ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ - ΠΕ 02
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Logo Design by FlamingText.com
 Logo Design byFlamingText.com
 ΔΩΡΗΣΕ ΜΟΝΑΔΕΣ image
 ΣΤΕΙΛΕ Π.Μ. image
 ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟ CHAT image

image

ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ

10-12-2011 έως 17-12-2013

134.981 επισκέπτες
Παρόντες χρήστες
8 χρήστες είναι συνδεδεμένοι αυτήν την στιγμή:: 0 μέλη, 0 μη ορατοί και 8 επισκέπτες :: 1 μηχανή αναζήτησης

Κανένας

Περισσότεροι χρήστες υπό σύνδεση 228, στις Πεμ Φεβ 01, 2024 11:36 pm
Πρόσφατα Θέματα
» Προσλήψεις Αναπληρωτών 2017-18
από Admin Τετ Οκτ 25, 2017 1:20 pm

» Προσλήψεις αναπληρωτών 2016-17
από Admin Πεμ Απρ 27, 2017 6:29 pm

» Αιτήσεις αναπληρωτών 2017-18
από Admin Παρ Απρ 14, 2017 8:29 pm

» Προσλήψεις αναπληρωτών στην Ενισχυτική Διδασκαλία
από Admin Τρι Δεκ 13, 2016 4:36 pm

» Αιτήσεις αναπληρωτών 2016-17
από Admin Δευ Οκτ 03, 2016 6:54 pm

» δίχρονα φωνήεντα
από Admin Τετ Ιουλ 06, 2016 4:19 pm

» Προσλήψεις αναπληρωτών 2015-16
από Admin Σαβ Απρ 09, 2016 2:45 pm

» μετάφραση στα αρχαία
από coniecit Κυρ Ιαν 31, 2016 6:35 pm

ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ

ΔΙΔΕ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ

ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟ
ΥΛΙΚΟ/DOWNLOAD


Σύνδεσμος Φιλολόγων Ν. Σερρών: Η επιμόρφωση Β επιπέδου και το μάθημα της ιστορίας

4 απαντήσεις

Πήγαινε κάτω

Σύνδεσμος Φιλολόγων Ν. Σερρών: Η επιμόρφωση Β επιπέδου και το μάθημα της ιστορίας Empty Σύνδεσμος Φιλολόγων Ν. Σερρών: Η επιμόρφωση Β επιπέδου και το μάθημα της ιστορίας

Δημοσίευση από Admin Σαβ Απρ 27, 2013 8:49 am



Σύνδεσμος Φιλολόγων Ν. Σερρών: Η επιμόρφωση Β επιπέδου και το μάθημα της ιστορίας

Ο Σύνδεσμος Φιλολόγων ν. Σερρών παρατηρώντας τα τεκταινόμενα των τελευταίων ημερών με αγωνία επανέρχεται για να εκφράσει την έκδηλη ανησυχία των φιλολόγων του Νομού μας σχετικά με την υλοποίηση των προγραμμάτων επιμόρφωσης κατά τη 4η επιμορφωτική περίοδο Β΄ Επιπέδου της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013, η οποία υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίο επιμόρφωσης Β΄ επιπέδου και στα οποία προγράμματα δόθηκε αδιακρίτως το δικαίωμα με ποσόστωση 20% σε καθηγητές (θεολόγοι, νομικών, ξένων γλωσσών) που διδάσκουν μάθημα β' ανάθεσης, δηλαδή στην περίπτωσή μας Ιστορία να επιμορφωθούν μαζί με τους φιλολόγους.

Αυτό οδήγησε στο «μοναδικό» φαινόμενο να συμπεριληφθούν στα τμήματα συνάδελφοι συναφών δεξιοτήτων αποκλείοντας τη συμμετοχή σε φιλολόγους, τους καθ΄ ύλην αρμόδιους.

Το ΔΣ του Συνδέσμου καταθέτει τον προβληματισμό του θεωρώντας πως τα προγράμματα επιμόρφωσης μπορούν να λειτουργήσουν ως ένας σύγχρονος "δούρειος ίππος" για την ανάθεση μαθημάτων της ειδικότητάς μας σε συναδέλφους άλλων ειδικοτήτων, με το πρόσχημα ότι θα έχουν επιμορφωθεί, για παράδειγμα, στη αξιοποίηση και εφαρμογή των τπε και θα προηγούνται των συναδέλφων ΠΕ02, που δεν έχουν σχετική επιμόρφωση.

Αναρωτιέται πώς νομιμοποιείται η συμμετοχή στο πρόγραμμα της επιμόρφωσης το οποίο έχει καθυστερημένα ξεκινήσει με αποτέλεσμα να έχει εκπνεύσει η σχολική χρονιά καθώς σύμφωνα με την ανακοίνωση του φορέα υλοποίησης του έργου σε ανάρτηση του επίσημου δικτυακού τόπου της Επιμόρφωσης Β’ Επιπέδου (http://b-epipedo2.cti.gr/) με τίτλο: «21/03/2013 ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ».δηλώνεται πώς: «Επίσης, οι εκπαιδευτικοί «συναφών» κλάδων, θα πρέπει ειδικότερα κατά την περίοδο αυτή, να διδάσκουν ένα από τα βασικά μαθήματα του κλάδου στον οποίο αντιστοιχεί το επιμορφωτικό πρόγραμμα που θα παρακολουθήσουν. Σχετικά με την παραπάνω προϋπόθεση, όλοι οι εκπαιδευτικοί, θα πρέπει να προσκομίσουν ειδική Δήλωση/ Βεβαίωση του Διευθυντή του σχολείου τους (διαθέσιμη ΕΔΩ), κατά την εγγραφή τους στο πρόγραμμα, στο Κέντρο Στήριξης Επιμόρφωσης».

-κ. Υπουργέ η λήξη του σχολικού έτους νομιμοποιεί τη συμμετοχή στο επιμορφωτικό πρόγραμμα;

Γνωρίζετε πως τα προγράμματα επιμόρφωσης Β¨επιπέδου των ΠΕ02 δίνουν αναλογικά βαρύτητα στη διδασκαλία της Ιστορίας, των αρχαίων, της νέας ελληνικής και της λογοτεχνίας;

Αναρωτιόμαστε πώς θα μπορέσουν αυτές οι ειδικότητες να το
παρακολουθήσουν και πώς μπορεί να προσαρμοστεί η διδασκαλία τους;

Πώς θα αξιολογηθούν οι συνάδελφοι των «συναφών» ειδικοτήτων στο β΄ μέρος της εξέτασης (στη συγγραφή σεναρίου);

Πώς θα συμμετάσχουν στις ομαδικές εργασίες προόδου;

Τι θα αναγράφεται στη βεβαίωση της πιστοποίησης;

Γιατί δεν προβλέφθηκε, εφόσον η επιμόρφωση άλλων κλάδων δεν είναι με άλλον τρόπο εφικτή, να υποβάλλουν χωριστά αιτήσεις (συμπληρωματικές, εφόσον δεν καλυφθούν οι θέσεις από φιλολόγους;)

Το μάθημα της Ιστορίας που στοχοποιείται ως αιχμή του δόρατος για την «άλωση» των φιλολογικών μαθημάτων κατέληξε να αποτελεί την εύκολη λύση για τη συμπλήρωση ωραρίου συναδέλφων, εκπαιδευτικών άλλων ειδικοτήτων με αποτέλεσμα να υποβιβάζεται σε μάθημα «πασπαρτού», σε μία χαλαρή ζώνη του ωρολογίου προγράμματος στην οποία κινούνται κατά περίσταση διάφορες ειδικότητες.

Σε πολλές μάλιστα περιπτώσεις αυτό συμβαίνει, αφού αφαιρεθούν ώρες διδασκαλίες του από συναδέλφους φιλόλογους, που διδάσκουν το μάθημα ως πρώτη ανάθεση. Μια ακόμα παράμετρος του προβλήματος που θα θέλαμε να αναδείξουμε είναι ότι οι συνάδερφοι άλλων ειδικοτήτων δε διορίστηκαν για να διδάσκουν Ιστορία ούτε αφού εξετάστηκαν σε αυτή δίνοντας ΑΣΕΠ.

Το επιχείρημα ότι διδάσκονται την Ιστορία κάποιων περιόδων της λογοτεχνικής παραγωγής της χώρας, της οποίας τη γλώσσα σπούδασαν, κρίνεται ως ανεπαρκές, αφού γενικές ή εγκυκλοπαιδικές, σε πολύ καλό επίπεδο γνώσεις, μπορεί να έχει ένας οποιοσδήποτε φιλίστωρ εκπαιδευτικός οποιασδήποτε ειδικότητας, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι έχει μυηθεί στην παιδαγωγική, γνωσιολογική και τελικά ολιστική προσέγγιση της Ιστορίας και άρα ότι "νομιμοποιείται" να διδάσκει το συγκεκριμένο μάθημα.

Επειδή πιστεύουμε πως όλα τα παραπάνω, θέτουν θέμα μείζονος ηθικής τάξης, νομιμότητας και επαγγελματικής κατοχύρωσης των δικαιωμάτων του «βαλλόμενου» κλάδου των φιλολόγων παρακαλούμε να μεριμνήσετε για την επίλυση των προβλημάτων που αναφύονται ενόψει και της οργάνωσης του νέου σχολικού έτους.



Για το ΔΣ

Συλια Ζέττα Ολυμπία Παχαδίρογλου

Πρόεδρος Γενική Γραμματέας

alfavita.gr
Admin
Admin
Admin

Θηλυκό Αριθμός μηνυμάτων : 2317
Ημερομηνία εγγραφής : 05/10/2011

https://filologoi02.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σύνδεσμος Φιλολόγων Ν. Σερρών: Η επιμόρφωση Β επιπέδου και το μάθημα της ιστορίας Empty Απ: Σύνδεσμος Φιλολόγων Ν. Σερρών: Η επιμόρφωση Β επιπέδου και το μάθημα της ιστορίας

Δημοσίευση από ΙΝΩ Σαβ Απρ 27, 2013 4:19 pm

Πολύ ωραίο το κείμενο των συναδέλφων, συναφές με το δικό μας.Δυστυχώς όμως με επιστολές το θέμα δε λύνεται.

ΙΝΩ

Αριθμός μηνυμάτων : 492
Ημερομηνία εγγραφής : 09/11/2011

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σύνδεσμος Φιλολόγων Ν. Σερρών: Η επιμόρφωση Β επιπέδου και το μάθημα της ιστορίας Empty Απ: Σύνδεσμος Φιλολόγων Ν. Σερρών: Η επιμόρφωση Β επιπέδου και το μάθημα της ιστορίας

Δημοσίευση από mimelismoni Τρι Απρ 30, 2013 11:58 am

Γεια σας συναδελφοι και καλές γιορτές!Πολύ ωραίο το κείμενο.Θα μπορούσαμε να επιιώξουμε επαφή μαζί τους?

mimelismoni

Αριθμός μηνυμάτων : 84
Ημερομηνία εγγραφής : 29/12/2011

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σύνδεσμος Φιλολόγων Ν. Σερρών: Η επιμόρφωση Β επιπέδου και το μάθημα της ιστορίας Empty Απ: Σύνδεσμος Φιλολόγων Ν. Σερρών: Η επιμόρφωση Β επιπέδου και το μάθημα της ιστορίας

Δημοσίευση από dina94 Τρι Απρ 30, 2013 4:47 pm

Τώρα mimelismini με τα νέα μέτρα μέχρι και οι γυμναστές θα κάνουν Ιστορία ...πρέπει να κάνουμε κάτι και άμεσα !

dina94

Αριθμός μηνυμάτων : 82
Ημερομηνία εγγραφής : 08/12/2011

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σύνδεσμος Φιλολόγων Ν. Σερρών: Η επιμόρφωση Β επιπέδου και το μάθημα της ιστορίας Empty Απ: Σύνδεσμος Φιλολόγων Ν. Σερρών: Η επιμόρφωση Β επιπέδου και το μάθημα της ιστορίας

Δημοσίευση από ΙΝΩ Τρι Απρ 30, 2013 9:53 pm

Tο να επικοινωνήσουμε μαζί τους δεν είναι δύσκολο.Τι θα κάνουμε πρέπει να σκεφτούμε.

ΙΝΩ

Αριθμός μηνυμάτων : 492
Ημερομηνία εγγραφής : 09/11/2011

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης