Logo Design byFlamingText.com
ΣΤΕΙΛΕ Π.Μ.
ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟ CHAT
ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ
10-12-2011 έως 17-12-2013
134.981 επισκέπτες
Παρόντες χρήστες
28 χρήστες είναι συνδεδεμένοι αυτήν την στιγμή:: 0 μέλη, 0 μη ορατοί και 28 επισκέπτες Κανένας
Περισσότεροι χρήστες υπό σύνδεση 228, στις Πεμ Φεβ 01, 2024 11:36 pm
Πρόσφατα Θέματα
» Προσλήψεις Αναπληρωτών 2017-18από Admin Τετ Οκτ 25, 2017 1:20 pm
» Προσλήψεις αναπληρωτών 2016-17
από Admin Πεμ Απρ 27, 2017 6:29 pm
» Αιτήσεις αναπληρωτών 2017-18
από Admin Παρ Απρ 14, 2017 8:29 pm
» Προσλήψεις αναπληρωτών στην Ενισχυτική Διδασκαλία
από Admin Τρι Δεκ 13, 2016 4:36 pm
» Αιτήσεις αναπληρωτών 2016-17
από Admin Δευ Οκτ 03, 2016 6:54 pm
» δίχρονα φωνήεντα
από Admin Τετ Ιουλ 06, 2016 4:19 pm
» Προσλήψεις αναπληρωτών 2015-16
από Admin Σαβ Απρ 09, 2016 2:45 pm
» μετάφραση στα αρχαία
από coniecit Κυρ Ιαν 31, 2016 6:35 pm
02-08-2012 Υπόμνημα του ΔΣ της ΟΛΜΕ στον Υπουργό Παιδείας
ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ - ΠΕ 02 :: ΘΕΜΑΤΑ - TOPICS :: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑ :: ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Σελίδα 1 από 1
02-08-2012 Υπόμνημα του ΔΣ της ΟΛΜΕ στον Υπουργό Παιδείας
Υπόμνημα του ΔΣ της ΟΛΜΕ
Η λύση των προβλημάτων της δημόσιας εκπαίδευσης απαιτεί την ανατροπή της πολιτικής των μνημονίων.
Άμεσα μέτρα για τη νέα σχολική χρονιά.
Κύριε Υπουργέ,
Οι τραγικές επιπτώσεις της πολιτικής των μνημονίων και στον τομέα της παιδείας είναι πλέον φανερές. Δυστυχώς, η επιμονή μέχρι τώρα στην ίδια πολιτική και στη νομοθετική προώθηση αρνητικών αλλαγών σε όλα τα επίπεδα της εκπαίδευσης χωρίς καμία ουσιαστική συζήτηση και διαπραγμάτευση με τους φορείς της εκπαιδευτικής κοινότητας, έχει ήδη σοβαρές επιπτώσεις στο παρεχόμενο εκπαιδευτικό έργο.
Η ελλιπής χρηματοδότηση των σχολείων, οι καταργήσεις-συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων και υποστηρικτικών δομών εκπαίδευσης μαζί με τη δραματική επιδείνωση της εργασιακής, οικονομικής, κοινωνικής και επιστημονικής θέσης του εκπαιδευτικού δημιουργούν ένα εκρηκτικό μίγμα που διαλύει το δημόσιο σχολείο.
Επιπλέον, η προηγούμενη κυβέρνηση είχε εκδηλώσει την πρόθεσή της, παρά την καθολική αντίδραση των εκπαιδευτικών φορέων, να προωθήσει άμεσα με νόμους:
την αυταρχική διοικητική αναδιάρθρωση της εκπαίδευσης που είχε σχεδιάσει, με τη μετατροπή των διευθυντών των σχολικών μονάδων σε μάνατζερ, την παράλληλη περιθωριοποίηση του συλλόγου διδασκόντων, την κατάργηση ζωτικής σημασίας υποστηρικτικών εκπαιδευτικών δομών (ΚΕΔΔΥ κ.λπ.) και τη συγχώνευση των διευθύνσεων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,αντιεκπαιδευτικές αλλαγές για το «νέο σχολείο» (προγράμματα Γυμνασίου, νέο Λύκειο, Τεχνολογικό Λύκειο), που στηρίζονται στη λογική της παροχής αποσπασματικών γνώσεων και δεξιοτήτων, στην εδραίωση των “αξιών” του σχολείου της αγοράς και της κατάρτισης.
Όπως διαπιστώνουν με τις αποφάσεις τους οι Γ.Σ. προέδρων ΕΛΜΕ, «το γεγονός ότι υιοθετούνται αλλαγές χωρίς να αλλάζουν τα βιβλία, δίχως να αμφισβητείται ο εξεταστικοκεντρικός χαρακτήρας του σχολείου, δείχνει υποβάθμιση της παρεχόμενης γνώσης, ενώ ακλόνητη μένει η θέση της παραπαιδείας. Παράλληλα, προωθούνται ραγδαία το ξεθεμελίωμα και η ιδιωτικοποίηση δημόσιων υπηρεσιών και καταργούνται σημαντικοί φορείς, όπως ο ΟΕΒΔ, ο ΟΣΚ κ.λπ. Η πολιτική αυτή οδηγεί στην απαξίωση της δημόσιας, δωρεάν παρεχόμενης εκπαίδευσης και, ουσιαστικά, στο άνοιγμά της σε στρατηγικές επενδύσεις κερδοσκοπικών εταιριών».
Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ ζητά από τη νέα ηγεσία του υπ. Παιδείας:
Να μην προωθηθούν τα σχέδια νόμων τα οποία είχε επεξεργαστεί η προηγούμενη ηγεσία του Υπ. Παιδείας για το Γενικό και Τεχνολογικό Λύκειο καθώς και το σχέδιο νόμου για τη Διοίκηση της Εκπαίδευσης που καταργεί το Σύλλογο Διδασκόντων από όργανο του σχολείου. Να γίνει ουσιαστικός διάλογος ΟΛΜΕ – Υπουργείου για τις αναγκαίες εκπαιδευτικές αλλαγές, στην κατεύθυνση των προτάσεων της ομοσπονδίας που συμπυκνώνουν τη συλλογική σκέψη του κλάδου μας.
Να μην κλείσει κανένα σχολείο και να νομοθετηθεί το ανώτατο όριο μαθητών ανά τμήμα στους 25 για τα γενικά μαθήματα, στους 20 για τις κατευθύνσεις και την ΤΕΕ και η αναλογία ένας καθηγητής ανά 10 μαθητές στα εργαστήρια.
Να μην προωθούνται αντιδραστικές εκπαιδευτικές πολιτικές μέσα από τα «πιλοτικά σχολεία».
Να ληφθούν μέτρα ώστε να μην επαναληφθεί το απαράδεκτο φαινόμενο της προηγούμενης χρονιάς σε σχέση με την καθυστερημένη έκδοση και παράδοση των βιβλίων.
Συνολικός ανασχεδιασμός των κονδυλίων του ΕΣΠΑ για την παιδεία, ώστε να διατίθενται για τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης και την επαρκή επιστημονική στήριξη των εκπαιδευτικών.
Να σταματήσει / παγώσει κάθε διαδικασία αξιολόγησης εκπαιδευτικών και κατηγοριοποίησης σχολείων.
Να καταργηθεί ο ν. 4024/11 για το νέο μισθολόγιο – βαθμολόγιο στο Δημόσιο, που εξαθλιώνει οικονομικά τους εκπαιδευτικούς και συνδέει τη βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη με την απόδοση και την αξιολόγηση. Σε κάθε περίπτωση, να επανέλθει η ακώλυτη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη των εκπαιδευτικών.
Να μην προωθηθεί καμιά δυσμενής αλλαγή στο εργασιακό καθεστώς των εκπαιδευτικών. Καμία αύξηση του διδακτικού ωραρίου.
Ουσιαστική και πολύπλευρη στήριξη του εκπαιδευτικού και του έργου του. Καθιέρωση ετήσιας επιμόρφωσης με απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα.
Άμεση επίλυση των σοβαρών ζητημάτων των αναπληρωτών (αναγνώριση χρόνων υπηρεσίας, έγκαιρη πληρωμή, αναγνώριση προϋπηρεσίας και μετά το 2010 για τους πίνακες).
Επαρκείς διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών, ώστε να καλύπτονται όλα τα κενά.
Να γίνουν έγκαιρα όλες οι υπηρεσιακές μεταβολές που εκκρεμούν (μετατάξεις καθηγητών ειδικοτήτων στην πρωτοβάθμια, αποσπάσεις, τοποθετήσεις, κ.λπ.).
Άμεση πληρωμή όλων των οφειλόμενων αμοιβών.
Άμεση επίλυση του σοβαρού προβλήματος των μετακινήσεων των μαθητών.
περισσότερα εδώ
Η λύση των προβλημάτων της δημόσιας εκπαίδευσης απαιτεί την ανατροπή της πολιτικής των μνημονίων.
Άμεσα μέτρα για τη νέα σχολική χρονιά.
Κύριε Υπουργέ,
Οι τραγικές επιπτώσεις της πολιτικής των μνημονίων και στον τομέα της παιδείας είναι πλέον φανερές. Δυστυχώς, η επιμονή μέχρι τώρα στην ίδια πολιτική και στη νομοθετική προώθηση αρνητικών αλλαγών σε όλα τα επίπεδα της εκπαίδευσης χωρίς καμία ουσιαστική συζήτηση και διαπραγμάτευση με τους φορείς της εκπαιδευτικής κοινότητας, έχει ήδη σοβαρές επιπτώσεις στο παρεχόμενο εκπαιδευτικό έργο.
Η ελλιπής χρηματοδότηση των σχολείων, οι καταργήσεις-συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων και υποστηρικτικών δομών εκπαίδευσης μαζί με τη δραματική επιδείνωση της εργασιακής, οικονομικής, κοινωνικής και επιστημονικής θέσης του εκπαιδευτικού δημιουργούν ένα εκρηκτικό μίγμα που διαλύει το δημόσιο σχολείο.
Επιπλέον, η προηγούμενη κυβέρνηση είχε εκδηλώσει την πρόθεσή της, παρά την καθολική αντίδραση των εκπαιδευτικών φορέων, να προωθήσει άμεσα με νόμους:
την αυταρχική διοικητική αναδιάρθρωση της εκπαίδευσης που είχε σχεδιάσει, με τη μετατροπή των διευθυντών των σχολικών μονάδων σε μάνατζερ, την παράλληλη περιθωριοποίηση του συλλόγου διδασκόντων, την κατάργηση ζωτικής σημασίας υποστηρικτικών εκπαιδευτικών δομών (ΚΕΔΔΥ κ.λπ.) και τη συγχώνευση των διευθύνσεων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,αντιεκπαιδευτικές αλλαγές για το «νέο σχολείο» (προγράμματα Γυμνασίου, νέο Λύκειο, Τεχνολογικό Λύκειο), που στηρίζονται στη λογική της παροχής αποσπασματικών γνώσεων και δεξιοτήτων, στην εδραίωση των “αξιών” του σχολείου της αγοράς και της κατάρτισης.
Όπως διαπιστώνουν με τις αποφάσεις τους οι Γ.Σ. προέδρων ΕΛΜΕ, «το γεγονός ότι υιοθετούνται αλλαγές χωρίς να αλλάζουν τα βιβλία, δίχως να αμφισβητείται ο εξεταστικοκεντρικός χαρακτήρας του σχολείου, δείχνει υποβάθμιση της παρεχόμενης γνώσης, ενώ ακλόνητη μένει η θέση της παραπαιδείας. Παράλληλα, προωθούνται ραγδαία το ξεθεμελίωμα και η ιδιωτικοποίηση δημόσιων υπηρεσιών και καταργούνται σημαντικοί φορείς, όπως ο ΟΕΒΔ, ο ΟΣΚ κ.λπ. Η πολιτική αυτή οδηγεί στην απαξίωση της δημόσιας, δωρεάν παρεχόμενης εκπαίδευσης και, ουσιαστικά, στο άνοιγμά της σε στρατηγικές επενδύσεις κερδοσκοπικών εταιριών».
Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ ζητά από τη νέα ηγεσία του υπ. Παιδείας:
Να μην προωθηθούν τα σχέδια νόμων τα οποία είχε επεξεργαστεί η προηγούμενη ηγεσία του Υπ. Παιδείας για το Γενικό και Τεχνολογικό Λύκειο καθώς και το σχέδιο νόμου για τη Διοίκηση της Εκπαίδευσης που καταργεί το Σύλλογο Διδασκόντων από όργανο του σχολείου. Να γίνει ουσιαστικός διάλογος ΟΛΜΕ – Υπουργείου για τις αναγκαίες εκπαιδευτικές αλλαγές, στην κατεύθυνση των προτάσεων της ομοσπονδίας που συμπυκνώνουν τη συλλογική σκέψη του κλάδου μας.
Να μην κλείσει κανένα σχολείο και να νομοθετηθεί το ανώτατο όριο μαθητών ανά τμήμα στους 25 για τα γενικά μαθήματα, στους 20 για τις κατευθύνσεις και την ΤΕΕ και η αναλογία ένας καθηγητής ανά 10 μαθητές στα εργαστήρια.
Να μην προωθούνται αντιδραστικές εκπαιδευτικές πολιτικές μέσα από τα «πιλοτικά σχολεία».
Να ληφθούν μέτρα ώστε να μην επαναληφθεί το απαράδεκτο φαινόμενο της προηγούμενης χρονιάς σε σχέση με την καθυστερημένη έκδοση και παράδοση των βιβλίων.
Συνολικός ανασχεδιασμός των κονδυλίων του ΕΣΠΑ για την παιδεία, ώστε να διατίθενται για τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης και την επαρκή επιστημονική στήριξη των εκπαιδευτικών.
Να σταματήσει / παγώσει κάθε διαδικασία αξιολόγησης εκπαιδευτικών και κατηγοριοποίησης σχολείων.
Να καταργηθεί ο ν. 4024/11 για το νέο μισθολόγιο – βαθμολόγιο στο Δημόσιο, που εξαθλιώνει οικονομικά τους εκπαιδευτικούς και συνδέει τη βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη με την απόδοση και την αξιολόγηση. Σε κάθε περίπτωση, να επανέλθει η ακώλυτη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη των εκπαιδευτικών.
Να μην προωθηθεί καμιά δυσμενής αλλαγή στο εργασιακό καθεστώς των εκπαιδευτικών. Καμία αύξηση του διδακτικού ωραρίου.
Ουσιαστική και πολύπλευρη στήριξη του εκπαιδευτικού και του έργου του. Καθιέρωση ετήσιας επιμόρφωσης με απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα.
Άμεση επίλυση των σοβαρών ζητημάτων των αναπληρωτών (αναγνώριση χρόνων υπηρεσίας, έγκαιρη πληρωμή, αναγνώριση προϋπηρεσίας και μετά το 2010 για τους πίνακες).
Επαρκείς διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών, ώστε να καλύπτονται όλα τα κενά.
Να γίνουν έγκαιρα όλες οι υπηρεσιακές μεταβολές που εκκρεμούν (μετατάξεις καθηγητών ειδικοτήτων στην πρωτοβάθμια, αποσπάσεις, τοποθετήσεις, κ.λπ.).
Άμεση πληρωμή όλων των οφειλόμενων αμοιβών.
Άμεση επίλυση του σοβαρού προβλήματος των μετακινήσεων των μαθητών.
περισσότερα εδώ
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Admin στις Πεμ Αυγ 02, 2012 4:03 pm, 1 φορά
Απ: 02-08-2012 Υπόμνημα του ΔΣ της ΟΛΜΕ στον Υπουργό Παιδείας
ΣΤΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΞΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ:
Διορισμοί εκπαιδευτικών και αναπληρωτές
Οι χιλιάδες συνταξιοδοτήσεις εκπαιδευτικών, μαζί με τη μείωση και ουσιαστική κατάργηση των μόνιμων διορισμών στο δημόσιο σχολείο, όπως και η πρόσληψη μειωμένου, σε σχέση με άλλα χρόνια, αριθμού αναπληρωτών (που όμως είναι εμφανές ότι καλύπτουν πραγματικά κενά στα δημόσια σχολεία), μας αναγκάζουν να επαναφέρουμε το αίτημά μας για μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών, ώστε να καλύπτονται όλες οι ανάγκες, και την κατάργηση της ελαστικής εργασίας (ωρομισθίων και αναπληρωτών μειωμένου ωραρίου).
Ζητούμε να μη γίνει καμία αλλαγή προς το χειρότερο στις συμβάσεις των
αναπληρωτών, να μετατραπούν οι συμβάσεις των αναπληρωτών μειωμένου ωραρίου σε συμβάσεις κανονικού ωραρίου, να αρθεί η ρύθμιση για διετή αποκλεισμό (να ισχύει μόνο για τη χρονιά της μη αποδοχής διορισμού), να γίνεται πλήρης αναγνώριση της προϋπηρεσίας στους πίνακες και στα μισθολογικά κλιμάκια. Να καταργηθεί το απαράδεκτο καθεστώς της συμβάσεων έργου με μπλοκάκι παροχής υπηρεσιών των εκπαιδευτικών στα ΣΔΕ.
Όσον αφορά τους διορισμούς των εκπαιδευτικών, ζητούμε να σταματήσει ο
εμπαιγμός των συναδέλφων που έχουν θεμελιώσει δικαίωμα διορισμού και έπρεπε να είναι διορισμένοι εδώ και τρία χρόνια. Να προσληφθούν αμέσως οι διοριστέοι εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων και όλων των κατηγοριών (ΑΣΕΠ, πίνακες προϋπηρεσίας με αναγνώριση και αυτής που διανύθηκε και μετά το ν. 3848/10).
Όσον αφορά το Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας, όπως ήδη έχουμε τονίσει, αυτό δεν μπορεί να αφορά τους διοριστέους εκπαιδευτικούς, ούτε όσους έχουν τελειώσει τις σπουδές τους.
Καταγγέλλουμε τη λειτουργία σεμιναρίων από ιδιωτικούς φορείς που πωλούν «πτυχία» παιδαγωγικής επάρκειας και ζητούμε από το Υπουργείο Παιδείας να μην ανέχεται αυτή την κατάσταση.
Παρόμοια θέματα
» Υπόμνημα ΟΛΜΕ στον Υπουργό
» Φροντιστήρια:5 ζητήματα στον Υπουργό
» Απάντηση Υπ. Παιδείας σε Υπόμνημα του Συλλόγου ΠΑΣΑΦ
» Από τον ΟΕΔΒ στον Διόφαντο : Διανομή σχολικών βιβλίων 2012-13
» Συνάντηση APF με Υπουργό για μετατάξεις-αποσπάσεις
» Φροντιστήρια:5 ζητήματα στον Υπουργό
» Απάντηση Υπ. Παιδείας σε Υπόμνημα του Συλλόγου ΠΑΣΑΦ
» Από τον ΟΕΔΒ στον Διόφαντο : Διανομή σχολικών βιβλίων 2012-13
» Συνάντηση APF με Υπουργό για μετατάξεις-αποσπάσεις
ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ - ΠΕ 02 :: ΘΕΜΑΤΑ - TOPICS :: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑ :: ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης