αναγνωσταρά Γιάννη

ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ: Αρχικά είπε ότι δεν είχε εικόνα για των σύνολο τον διορισμών που θα γίνουν φέτος και ανέφερε ότι ο αριθμός τους θα οριστικοποιηθεί στις 10 Αυγούστου. Όταν του ζητήσαμε να επιβεβαιώσει τα δημοσιεύματα στον τύπο για 1000 περίπου διορισμούς φέτος και για τις δυο βαθμίδες εκπαίδευσης, μίλησε για 1065 διορισμούς. Όταν του επισημάναμε ότι οι 1000 περίπου διορισμοί συνεπάγονται και 5000 αποχωρήσεις λόγω συνταξιοδότησης –με βάση την λογική του 1 προς 5- και του ζητήσαμε να μας πει συγκεκριμένα πως θα καλυφθούν τα 4000 κενά που προκύπτουν, δεν απάντησε.

ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ: Όταν του ζητήσαμε να διευκρινίσει, αν ισχύουν τα δημοσιεύματα, ότι το Υπουργείο Παιδείας ζήτησε από το Οικονομικών πιστώσεις για 14800 ανθρωπομήνες(!) αναπληρωτών, επισημαίνοντας ταυτόχρονα ότι με αυτούς τους αριθμούς τα σχολεία θα μείνουν χωρίς εκπαιδευτικούς, δεν απάντησε. Διαφαίνεται ότι η πολιτική κατεύθυνση του υπουργείου παιδείας είναι ο κύριος όγκος των αναγκών σε εκπαιδευτικούς να καλυφθεί από τα προγράμματα ΕΣΠΑ. Σ’ αυτά αντιπαραθέσαμε την πάγια θέση της εκπαίδευσης για μαζικούς και μόνιμους διορισμούς για την κάλυψη όλων των κενών σε εκπαιδευτικό προσωπικό.

ΥΠΟΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ – ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ: Όταν τον ρωτήσαμε τι περικοπές και σε ποιούς τομείς της εκπαίδευσης αντιστοιχούν από το πακέτο των 11,5 δις μας είπε ότι θα έπρεπε να δούμε ως θετικό ότι οι περικοπές του Υπουργείου Παιδείας είναι μόνο 50 εκατ. Στην επισήμανση ότι δεν έχει καταβληθεί ακόμα από το Υπουργείο Εσωτερικών η β’ δόση (Απριλίου 2012) της επιχορήγησης για τα λειτουργικά έξοδα των σχολείων και ότι η νέα σχολική χρονιά θα βρει τα σχολεία χωρίς χρήματα για να καλύψουν στοιχειώδεις ανάγκες, απάντησε αόριστα ότι τα χρήματα θα δοθούν χωρίς να προσδιορίσει την έγκαιρη καταβολή τους πριν την έναρξη του διδακτικού έτους.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Είναι χαρακτηριστικό ότι ξεκίνησε την ομιλία του με την αξιολόγηση επαναλαμβάνοντας τις πάγιες θέσεις του υπουργείου, όπως εκφράστηκαν και στις προγραμματικές δηλώσεις, για άμεση εφαρμογή της αξιολόγησης δομών, διαδικασιών και εκπαιδευτικών. Προσκάλεσε μάλιστα σε διάλογο για να προσδιοριστούν οι όροι και τα κριτήρια της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών όπου βρήκε πρόθυμους συνομιλητές από την πλευρά των ΠΑΣΚ- ΔΑΚΕ. Όταν, στην επωδό του ότι η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών δεν θα έχει τιμωρητικό χαρακτήρα, τον ρωτήσαμε αν αυτό σημαίνει την κατάργηση του νόμου 4024, που συνδέει την αξιολόγηση με τον μισθολογική και την βαθμολογική εξέλιξη των εκπαιδευτικών, παρέμεινε άφωνος. Επίσης δεν πήρε θέση στο ζήτημα της αυτοαξιολόγησης και της επέκτασής της. Αλλά ούτε και στο ζήτημα της αξιολόγησης των νεοδιόριστων, που συμπληρώνουν διετία, και τη μονιμοποίησή τους. Τέλος ανέφερε, ότι θα παραταθεί ο χρόνος έκδοσης του προεδρικού διατάγματος, που προβλέπει η τροπολογία Μπαμπινιώτη, για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, χωρίς να προσδιορίζει χρονικό ορίζοντα.
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ: Όταν του ζητήσαμε να αποσαφηνίσει τις προθέσεις του σχετικά με το σχέδιο νόμου της Διαμαντοπούλου για την «αναδιάρθρωση της διοικητικής δομής του εκπαιδευτικού συστήματος» δεν πήρε θέση και απέφυγε να αναφερθεί στο θέμα.
ΒΙΒΛΙΑ: Ανέφερε ότι το στάδιο παραγωγής έχει ολοκληρωθεί και εκκρεμεί το θέμα της μεταφοράς και διανομής τους.
ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ: Είπε ότι δεν βλέπει θέμα αύξησης ωραρίου των εκπαιδευτικών ενώ για τη θεσμοθέτηση του ωραρίου των νηπιαγωγών σε αντιστοιχία με αυτό των δασκάλων, δεν απάντησε. Για την χορήγηση εκπαιδευτικών αδειών, τη δυνατότητα συνυπηρέτησης των αναπληρωτών και την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας για τους αναπληρωτές και μετά το 2010 είπε ότι θα δώσει απαντήσεις την επόμενη εβδομάδα. Για τη χορήγηση του επιδόματος θέσης ευθύνης στους αναπληρωτές είπε ότι χρειάζεται νομοθετική ρύθμιση και θα το εξετάσει. Δεν τοποθετήθηκε στο ζήτημα της διετούς παραμονής στην οργανική θέση.
ΥΠΟΣΙΤΙΣΜΟΣ: Παραδέχτηκε ότι είναι υπαρκτό πρόβλημα στα σχολεία που βαίνει αυξανόμενο και θα ενταθεί. Δεν ήταν όμως σε θέση να παρουσιάσει συγκεκριμένο σχέδιο αντιμετώπισης του προβλήματος το οποίο παρέπεμψε στο μέλλον.
ΦΑΣΙΣΤΙΚΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ: Για τα κρούσματα στοχοποίησης εκπαιδευτικών για την πολιτική και συνδικαλιστική τους δράση και παρέμβασης στο εκπαιδευτικό τους έργο από τη Χρυσή Αυγή δεν πήρε θέση, για το πως συγκεκριμένα θα αντιμετωπίσει το ζήτημα προστατεύοντας τη δημοκρατική λειτουργία του δημόσιου σχολείου. Ίδια ήταν η στάση του και στο ζήτημα της υπεράσπισης των δικαιωμάτων των μεταναστών μαθητών παρά την έκφραση της δυσαρέσκειάς του για τη ρατσιστική στοχοποίησή τους από τους ναζιστές της Χρυσής Αυγής.
Η απάντηση του κόσμου της εκπαίδευσης και της εργασίας
Η συνάντηση του Υπουργού Παιδείας με το Δ.Σ. της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας δεν είχε παρά επικοινωνιακό χαρακτήρα και τίποτα ουσιαστικό δεν προέκυψε από αυτήν. Ο στόχος ήταν να «αφομοιώσει» ο κόσμος της εκπαίδευσης την πολιτική των περικοπών που συρρικνώνουν τα εισοδήματά μας, διαλύουν το δημόσιο σχολείο και αποδομούν και τα τελευταία ψήγματα κοινωνικού κράτους. Η κυβέρνηση με πρόσχημα το διάλογο αναζητά συμμάχους για την προώθηση της αντιδραστικής της πολιτικής. Δεν θα τους βρει ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς.
Admin
Admin
Admin

Θηλυκό Αριθμός μηνυμάτων : 2317
Ημερομηνία εγγραφής : 05/10/2011

https://filologoi02.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης