ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ - ΠΕ 02
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Logo Design by FlamingText.com
 Logo Design byFlamingText.com
 ΔΩΡΗΣΕ ΜΟΝΑΔΕΣ image
 ΣΤΕΙΛΕ Π.Μ. image
 ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟ CHAT image

image

ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ

10-12-2011 έως 17-12-2013

134.981 επισκέπτες
Παρόντες χρήστες
23 χρήστες είναι συνδεδεμένοι αυτήν την στιγμή:: 0 μέλη, 0 μη ορατοί και 23 επισκέπτες

Κανένας

Περισσότεροι χρήστες υπό σύνδεση 228, στις Πεμ Φεβ 01, 2024 11:36 pm
Πρόσφατα Θέματα
» Προσλήψεις Αναπληρωτών 2017-18
από Admin Τετ Οκτ 25, 2017 1:20 pm

» Προσλήψεις αναπληρωτών 2016-17
από Admin Πεμ Απρ 27, 2017 6:29 pm

» Αιτήσεις αναπληρωτών 2017-18
από Admin Παρ Απρ 14, 2017 8:29 pm

» Προσλήψεις αναπληρωτών στην Ενισχυτική Διδασκαλία
από Admin Τρι Δεκ 13, 2016 4:36 pm

» Αιτήσεις αναπληρωτών 2016-17
από Admin Δευ Οκτ 03, 2016 6:54 pm

» δίχρονα φωνήεντα
από Admin Τετ Ιουλ 06, 2016 4:19 pm

» Προσλήψεις αναπληρωτών 2015-16
από Admin Σαβ Απρ 09, 2016 2:45 pm

» μετάφραση στα αρχαία
από coniecit Κυρ Ιαν 31, 2016 6:35 pm

ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ

ΔΙΔΕ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ

ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟ
ΥΛΙΚΟ/DOWNLOAD


ΠΕΦ: Τα νέα μέτρα του Υπουργείου Παιδείας για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

2 απαντήσεις

Πήγαινε κάτω

ΠΕΦ: Τα νέα μέτρα του Υπουργείου Παιδείας για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Empty ΠΕΦ: Τα νέα μέτρα του Υπουργείου Παιδείας για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Δημοσίευση από Admin Πεμ Μάης 16, 2013 8:57 am

ΤΑ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ
ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Τον τελευταίο καιρό η παιδεία μας ταλανίζεται από
διαδοχικές εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις, ενώ η δημόσια
εκπαίδευση, ιδιαίτερα η δευτεροβάθμια, βομβαρδίζεται με
νόμους και Π.Δ., τα οποία πλήττουν κατακτημένα εργασιακά
δικαιώματα και υποβαθμίζουν τη διδακτική διαδικασία και το
περιεχόμενο της γνώσης.
Οτιδήποτε έχει κατακτηθεί με τους αγώνες και
διατηρούσε μέχρι σήμερα κάποια ισορροπία σε μιαν
ανταγωνιστική κοινωνία, η οποία βιώνει τις δυσμενέστερες
οικονομικές συνθήκες των τελευταίων ετών, έχει σχεδόν
εξαφανιστεί, με αποτέλεσμα τη συσσώρευση, πολλαπλών
προβλημάτων που αφήνουν την παιδεία έκθετη και εντελώς
ανοχύρωτη στον κυκλώνα της κρίσης. Τα προβλήματα αυτά
είναι: συγχωνεύσεις δημόσιων σχολείων, κατάργηση σχολικών
μονάδων, συμπτύξεις τμημάτων, ακόμη και στις κατευθύνσεις,
αναστολή επ΄αόριστον διεξαγωγής του διαγωνισμού του
Α.Σ.Ε.Π., με αποτέλεσμα χιλιάδες φιλόλογοι – και όχι μόνο –
να αναμένουν ματαίως να διορισθούν, αύξηση κατά δύο ώρες
εβδομαδιαίως του ωραρίου διδασκαλίας των καθηγητών,
παρακώλυση πρόσληψης αναπληρωτών για την κάλυψη των
διδακτικών κενών.

Οι φιλόλογοι αλλά και όλοι οι εκπαιδευτικοί, καλούνται
να εργασθούν, υπό αντίξοες συνθήκες και με περικοπή
μεγάλου μέρους των αποδοχών τους, βιώνοντας, ιδιαίτερα οι
νεοδιόριστοι, τους πλέον επαχθείς όρους διαβίωσης.[2]
Επιπρόσθετα, οι ήδη διορισμένοι και κατέχοντες
οργανική θέση εκπαιδευτικοί βρίσκονται υπό τη δαμόκλεια
σπάθη της μετάθεσης ή ακόμη και της απόλυσης, που
συνδέονται με την πολυσυζητημένη αξιολόγηση, η οποία
φαίνεται ότι δεν αποσκοπεί στη βελτίωση του εκπαιδευτικού,
αφού ελλείπει παντελώς κάθε είδους επιμόρφωση, αλλά,
αντίθετα, συνδέεται, απλώς με τη βαθμολογική και
μισθολογική εξέλιξη. Εξάλλου, η εφαρμογή της αξιολόγησης
στην εκπαίδευση πρέπει ασφαλώς να συνδυαστεί με ορισμένες
προϋποθέσεις, και όχι να αποτελεί μια στείρα διεκπεραιωτική
διαδικασία. Άλλωστε, οι λεγόμενες καινοτομίες του Νέου
Σχολείου, όπως ερευνητική μέθοδος (project),
ομαδοσυνεργατική διδασκαλία, ποικίλες διαθεματικές δράσεις,
πιλοτικά προγράμματα κ.ά., παράλληλα με την αξιολόγηση,
δεν μπορούν, κατά γενική ομολογία, να λειτουργήσουν
αποτελεσματικά, χωρίς την απαιτούμενη θεωρητική,
μεθοδολογική και επιστημολογική βάση.
Η Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων (Π.Ε.Φ.) παρακολουθεί
με αγωνία και έκδηλη ανησυχία τα τεκμαινόμενα, που
προκαλούν, ως είναι φυσικό, τις εύλογες αντιδράσεις των
Τοπικών Συνδέσμων Φιλολόγων και του φιλολογικού κόσμου,
στο σύνολό του.
Μείζον θέμα ηθικής τάξης, νομιμότητας και
επαγγελματικής κατοχύρωσης των δικαιωμάτων των
φιλολόγων προέκυψε πρόσφατα με την υλοποίηση των
προγραμμάτων επιμόρφωσης, κατά την τέταρτη επιμορφωτική
περίοδο, β΄ επιπέδου της πράξης, «Επιμόρφωση των
εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ΤΠΕ [3]
στη διδακτική πράξη». Σύμφωνα με σχετική απόφαση του
Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής δόθηκε αδιακρίτως το
δικαίωμα, σε ποσόστωση 20%, σε καθηγητές άλλων
ειδικοτήτων (θεολόγων, ξένων γλωσσών, νομικών), που
διδάσκουν μάθημα β΄ ανάθεσης, δηλ. στην περίπτωσή μας
Ιστορία, να επιμορφωθούν μαζί με τους φιλολόγους. Το
μάθημα της Ιστορίας συνεχίζει, έτσι, την οδό της απαξίωσης,
υπαγόμενο στη διάθεση άλλων ειδικοτήτων και αποτελώντας
εύκολη λύση για τη συμπλήρωση του ωραρίου τους.

Η ΠΕΦ διαφωνεί και διαμαρτύρεται για όλες αυτές τις
ρυθμίσεις και προτίθεται να αγωνισθεί σθεναρά, με τους
λοιπούς φορείς της εκπαιδευτικής κοινότητας, για την
αναβάθμιση του εκπαιδευτικού και ιδιαίτερα του φιλολόγου.

Το Δ.Σ. της Π.Ε.Φ.
Admin
Admin
Admin

Θηλυκό Αριθμός μηνυμάτων : 2317
Ημερομηνία εγγραφής : 05/10/2011

https://filologoi02.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΠΕΦ: Τα νέα μέτρα του Υπουργείου Παιδείας για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Empty Απ: ΠΕΦ: Τα νέα μέτρα του Υπουργείου Παιδείας για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Δημοσίευση από ΙΝΩ Σαβ Μάης 18, 2013 8:13 am

Καλά τα λέει η ΠΕΦ, αλλά ποιος την ακούει;

ΙΝΩ

Αριθμός μηνυμάτων : 492
Ημερομηνία εγγραφής : 09/11/2011

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα
» 12.500 οι πλεονάζοντες στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση-ανάμεσά τους και φιλόλογοι
» ΤΟ non paper ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: Καταργούνται 46 ειδικότητες εκπαιδευτικών από τις 110
» Πρόταση μελών της Ομάδας Ιστορίας της Π.Ε.Φ. για το Αναλυτικό Πρόγραμμα Ιστορίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
» 8500 προσλήψεις στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση καθώς και στην ειδική αγωγή μέσω ΟΑΕΔ
» Αποσπάσματα από τη σημερινή τοποθέτηση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας στη διαρκή επιτροπή μορφωτικών υποθέσεων

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης