Logo Design byFlamingText.com
ΣΤΕΙΛΕ Π.Μ.
ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟ CHAT
ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ
10-12-2011 έως 17-12-2013
134.981 επισκέπτες
Παρόντες χρήστες
33 χρήστες είναι συνδεδεμένοι αυτήν την στιγμή:: 0 μέλη, 0 μη ορατοί και 33 επισκέπτες Κανένας
Περισσότεροι χρήστες υπό σύνδεση 228, στις Πεμ Φεβ 01, 2024 11:36 pm
Πρόσφατα Θέματα
» Προσλήψεις Αναπληρωτών 2017-18από Admin Τετ Οκτ 25, 2017 1:20 pm
» Προσλήψεις αναπληρωτών 2016-17
από Admin Πεμ Απρ 27, 2017 6:29 pm
» Αιτήσεις αναπληρωτών 2017-18
από Admin Παρ Απρ 14, 2017 8:29 pm
» Προσλήψεις αναπληρωτών στην Ενισχυτική Διδασκαλία
από Admin Τρι Δεκ 13, 2016 4:36 pm
» Αιτήσεις αναπληρωτών 2016-17
από Admin Δευ Οκτ 03, 2016 6:54 pm
» δίχρονα φωνήεντα
από Admin Τετ Ιουλ 06, 2016 4:19 pm
» Προσλήψεις αναπληρωτών 2015-16
από Admin Σαβ Απρ 09, 2016 2:45 pm
» μετάφραση στα αρχαία
από coniecit Κυρ Ιαν 31, 2016 6:35 pm
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Σελίδα 1 από 1
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Ως «Μαθητές με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές ανάγκες» θεωρούνται όσοι για ολόκληρη ή ορισμένη περίοδο της σχολικής τους ζωής εμφανίζουν σημαντικές δυσκολίες μάθησης εξαιτίας αισθητηριακών, νοητικών, γνωστικών, αναπτυξιακών προβλημάτων, ψυχικών και νευροψυχικών διαταραχών οι οποίες, σύμφωνα με τη διεπιστημονική αξιολόγηση, επηρεάζουν τη διαδικασία της σχολικής προσαρμογής και μάθησης».
Στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες συγκαταλέγονται ιδίως όσοι παρουσιάζουν νοητική αναπηρία, αισθητηριακές αναπηρίες όρασης (τυφλοί, αμβλύωπες με χαμηλή όραση), αισθητηριακές αναπηρίες ακοής (κωφοί, βαρήκοοι), κινητικές αναπηρίες, χρόνια μη ιάσιμα νοσήματα, διαταραχές ομιλίας − λόγου, ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία, σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (φάσμα αυτισμού), ψυχικές διαταραχές και πολλαπλές αναπηρίες.
Στόχος της Πράξης είναι η υλοποίηση της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης στα σχολεία γενικής αγωγής μέσα από κατάλληλα επιμορφωμένο εκπαιδευτικό προσωπικό, το οποίο υποστηρίζει τους μαθητές με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη σχολική τάξη παράλληλα με τον εκπαιδευτικό της τάξης.. Το προσωπικό αυτό προσλαμβάνεται, επιμορφώνεται, και υποστηρίζεται επιστημονικά και συμβουλευτικά, από κατάλληλες δομές.
Η εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες είναι μία έμπρακτη εφαρμογή προς την κατεύθυνση της ενσωμάτωσης τους κοινωνικά στη σχολική τάξη του γενικού σχολείου και κατ’ επέκταση στη σχολική κοινότητα. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να βελτιώσει την προσβασιμότητα τους στο κοινωνικό γίγνεσθαι και να αντιμετωπίσει τον κοινωνικό αποκλεισμό.
Οδηγός διαχείρισης για το πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
dipe.chal.sch.gr
Απ: Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
http://www.specialeducation.gr/files4users/files/pdf/specialedu_ps.pdf
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ σελ. 5-8
2. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ, ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ & ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ σελ. 9-27
Δρ Αριστείδης Χαρούπιας
3. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
ΕΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΙΣΟΤΙΜΗ ΣΥΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ σελ. 28-54
Δρ Όλγα Ημέλλου
4. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΥΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ – ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ
ΜΑΘΗΤΗ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ/Η ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΤΗ
ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΗ ΤΑΞΗ σελ. 55-74
Αριστείδης Χαρούπιας PhD
5. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΜΕΤΑΞΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ σελ. 75-92
Αναστασία Βλάχου & Αθηνά Ζώνιου-Σιδέρη
6. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5
Η ΔΟΜΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ σελ. 93-104
Ευαγγελία Μαγαλιού & Καλλιόπη Τσακπίνη
7. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ
ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΣΤΕΡΗΣΗΣ σελ. 105-125
Πολυχρονοπούλου Σταυρούλα
8. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7
Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ – ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ
ΤΟΥ ΑΥΤΙΣΜΟΥ σελ. 126-147
Α. Γενά & Π. Γαλάνης
9. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8
ΑΥΤΙΣΜΟΣ σελ. 148-170
Γ. Καραντάνος
10. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΑΙ Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥΣ σελ. 171-188
Αγγελική Γενά
11. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΚΟΗΣ σελ. 189-225
Μαριάννα Χατζοπούλου & Βασίλης Κουρμπέτης
12. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΡΑΣΗΣ: ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΗ ΤΩΝ
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ
ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ σελ. 226-247
Ράννια Χιουρέα PhD
13. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 12
Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΡΑΣΗΣ σελ. 248-256
Ράνια Χιουρέα PhD
14. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ
ΚΑΙ ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ σελ. 257-266
Ζωή Καραμπατζάκη PhD
15. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 14
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ σελ. 267-312
Σουζάνα Παντελιάδου & Αντωνία Πατσιοδήμου
16. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15
ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΥ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ TΗΣ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΣΥΝΗΣ ΤΩΝ
ΕΙΔΙΚΕΥΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ σελ. 313-331
Αριστείδης Χαρούπιας PhD
για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
http://www.specialeducation.gr/files4users/files/pdf/specialedu_ps.pdf
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ σελ. 5-8
2. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ, ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ & ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ σελ. 9-27
Δρ Αριστείδης Χαρούπιας
3. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
ΕΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΙΣΟΤΙΜΗ ΣΥΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ σελ. 28-54
Δρ Όλγα Ημέλλου
4. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΥΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ – ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ
ΜΑΘΗΤΗ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ/Η ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΤΗ
ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΗ ΤΑΞΗ σελ. 55-74
Αριστείδης Χαρούπιας PhD
5. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΜΕΤΑΞΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ σελ. 75-92
Αναστασία Βλάχου & Αθηνά Ζώνιου-Σιδέρη
6. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5
Η ΔΟΜΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ σελ. 93-104
Ευαγγελία Μαγαλιού & Καλλιόπη Τσακπίνη
7. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ
ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΣΤΕΡΗΣΗΣ σελ. 105-125
Πολυχρονοπούλου Σταυρούλα
8. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7
Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ – ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ
ΤΟΥ ΑΥΤΙΣΜΟΥ σελ. 126-147
Α. Γενά & Π. Γαλάνης
9. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8
ΑΥΤΙΣΜΟΣ σελ. 148-170
Γ. Καραντάνος
10. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΑΙ Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥΣ σελ. 171-188
Αγγελική Γενά
11. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΚΟΗΣ σελ. 189-225
Μαριάννα Χατζοπούλου & Βασίλης Κουρμπέτης
12. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΡΑΣΗΣ: ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΗ ΤΩΝ
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ
ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ σελ. 226-247
Ράννια Χιουρέα PhD
13. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 12
Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΡΑΣΗΣ σελ. 248-256
Ράνια Χιουρέα PhD
14. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ
ΚΑΙ ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ σελ. 257-266
Ζωή Καραμπατζάκη PhD
15. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 14
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ σελ. 267-312
Σουζάνα Παντελιάδου & Αντωνία Πατσιοδήμου
16. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15
ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΥ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ TΗΣ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΣΥΝΗΣ ΤΩΝ
ΕΙΔΙΚΕΥΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ σελ. 313-331
Αριστείδης Χαρούπιας PhD
Απ: Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Ένταξη της Πράξης "Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού - ΑΠ 3" με κωδικό MIS 453706 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα "Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση"
ΛΗΨΗ ΑΡΧΕΙΟΥ
ΛΗΨΗ ΑΡΧΕΙΟΥ
Παρόμοια θέματα
» Γ.ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗΣ-ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ
» Αποσπάσεις ΠΕ και ΠΕ-ΔΕ στο ΙΕΠ (Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής)
» Αξιολόγηση Ερευνητικής Εργασίας – Βαθμολογία Μαθητών
» Έρευνα σχετικά με την ένταξη ΑΜΕΑ στο γενικο σχολείο.
» ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΜΗ ΤΥΠΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
» Αποσπάσεις ΠΕ και ΠΕ-ΔΕ στο ΙΕΠ (Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής)
» Αξιολόγηση Ερευνητικής Εργασίας – Βαθμολογία Μαθητών
» Έρευνα σχετικά με την ένταξη ΑΜΕΑ στο γενικο σχολείο.
» ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΜΗ ΤΥΠΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης